Het was voor een tv-momentje.. Die hoer met d'r silliconentieten misschien? En weer een google-hit!!quote:
quote:
TOP-kapper (ik kom uit een kappersfamilie) en die heeft me flink laten lachenquote:
Echt?!??! Deed die Stanley dat, ik wist eigenlijk niet hoe zijn verhaallijn geeindigd is, nu wel, looser.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
De Stanley die Talpa ging bedreigen toen hij aan de kant werd gezet....sukkel!
inside information is dat eigenlijk wat niemand weet
Niks sukkel. Waarom? omdat hij iets durfde te zeggen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Ja dat deed hij...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!??! Deed die Stanley dat, ik wist eigenlijk niet hoe zijn verhaallijn geeindigd is, nu wel, looser.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Brianquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aan wiens pistoletje mag Tanner likken?
Geeft niks...quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben om hoor, want iedereen zegt dat het Nadia is, dus wie ben ik om dan nog te twijfelen; gevalletje verkeerd genoteerd
Iets durven zeggen is niets mis mee, maar om dan te gaan dreigenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks sukkel. Waarom? omdat hij iets durfde te zeggen?
was dat niet iemand van een band of zoquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog enig idee wie dit ook al weer was ?
ik namelijk niet .....
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Disana het volgende:
Ik ben om hoor, want iedereen zegt dat het Nadia is, dus wie ben ik om dan nog te twijfelen; gevalletje verkeerd genoteerd
Steeds bellen enzo..maar hij kreeg niemand meer te spreken toen hij eenmaal was weggestuurdquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets durven zeggen is niets mis mee, maar om dan te gaan dreigen![]()
@Mokum, waar heeft Stanley eigenlijk mee gedreigd?
Misschien weet Mokum dan iets meer, waar ik vooral van genoten heb is dat hij het bosje stro mooi had aangepaktquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets durven zeggen is niets mis mee, maar om dan te gaan dreigen![]()
@Mokum, waar heeft Stanley eigenlijk mee gedreigd?
Groot is iemand die toegeeft dat hij/ zij het fout hadquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:06 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |