Ratquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aan wiens pistoletje mag Tanner likken?
En Chufiquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg dát, ik zie op andere topics wel andere "mannen" die alleen maar kunnen sneren naar de mensen van de COS, Huubjosties en domme huisvrouwen en noem maar op. Gelukkig zijn ze zelf wel helemaal perfect, dat scheelt.
Geef mij dan maar mannen zoals Mokum
Laat dat moppie van je ook eens posten!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Zo denkt mijn vriendin er ook over!
Wel lief allemaal hoor!
Bespaar je de moeite, slabek all over.quote:
Kunnen ze je niet ff een nieuw ww mailen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:50 schreef Lobasca het volgende:
Beste mensen, ik ben mijn ww van you-tube kwijt (what else is new), kan ik wéér niet meepraten
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ratvoor zijn barmhartige tv-momentje..vieze paardenrukker
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog enig idee wie dit ook al weer was ?
ik namelijk niet .....
Ik denk iemand van zo´n kansloze band die een riedeltje kwam spelen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog enig idee wie dit ook al weer was ?
ik namelijk niet .....
Truste Queenie, thanks for playing!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, slabek all over.![]()
Ik ga maar eens kijken of er nog wat te zien is op tv. Tot morgen en voor straks trusten.![]()
Ik had weinig concurrentie...totdat jij kwamquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dat hier met "normale" kerels
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aan wiens pistoletje mag Tanner likken?
Heb ik het toch lekker nog een keer op het world-wibe-web kunnen plaatsen, dat Brian Kubatz een paardenrukker is.quote:
Die vragen geen aandacht, join the club!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee dit was nog niet zo lang geledenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef gan-sim het volgende:
kapper stanley?
Die kerels die hier zitten, en de vrouwen trouwens ook, zijn niet normaal.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik had weinig concurrentie...totdat jij kwam
En Ruud ook!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaapquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik het toch lekker nog een keer op het world-wibe-web kunnen plaatsen, dat Brian Kubatz een paardenrukker is.
Uhh..wie was het dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |