ah slaapse en alvast prettig weekend!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
zo en ik ga nog eens verstandig doen en gooi mezelf ff op de bank!
voor als ik jullie allemaal niet meer spreek: FIJN WEEKEND
paprika's lust ik sowieso alleen gebakken, en als het écht moet alleen rode, in een salade verwerkt ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Komkommer kan heel smakeloos zijn.
Dat heb ik met groene paprika. Niet te eten. Of ik op een grasspriet sta te kauwen.
Fase 2 - Verdrietquote:
Fijn weekend draakjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
Jullie zijn lekkerquote:
Ik nog maar 3 kwartierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah slaapse en alvast prettig weekend!
pff moet zelf nog gewoon 3 uur bah!
Inkoppertje maken? Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker
Ik houd van parkietjes.
En niet op mijn bord
Wie had er gisteren nog maar een haan, btw? Is die al... opgeknabbeld?
Tijd voor een laptop en draadloos internetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
ja met die haan dat was ik, en nee hij leeft nog. klote beest was er weer vroeg bij, ik begin er al aan te wennen zelfs. en ga er om 6 uur maar uit sochtends, ipv 7 uur.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker
Ik houd van parkietjes.
En niet op mijn bord
Wie had er gisteren nog maar een haan, btw? Is die al... opgeknabbeld?
Die rode vind ik ook het lekkerst.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
paprika's lust ik sowieso alleen gebakken, en als het écht moet alleen rode, in een salade verwerkt ofzo
Ach, een kippetje op z'n tijdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja met die haan dat was ik, en nee hij leeft nog. klote beest was er weer vroeg bij, ik begin er al aan te wennen zelfs. en ga er om 6 uur maar uit sochtends, ipv 7 uur.
maar als je honger hebt kan ik best wel wat voor je regelen hoor, sind je nu zo van gevogelte houdt
idd net een kg kippekluifjes gehaald op de marktquote:
Dat is een mooie prijs hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd net een kg kippekluifjes gehaald op de markt2 euro. goed te doen
idd onweerstaanbare aanbieding. als je te lang aan de kraam staat, kom je ook met meer spullen thuis dan je lief isquote:
Vleesproducten zijn altijd goed!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd onweerstaanbare aanbieding. als je te lang aan de kraam staat, kom je ook met meer spullen thuis dan je lief isik kon me gelukkig inhouden deze keer
een maat van mij was vegetarier geworden, en hij had het 2 jaar volgehouden, totdat we een keer kipkluifjes hadden gehaald voor in de frituurquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een maat van mij was vegetarier geworden, en hij had het 2 jaar volgehouden, totdat we een keer kipkluifjes hadden gehaald voor in de frituur
nou idd, hij had dan altijd van die vleesvervangende producten bij hem, ook met bbqen enzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HahahaOk ik heb wel af en toe een dag dat ik geen vleesproducten neem, maar gewoon helemaal niet meer... Nee dat zou ik te erg missen
Na twee jaar kan ik me dat wel voorstellenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, hij had dan altijd van die vleesvervangende producten bij hem, ook met bbqen enzo.
net karton was het.
wij hebben ook ons rot gelachen toen hij weer voor het eerst die kluifjes ging eten.
net een hond die blij is met een nieuw bot
Vork wat is dat ? en waarom neem je zelf de salade mee ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:37 schreef Faithy het volgende:
vanavond eet ik bij Vork
ben benieuwd wat voor vega-shizzle ik voorgeschoteld krijg
zelf neem ik lekker slalade mee: rucola met geitenkaas, honing-azijndressing en walnoten
Vork is een FOK!kerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Vork wat is dat ? en waarom neem je zelf de salade mee ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |