Omdat ze bezopen was en ZDNGMW haar siliconenborsten wilde chechen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Prospera het volgende:
Waarom wordt Del de douche in geduwd geragd?
[ afbeelding ]
quote:
Bijna, ze was dronken en Tas heeft Brian geleerd dat een dronken Amanda direkt onder de douche moet.quote:
Haar douchebeurten van een minuut waren ook legendarisch...en zonder zeepquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat ze bezopen was en ZDNGMW haar siliconenborsten wilde chechen.
Amanda en de douche....a never ending story.
Die is nog beterquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat ze bezopen was en ZDNGMW haar siliconenborsten wilde chechen.
Amanda en de douche....a never ending story.
Was dat die zieke? Was buiten op het bankje. Jaap en Claire gingen hem wel even 'verzorgen'.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar werd deze libelle op de foto genomen ?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Tas doucht Amanda wel even.
http://nl.youtube.com/watch?feature=related&v=ml7jGHK8AQ8
Jammer, ik heb daar geen accountquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Tas doucht Amanda wel even.
http://nl.youtube.com/watch?feature=related&v=ml7jGHK8AQ8
quote:
Normale kerel !quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
Ben ik nou echt de enige kerel hier of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:34 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Was dat die zieke? Was buiten op het bankje. Jaap en Claire gingen hem wel even 'verzorgen'.
O ja, dat vingeren van Natasja bij Nena, terwijl Brian lag te wachten in bed.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eerst Nena vingeren en nu dit.
Wie heeft dat filmpje nog of heeft JdM dat ook laten verdwijnen?
Ze bestaan echt hè? Tofheid.quote:
Nee?!! Gatver...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja, dat vingeren van Natasja bij Nena, terwijl Brian lag te wachten in bed.
Het is duidelijk de mond van Nadia. en inderdaad de wenkbrauwen zijn gewoon haartjes en geen tatoequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Disana is ervan overtuigd dat het Amanda is, ik denk ook dat het Naad is. Check dat krulletjeshaar en die grote handen.
[ afbeelding ]
Zeg dát, ik zie op andere topics wel andere "mannen" die alleen maar kunnen sneren naar de mensen van de COS, Huubjosties en domme huisvrouwen en noem maar op. Gelukkig zijn ze zelf wel helemaal perfect, dat scheelt.quote:
Zietje!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef Ziet het volgende:
hoi allemaal!
jeuzes.... moet ik inene 3 COS'en gaan doorlezen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg dát, ik zie op andere topics wel andere "mannen" die alleen maar kunnen sneren naar de mensen van de COS, Huubjosties en domme huisvrouwen en noem maar op. Gelukkig zijn ze zelf wel helemaal perfect, dat scheelt.
Geef mij dan maar mannen zoals Mokum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |