Jij weet écht meer. Op de biechtstoel, en wel nu!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Steeds bellen enzo..maar hij kreeg niemand meer te spreken toen hij eenmaal was weggestuurd
DGK tegengas of zo?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Desii het volgende:
Bij welke gelegenheid is deze foto gemaakt en door welke fokker
[ afbeelding ]
Fandag van NL in de Witte Bergenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Als Mokum dat niet doet dan begrijp ik dat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij weet écht meer. Op de biechtstoel, en wel nu!
Sssssttttttt straks gaan ze vragen hoe ik dat allemaal weet!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien weet Mokum dan iets meer, waar ik vooral van genoten heb is dat hij het bosje stro mooi had aangepakt
Ik ook, hij houdt van afstraffingquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Mokum dat niet doet dan begrijp ik dat.
Fandag VOL door Kaatquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar nou ben ik niet meer zeker van mijn eigen capsquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geeft niks...
gelukkig was de hoofdprijs geen 1,5 miljoen euro
door reza, en was etentje bij lepels?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:12 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan beuren.
Helaas gaat er nu wel een punt af bij mij
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar nou ben ik niet meer zeker van mijn eigen capsDit is toch Huub?
[ afbeelding ]
Bijna, dit is de man die graag over Huub spreekt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
die is ook goedquote:
Brian niet alleen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:20 schreef JackyO het volgende:
[..]
Wat heeft DGK met mensen gedaan!
Brian is jaaaaren ouder geworden daar!
En hij is nog gekker geworden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:20 schreef JackyO het volgende:
[..]
Moet je de caps eens vergelijken van Huub toen hij binnen kwam en Huub toen hij er uitging. Lijkt wel tien jaar tussen te zitten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:20 schreef JackyO het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij is nog gekker geworden.
Ik durf te wedden dat die nog steeds op een of ander dak aan een schoorsteen ligt te luisteren
Valt nog mee, Dellie ziet er 20 jaar ouder uit, maar geen steek wijzerquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je de caps eens vergelijken van Huub toen hij binnen kwam en Huub toen hij er uitging. Lijkt wel tien jaar tussen te zitten.
pfffffff..... na veel gehannus... ist toch geluktquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
die is ook goed
volledig OT: heb tijdelijk een i-netspel dat ik in de gaten moet houwe voor mijn broertje.... nu het ik iets verkloot met het wachtwoord en kom er niet meer in............. shitzooi!!! er komt over een uur een enorme vloot terug op zijn planeet
Als die in de puinpoeier wordt geschoten, heb ik fikse bonje![]()
Het waren tropenjaren voor hem, reken maar dat dat tekentquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je de caps eens vergelijken van Huub toen hij binnen kwam en Huub toen hij er uitging. Lijkt wel tien jaar tussen te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |