whehequote:
mn bed ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef draculettetje het volgende:
zo de bank lag goed!
hihi da's wel heel stil danquote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Stil op het werk.![]()
Zo stil dat ik al in drie topics heb gepost dat ik aan het werk ben.
Jij ook goeie morgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's wel heel stil dan
goede morgen trouwens
nu niet aan het werkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij ook goeie morgen.![]()
Ben je ook aan het werk of is het je hobby om mensen van hun werk te houden?
quote:
gecondoleerd lynda, sterkte voor jou en je familie in deze moeilijke tijd!quote:
We hebben goed gepraat jaquote:Op maandag 2 juni 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
hai beller
betekend dus dat vrijdag oke was?! idd jammer dat je droxa niet kon bereiken, maar die snapt het vast wel
trouwens sinds gister hier een tot nu toe werkende mario kart!
belangrijkste is dat met hoeveel knorrige momenten ook jullie een goed weekend hebben gehad!quote:Op maandag 2 juni 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We hebben goed gepraat jaNog wel even een knorrig moment gehad, maar dat komt omdat ik dingen soms zo recht-toe recht-aan kan zeggen, en dan is mijn vriendin licht ontvlambaar, dus dat wilt dan nog wel is botsen. En wat ook meespeelt is dat er voor haar een ontzettende verandering zit aan te komen, samenwonen e.d.
Dus ik begrijp het allemaal welMaar heb een ontzettend fijn weekend gehad ja
Kijk! Goed nieuws dat hij het nu eindelijk doet
Ja heb echt een heerlijk weekend gehadquote:Op maandag 2 juni 2008 07:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
belangrijkste is dat met hoeveel knorrige momenten ook jullie een goed weekend hebben gehad!
Ken dat hier ook, ik ben juist iemand die alles wil uitpraten terwijl hij dan zoiets heeft van ja maar dat hebben we net toch al gedaan? Alleen ben ik dan niet tevreden met de antwoorden omdat ik het dan nog niet snap.
Ja! Eindelijk een versie die het doet! alhoewel in het begin ook ergens midden in het spel kwam te staan dat het spel niet gelezen kon worden. Maar dat heeft ie erna niet meer gedaan!
Ook even op internet gereden maar dan zal ik toch even moeten oefenen nog!
niks veranderd in 1 keer toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja heb echt een heerlijk weekend gehadBen zo gelukkig met haar
![]()
En ik bedoel het vaak geeneens bot, maar zo komt het dan wel over wat ik zeg. En als het haar allemaal even te veel wordt, dan kan ze zoiets er niet bij hebben. Maar dat weet ik, dus daar probeer ik al ontzettend aan te werken![]()
Lukt mij al wel een beetje hoor, maar zoiets heeft gewoon tijd nodig.
Mwah dat heb ik ook nog wel is met spellen hoor, dat hij de cd niet kan lezen. Kan mij daar nooit zo druk om maken
Nee dat is ook zo, maar soms mag het wel iets sneller gaanquote:Op maandag 2 juni 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niks veranderd in 1 keer toch?
ha ha op zich maak ik me ook nooit zo druk om die spelletjes maar met mario kart lag het nu even anders! ha ha
snap wel wat je bedoeld, maar ja als we alles meteen perfect konden werd het ook zo saaiquote:Op maandag 2 juni 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, maar soms mag het wel iets sneller gaan
Haha ja dat spel moet het nu gewoon is een keertje doen
Ruzie is een heel groot woord, het is meer even knorrig op elkaar zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap wel wat je bedoeld, maar ja als we alles meteen perfect konden werd het ook zo saai
en ik vind ruzie niet leuk hoor maar soms is het gewoon nodig ook al lijkt het wel onnodig!
en nu doet ie het! heb je trouwens echt een ander nummer met mario kart als je wii friends nummer?
hihi ik ben vooral knorrig als ik chagerijnig benquote:Op maandag 2 juni 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ruzie is een heel groot woord, het is meer even knorrig op elkaar zijn.
Ja, je Mario Kart nummer is een ander nummer dan je Wii friends nummer
Verschilt natuurlijk ook weer per persoon hequote:Op maandag 2 juni 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik ben vooral knorrig als ik chagerijnig ben
ow dan moet ik daar maar eens op zoek naar
alhoewel jullie allemaal drukker zijn met GTA natuurlijk
Haha ja daaromquote:Op maandag 2 juni 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
ja da's ook weer zO!
Ha ha geeft mij alleen maar tijd om nog meer te oefenen zodat ik straks nog een beetje kan mee doen!
ha ha mij oko!quote:Op maandag 2 juni 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja daaromLijkt mij wel is leuk om Mario Kart ook met z'n allen te spelen
ben jij de nieuwe uitzendkracht ??quote:
Bwehehe, die altijd de koffie gaat halen tochquote:Op maandag 2 juni 2008 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben jij de nieuwe uitzendkracht ??
mogguh
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha mij oko!
net weer rondje met ronja gelopen
tis al aardig warm buiten
werd ze ook nog aangerand zowat door de buurhond!
arme ronja
Bitch... wrijf het nog maar even inquote:Op maandag 2 juni 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Mensen!!![]()
Vakantie was prima3 weken lang heerlijk weer, een halve dag regen gehad geloof ik. Prima vermaakt, veel zon, drank en rust
Ja niet he, dat is alleen voor mensen die het verdienen!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n oranje geval op m'n naam?
Ik heb keihard m'n best gedaan vakantie te vieren.... dus heb ik het verdiend ja..quote:Op maandag 2 juni 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja niet he, dat is alleen voor mensen die het verdienen!
Que ?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
@ Wl had ik bijna voor niks gegilt trouwens
hahahahahaquote:Op maandag 2 juni 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja niet he, dat is alleen voor mensen die het verdienen!
F*ck you manquote:Op maandag 2 juni 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb keihard m'n best gedaan vakantie te vieren.... dus heb ik het verdiend ja..
oh ja ? beterquote:Op maandag 2 juni 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat mn mario kart het niet deed
maar nu wel!
Wat zijn we meteen weer vriendelijk voor elkaar hequote:
een andere!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja ? beterhetzelfde schijfje of een andere ?
2xquote:Op maandag 2 juni 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een andere!
op welke snelheid branden jullie eigenlijk?
ik heb geen omgebouwde wiiquote:Op maandag 2 juni 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een andere!
op welke snelheid branden jullie eigenlijk?
idd ongekendquote:Op maandag 2 juni 2008 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat zijn we meteen weer vriendelijk voor elkaar he
Ik ook van jou jongenquote:Op maandag 2 juni 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
F*ck you manF*ck you
Keihard je best doen met niks doen bedoel je?
2x? Man dan is ze net opgewarmtquote:
dat is die versie die ik nu heb ook! zal de andere idd gewoon op de verkeerde snelheid zijn geweest maar dat hadden we al gedacht!quote:
Had ook niet anders verwacht van onsquote:
Tripack! Goeiesmorgensquote:
I knowquote:Op maandag 2 juni 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ook van jou jongen![]()
Heel veel niks doen is ook een kunst hoor
dat moet je ook niet doen hequote:Op maandag 2 juni 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Bah hele weekend zowat dat grid zitten spelen. ik bak er dus niets van hahahah
ik rij veels te snel de autos in de prak
ik vergeet gewoon te remmen en knal overal doorheenquote:
zou ook iets voor mij zijn hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vergeet gewoon te remmen en knal overal doorheen![]()
veels te moeilijk gewoon haha
Één goed begin is het halve werk!quote:
Dat zeker weten jaquote:Op maandag 2 juni 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Één goed begin is het halve werk!
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
zo al weer de helft van mn werkzaamheden zitten erop
Altijd gezellig he?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:00 schreef Sgele het volgende:
Mja ik mag over een kwartier ook weer vergaderen
owkee want de lettertjes dansen nu weer voor mn ogenquote:
Toch maar is een bril proberen anders?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owkee want de lettertjes dansen nu weer voor mn ogen
eerst maar eens mn begeleidster opzoeken nu
idd , lijkt me niet prettig. krijg je ook hoofdpijn ?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch maar is een bril proberen anders?
Sterkte Lynda, ik leef met je meequote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef lynda het volgende:
En we gaan na het werk weer verder met dingen regelen..
Proefdruk van kaart + advertentie zagen er in 1x goed uit dus die kunnen we zo ophalen..
Op naar de volgende 300 dingen..
Bwahahahaquote:
Shut upquote:
Ik moet nog tot 1 augustusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |