Dat haaronderzoekgebeuren. Wiens haar het is weet ik niet.quote:
quote:
Oma!!quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk, snel verder...dank Lobasca.![]()
[..]
Dat haaronderzoekgebeuren. Wiens haar het is weet ik niet.
Vetklep Jaapquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
Nogmaals, wiens buik is dit?
[ afbeelding ]
Je hebt de zweep weggesoept?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:47 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Heel ff nog een keer...Lieke is helemaal niet ordinair hoor.......
Ik prakizeer me te pletter....en BQ geeft het op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen een beetje plastic...quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:47 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Sylviaquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:47 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvia?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Het kinderarmpje van Brianquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat is dat aderige geval daar boven dan
Dat is vraag 2.quote:
Waar stond dit, miss Nice-Shoes?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Toppie-joppie moppie![]()
[..]
![]()
Een beetje laat, maar lees het nu pas en ik geniet.
vr 23 mei 2008, 00:04
Brian in shock-toestand
door onze redactie
AMSTERDAM - Gouden Kooi-Brian´s gemoedstoestand na zijn verlies is totale ontzetting...
Brian krijgt, na 607 dagen in de miljoenenvilla, helemaal niets...
Tijdens de persconferentie kreeg de voormalig gedoodverfde winnaar nauwelijks een woord over zijn lippen. Ook toen hij later in de Gouden Kooi rondliep leek arme Brian wel een zombie. De nederlaag blijkt zuur, erg zuur...
hé dit plaatje lijkt me wel leuk voor een schilderijquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:50 schreef Smash-it het volgende:
Dan doe ik hem ook nog een keer!
Amanda de super saiyan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eveline?quote:
Dat vroeg ik me ook al af.... het been van het veulen??quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat is dat aderige geval daar boven dan
Telegraaf, ik dacht dat het erbij stond, niet dusquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Bingo! Die was niet makkelijk he, met zo'n grote heuvel.
[ afbeelding ]
Is het Nadia niet?? Daar lijkt ze meer op.......quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja dat is volgens mij Nadiaquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het Nadia niet?? Daar lijkt ze meer op.......
En die spleetquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja verrek, nu je het zegtquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, die cameltoe deed het hem.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het was Brian Tas die Lieke een hoek verkocht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, deze is lastig. Ik zie dat Amanda met haar hoofd naar achter buigt/slaat maar ik zou het echt niet weten.
Natasja misschien?
Ja, en om eerlijk te zijn, het ligt ook een beetje aan de belichting dat het zo 'opgezwollen' lijkt. En het is echt Amanda.quote:
Kut, volgens mij heb je gelijk maar Disana heeft deze cap gemaakt dus.....I'm confused.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:54 schreef Leandra het volgende:
nee hoor kijk maar naar dat bekkie tis echt nadiaquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en om eerlijk te zijn, het ligt ook een beetje aan de belichting dat het zo 'opgezwollen' lijkt. En het is echt Amanda.
De roze nagels hebben me overtuigd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:58 schreef Disana het volgende:
Waarom is dat kut?Ze heeft geen gelijk. Wel een toepasselijk woord trouwens
Als je heel goed kijkt en hem uitvergroot is het Nadiaquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en om eerlijk te zijn, het ligt ook een beetje aan de belichting dat het zo 'opgezwollen' lijkt. En het is echt Amanda.
Die had het toch ook over bommetjes?? Ze waarschuwde er nog zo duidelijk voor dat Brian niet meer bij Huub in de auto durfdequote:Op donderdag 29 mei 2008 21:59 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriet om een bommetje neer te leggen
Heb jij al ergens gelezen of er ook streams van komen? Daar schijnt onzekerheid over te bestaan.quote:
Hij die geen vrouwen slaat?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, het was Brian Tas die Lieke een hoek verkocht.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom is dat kut?Ze heeft geen gelijk. Wel een toepasselijk woord trouwens
Als het goed is komt die hierquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij al ergens gelezen of er ook streams van komen? Daar schijnt onzekerheid over te bestaan.
Dat meen je niet....mèn, Lieke heeft wat klappen mogen ontvangen van die zwarte heks.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:56 schreef Prospera het volgende:
Nee, het was Brian Tas die Lieke een hoek verkocht.
[ afbeelding ]
Inderdaad het ging over moederschap, daar is ze natuurlijk wel op te pakkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De moederruzie. Hoe ging het ook alweer. Jouw moeder is dood, ik ben tenminste een moeder?
Daar ben ik inderdaad onlangs ook nog langs gekomen. Ik meen dat ik op een forum las dat het nog niet zeker was dat er streams kwamen. Betalen, ach... kunnen we altijd nog doen als het een beetje spannend lijkt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het goed is komt die hier
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-live-stream
Ik weet niet of die gratis is, ben bang van niet
Ik kan dit filmpje niet vaak genoeg plaatsen, te idioot voor woorden en geen wonder dat Jaap bang was voor Brian.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die had het toch ook over bommetjes?? Ze waarschuwde er nog zo duidelijk voor dat Brian niet meer bij Huub in de auto durfde
BB UK is altijd spannnendquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad onlangs ook nog langs gekomen. Ik meen dat ik op een forum las dat het nog niet zeker was dat er streams kwamen. Betalen, ach... kunnen we altijd nog doen als het een beetje spannend lijkt.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt en hem uitvergroot is het Nadia100% zou Nix zeggen...
Inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet....mèn, Lieke heeft wat klappen mogen ontvangen van die zwarte heks.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=46651&sess=3671
Natasja een moeder...duh. Dat vond ik altijd zo heerlijk van Huub, hij kon daar niks mee, begreep het niet en confronteerde haar daar keer op keer mee. Terecht in mijn ogen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
De moederruzie. Hoe ging het ook alweer. Jouw moeder is dood, ik ben tenminste een moeder?
helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja een moeder...duh. Dat vond ik altijd zo heerlijk van Huub, hij kon daar niks mee, begreep het niet en confronteerde haar daar keer op keer mee. Terecht in mijn ogen.
amanda's hondje?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor foto staat er op het lijstje?
Brian na zijn no-contest.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, waar zijn alle mannen gebleven? Die houden niet van after-COSsen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
Ben ik nou echt de enige kerel hier of hoe zit dat?
Brian in een kickbox gevecht?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 100% zeker weten Nadia. Zie aan de onderlip en de wenkbrauwen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voelt het goed of wat Mokum, gecuddeld worden door de FOKlady's?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
ah zag ik het toch goedquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o nee volgens mij zie ik natasia liaggen naast amanda?
Ik voel mij helemaal thuisquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voelt het goed of wat Mokum, gecuddeld worden door de FOKlady's?
Nee hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is 100% zeker weten Nadia. Zie aan de onderlip en de wenkbrauwen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie schuilt hier achter de roze stip?
Een tongende Brianquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Disana is ervan overtuigd dat het Amanda is, ik denk ook dat het Naad is. Check dat krulletjeshaar en die grote handen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Als het Amanda was zouden haar siliconen boven d'r buik uit steken.
Uit liefde en beschermingquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Prospera het volgende:
Waarom wordt Del de douche in geduwd geragd?
[ afbeelding ]
Om haar te beschermen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
TE moeilijk hoor!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda heeft getekende wenkbrauwen, en zie eens die wimpers daar was Nadai uren mascara op aan het doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Disana is ervan overtuigd dat het Amanda is, ik denk ook dat het Naad is. Check dat krulletjeshaar en die grote handen.
[ afbeelding ]
Omdat ze bezopen was en ZDNGMW haar siliconenborsten wilde chechen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Bijna, ze was dronken en Tas heeft Brian geleerd dat een dronken Amanda direkt onder de douche moet.quote:
Haar douchebeurten van een minuut waren ook legendarisch...en zonder zeepquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat ze bezopen was en ZDNGMW haar siliconenborsten wilde chechen.
Amanda en de douche....a never ending story.
Die is nog beterquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat ze bezopen was en ZDNGMW haar siliconenborsten wilde chechen.
Amanda en de douche....a never ending story.
Was dat die zieke? Was buiten op het bankje. Jaap en Claire gingen hem wel even 'verzorgen'.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar werd deze libelle op de foto genomen ?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Tas doucht Amanda wel even.
http://nl.youtube.com/watch?feature=related&v=ml7jGHK8AQ8
Jammer, ik heb daar geen accountquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Tas doucht Amanda wel even.
http://nl.youtube.com/watch?feature=related&v=ml7jGHK8AQ8
quote:
Normale kerel !quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:34 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Was dat die zieke? Was buiten op het bankje. Jaap en Claire gingen hem wel even 'verzorgen'.
O ja, dat vingeren van Natasja bij Nena, terwijl Brian lag te wachten in bed.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eerst Nena vingeren en nu dit.
Wie heeft dat filmpje nog of heeft JdM dat ook laten verdwijnen?
Ze bestaan echt hè? Tofheid.quote:
Nee?!! Gatver...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, dat vingeren van Natasja bij Nena, terwijl Brian lag te wachten in bed.
Het is duidelijk de mond van Nadia. en inderdaad de wenkbrauwen zijn gewoon haartjes en geen tatoequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Disana is ervan overtuigd dat het Amanda is, ik denk ook dat het Naad is. Check dat krulletjeshaar en die grote handen.
[ afbeelding ]
Zeg dát, ik zie op andere topics wel andere "mannen" die alleen maar kunnen sneren naar de mensen van de COS, Huubjosties en domme huisvrouwen en noem maar op. Gelukkig zijn ze zelf wel helemaal perfect, dat scheelt.quote:
Zietje!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal!
jeuzes.... moet ik inene 3 COS'en gaan doorlezen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg dát, ik zie op andere topics wel andere "mannen" die alleen maar kunnen sneren naar de mensen van de COS, Huubjosties en domme huisvrouwen en noem maar op. Gelukkig zijn ze zelf wel helemaal perfect, dat scheelt.
Geef mij dan maar mannen zoals Mokum
Ratquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aan wiens pistoletje mag Tanner likken?
En Chufiquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg dát, ik zie op andere topics wel andere "mannen" die alleen maar kunnen sneren naar de mensen van de COS, Huubjosties en domme huisvrouwen en noem maar op. Gelukkig zijn ze zelf wel helemaal perfect, dat scheelt.
Geef mij dan maar mannen zoals Mokum
Laat dat moppie van je ook eens posten!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Zo denkt mijn vriendin er ook over!
Wel lief allemaal hoor!
Bespaar je de moeite, slabek all over.quote:
Kunnen ze je niet ff een nieuw ww mailen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:50 schreef Lobasca het volgende:
Beste mensen, ik ben mijn ww van you-tube kwijt (what else is new), kan ik wéér niet meepraten
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ratvoor zijn barmhartige tv-momentje..vieze paardenrukker
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog enig idee wie dit ook al weer was ?
ik namelijk niet .....
Ik denk iemand van zo´n kansloze band die een riedeltje kwam spelen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
ik namelijk niet .....
Truste Queenie, thanks for playing!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, slabek all over.![]()
Ik ga maar eens kijken of er nog wat te zien is op tv. Tot morgen en voor straks trusten.![]()
Ik had weinig concurrentie...totdat jij kwamquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dat hier met "normale" kerels
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik het toch lekker nog een keer op het world-wibe-web kunnen plaatsen, dat Brian Kubatz een paardenrukker is.quote:
Die vragen geen aandacht, join the club!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee dit was nog niet zo lang geledenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef gan-sim het volgende:
kapper stanley?
Die kerels die hier zitten, en de vrouwen trouwens ook, zijn niet normaal.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had weinig concurrentie...totdat jij kwam
En Ruud ook!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaapquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik het toch lekker nog een keer op het world-wibe-web kunnen plaatsen, dat Brian Kubatz een paardenrukker is.
Uhh..wie was het dan?
Het was voor een tv-momentje.. Die hoer met d'r silliconentieten misschien? En weer een google-hit!!quote:
quote:
TOP-kapper (ik kom uit een kappersfamilie) en die heeft me flink laten lachenquote:
Echt?!??! Deed die Stanley dat, ik wist eigenlijk niet hoe zijn verhaallijn geeindigd is, nu wel, looser.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
De Stanley die Talpa ging bedreigen toen hij aan de kant werd gezet....sukkel!
inside information is dat eigenlijk wat niemand weet
Niks sukkel. Waarom? omdat hij iets durfde te zeggen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Ja dat deed hij...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!??! Deed die Stanley dat, ik wist eigenlijk niet hoe zijn verhaallijn geeindigd is, nu wel, looser.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Brianquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft niks...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben om hoor, want iedereen zegt dat het Nadia is, dus wie ben ik om dan nog te twijfelen; gevalletje verkeerd genoteerd
Iets durven zeggen is niets mis mee, maar om dan te gaan dreigenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks sukkel. Waarom? omdat hij iets durfde te zeggen?
was dat niet iemand van een band of zoquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
ik namelijk niet .....
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben om hoor, want iedereen zegt dat het Nadia is, dus wie ben ik om dan nog te twijfelen; gevalletje verkeerd genoteerd
Steeds bellen enzo..maar hij kreeg niemand meer te spreken toen hij eenmaal was weggestuurdquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets durven zeggen is niets mis mee, maar om dan te gaan dreigen![]()
@Mokum, waar heeft Stanley eigenlijk mee gedreigd?
Misschien weet Mokum dan iets meer, waar ik vooral van genoten heb is dat hij het bosje stro mooi had aangepaktquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets durven zeggen is niets mis mee, maar om dan te gaan dreigen![]()
@Mokum, waar heeft Stanley eigenlijk mee gedreigd?
Groot is iemand die toegeeft dat hij/ zij het fout hadquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Disana het volgende:
Jij weet écht meer. Op de biechtstoel, en wel nu!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Steeds bellen enzo..maar hij kreeg niemand meer te spreken toen hij eenmaal was weggestuurd
DGK tegengas of zo?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Desii het volgende:
Bij welke gelegenheid is deze foto gemaakt en door welke fokker
[ afbeelding ]
Fandag van NL in de Witte Bergenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Als Mokum dat niet doet dan begrijp ik dat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij weet écht meer. Op de biechtstoel, en wel nu!
Sssssttttttt straks gaan ze vragen hoe ik dat allemaal weet!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien weet Mokum dan iets meer, waar ik vooral van genoten heb is dat hij het bosje stro mooi had aangepakt
Ik ook, hij houdt van afstraffingquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Mokum dat niet doet dan begrijp ik dat.
Fandag VOL door Kaatquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar nou ben ik niet meer zeker van mijn eigen capsquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geeft niks...
gelukkig was de hoofdprijs geen 1,5 miljoen euro
door reza, en was etentje bij lepels?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan beuren.
Helaas gaat er nu wel een punt af bij mij
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar nou ben ik niet meer zeker van mijn eigen capsDit is toch Huub?
[ afbeelding ]
Bijna, dit is de man die graag over Huub spreekt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
die is ook goedquote:
Brian niet alleen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:20 schreef JackyO het volgende:
[..]
Wat heeft DGK met mensen gedaan!
Brian is jaaaaren ouder geworden daar!
En hij is nog gekker geworden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:20 schreef JackyO het volgende:
[..]
Moet je de caps eens vergelijken van Huub toen hij binnen kwam en Huub toen hij er uitging. Lijkt wel tien jaar tussen te zitten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:20 schreef JackyO het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij is nog gekker geworden.
Ik durf te wedden dat die nog steeds op een of ander dak aan een schoorsteen ligt te luisteren
Valt nog mee, Dellie ziet er 20 jaar ouder uit, maar geen steek wijzerquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je de caps eens vergelijken van Huub toen hij binnen kwam en Huub toen hij er uitging. Lijkt wel tien jaar tussen te zitten.
pfffffff..... na veel gehannus... ist toch geluktquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
die is ook goed
volledig OT: heb tijdelijk een i-netspel dat ik in de gaten moet houwe voor mijn broertje.... nu het ik iets verkloot met het wachtwoord en kom er niet meer in............. shitzooi!!! er komt over een uur een enorme vloot terug op zijn planeet
Als die in de puinpoeier wordt geschoten, heb ik fikse bonje![]()
Het waren tropenjaren voor hem, reken maar dat dat tekentquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je de caps eens vergelijken van Huub toen hij binnen kwam en Huub toen hij er uitging. Lijkt wel tien jaar tussen te zitten.
Die was beter op haar plaats bij een editie van `Dames in de dop` , bij de afvallers danquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt nog mee, Dellie ziet er 20 jaar ouder uit, maar geen steek wijzer
Dat is waar, hopelijk bij de COSsers ook niet he, vanwege slaapgebrek of zo.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sneertje ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:29 schreef JackyO het volgende:
[..]
Dat is waar, hopelijk bij de COSsers ook niet he, vanwege slaapgebrek of zo.
Oooooohhhhh! Zeg dat dan! Hij ziet eruit als een bezoeker van een EO Jongerendag!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Bijna, dit is de man die graag over Huub spreekt.
Ja gaat elke morgen weer met een big smile je Poolse bruiden verwelkomen en dan is je slaapgerek gelijk overquote:
Jij bent een van de weinige die meestal vroeg naar bed gaat, maar je voelt je toch niet aangesproken he?quote:
onbedoeld hilarisch in deze contextquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gaat elke morgen weer met een big smile je Poolse bruiden verwelkomen en dan is je slaapgerek gelijk over
Lekker hèquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gaat elke morgen weer met een big smile je Poolse bruiden verwelkomen en dan is je slaapgerek gelijk over
Mikey?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee wie dit is ?
die-ene-Bart, heel herkenbaar aan dat kalende hoofdquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Bart?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Bartquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Die post ik in danny's Porno Hoekjequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Slaapgerek, Wat voor fantasiën heb jij daar bij dan![]()
Yepquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die-ene-Bart, heel herkenbaar aan dat kalende hoofd
Hij moet gewoon tondeuze opzetstukje-2 doen dan ziet hetquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die-ene-Bart, heel herkenbaar aan dat kalende hoofd
Uhhhh..oke, onder auspiciën van chufi begeef ik mij nu naar de kelder des Foks..quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit die is wel van mij... Maar vooruit plaats maar ..
Jij bent gewoon een lekker hapje onder de homo'squote:Op donderdag 29 mei 2008 23:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij moet gewoon tondeuze opzetstukje-2 doen dan ziet het
er VEEL beter uit !!
(Zei hij wiens inhammen sinds de tondeuze veel minder opvallen)
Het is alleen zo jammer dat ik altijd op hetero's valquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een lekker hapje onder de homo's
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ik altijd op hetero's val
Jessica:quote:Alive!
Hallo skatties,
Wat kan het druk allemaal zijn in de buitenwereld. Af en toe mis ik wel de rust die we in de Kooi wel eens hadden, maar Amanda en ik zijn lekker goed bezig om te netwerken en meer boekingen te regelen.
Super bedankt voor alle felicitaties die binnen zijn gekomen voor onze 1 jarige relatie. Amanda en ik zijn lekker uit eten gegaan in Amsterdam. We hebben ook nog een borreltje gedronken en hebben in de tussentijd ook voor jullie een leuk filmpje daar gemaakt
Deze staat nog op mijn (Brian) telefoon en moet het nog even overzetten op de PC en dan YouTube.
We zijn gisteren ook uit eten gegaan met Hans Nijman en dat was ontzettend gezellig. Maandag hebben we nog 2 mensen gered uit een bestelbusje dat over de kop was geslagen. Amanda en ik reden met een vriend van ons en ik zag iets raars uitsteken in de bosjes en dat bleek uiteindelijk dat busje te zijn. Wij meteen gestopt omdat het dus 30 seconden geleden was gebeurd. Samen heb ik met die vriend de 2 mensen eruit getild en 112 gebeld. Het was een stelletje dat helemaal overstuur was. Eindstand: ze hadden wat kneusingen en de dame was helemaal overstuur, maar het is allemaal goed afgelopen. Ze waren opeens wel verrast dat daar opeens Brian en Amanda stonden....hehehehe
Skatties we houden jullie op de hoogte zodra we dat kunnen. We zijn nog niet echt gesettled op 1 locatie dus daar zijn we druk mee bezig. En ik denk dat ik binnenkort m´n eigen laptop ga kopen zodat ik lekker overal aan de slag kan.
Kusjes van Amanda en Boks van Brian.
Ennuh Alex heeft echt gelijk...
LIEFDE IS BRIAN EN AMANDA
quote:Oooooh Brian en Amanda jullie zijn echt geweldig!
2 mensen redden, echt supper!!!
Mooi dat alles goed gaat met jullie, en hebben jullie lekker gegeten, vast wel !
Echt, jullie zijn topmensen!!
Hoe bevalt de buitenwereld nu, het zal wel lekker druk zijn, maar dag geven jullie ook aan,
dat jullie soms de rust die jullie in dgk hadden missen!
Geniet nog lekker van jullie vrijheid skatties!
Jullie zijn mijn nummer 1, en ik verlang naar het filmpje!
Echt supper !!!!!
Een hele dikke kus voor jullie alletwee! Ik mis jullie!!!!!!!
NatasJa en Wilgo ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie worden er hier uitgezwaait?
Veel plezier Ruudquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar het schijnt heb ik morgenvroeg het een en ander te verwelkomen. Daar ga ik me nu mentaal op voorbereiden.![]()
![]()
Trusten Fok!![]()
Die achterlijke Russen...nooit meer iets van vernomen..de wannebee celebsquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op donderdag 29 mei 2008 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die achterlijke Russen...nooit meer iets van vernomen..de wannebee celebs
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis en Nadiaquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
uhhhhh...ik mis iets geloof ik..zitten daar wannabees, of gaat het er alleen maar over?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:01 schreef Ziet het volgende:
gaat de radio morgen nog door?
en moeten we nu kiezen tussen rising flow en radio NL?
Ja hoor geregeld.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het leeft![]()
Spreek jij Gaby nog weleens?
Nee ook niet ! Dit werd er uitgezwaait.quote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja hoor geregeld.
Maar was het antwoord goed?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhhhhh...ik mis iets geloof ik..zitten daar wannabees, of gaat het er alleen maar over?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ook niet ! Dit werd er uitgezwaait.
[ afbeelding ]
Die oudere gitarist met band en gepimpte paaldansende vrouw van onbepaalde leeftijd..
Ben de naam van de band vergeten
En die man met die baard, die dacht dat hij heel goed country kon zingen en gitaarspelen, maar die was zo dronken of heel erg stoned.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:11 schreef Ziet het volgende:
[..]
denk dat iedereen de band is vergeten en alleen nog die vrouw herinnert
idquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:17 schreef Leandra het volgende:
Rachel?? Verder zat er toch niemand met zulke schouders??
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was jij ook zo'n jaren '80 discoganger?
Aman en Mitchquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie rennen hier door de tuin?
[ afbeelding ]
Jaap?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Disana het volgende:
Dan doe ik ook voor het naar bed gaan ook nog even een 'desii': wie zit er naast Huub.
[ afbeelding ]
nee, toen zat ik nog op lagere school (dacht ik) .......... maar vond hem zoooo leuk en z'n liedjes helemaal te wowwwquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was jij ook zo'n jaren '80 discoganger?
Jaap???quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Disana het volgende:
Dan doe ik ook voor het naar bed gaan ook nog even een 'desii': wie zit er naast Huub.
[ afbeelding ]
Palmaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Selen Aman en Brian het fenomeen Huubquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zitten hier welk fenomeen te bespreken??
Gea... de opblaaspopquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Mispoes. Misschien is het ook wel geen vrouw.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
tjonge.... hij is lastigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
een blondje met een roze shirt. en iets vaags ..... hmmmm.... Claire en Huub???quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie rennen hier door de tuin?
[ afbeelding ]
Selène met Brian over Huubquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:40 schreef Musje456 het volgende:
Ik ben er ook eventjes (gewoon een melding om de COS dan vol te krijgen. Help ik ook ergens nog eens mee)
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:40 schreef Musje456 het volgende:
Ik ben er ook eventjes (gewoon een melding om de COS dan vol te krijgen. Help ik ook ergens nog eens mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |