Die had het toch ook over bommetjes?? Ze waarschuwde er nog zo duidelijk voor dat Brian niet meer bij Huub in de auto durfdequote:Op donderdag 29 mei 2008 21:59 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoriet om een bommetje neer te leggen
Heb jij al ergens gelezen of er ook streams van komen? Daar schijnt onzekerheid over te bestaan.quote:
Hij die geen vrouwen slaat?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, het was Brian Tas die Lieke een hoek verkocht.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom is dat kut?Ze heeft geen gelijk. Wel een toepasselijk woord trouwens
Als het goed is komt die hierquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij al ergens gelezen of er ook streams van komen? Daar schijnt onzekerheid over te bestaan.
Dat meen je niet....mèn, Lieke heeft wat klappen mogen ontvangen van die zwarte heks.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:56 schreef Prospera het volgende:
Nee, het was Brian Tas die Lieke een hoek verkocht.
[ afbeelding ]
Inderdaad het ging over moederschap, daar is ze natuurlijk wel op te pakkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De moederruzie. Hoe ging het ook alweer. Jouw moeder is dood, ik ben tenminste een moeder?
Daar ben ik inderdaad onlangs ook nog langs gekomen. Ik meen dat ik op een forum las dat het nog niet zeker was dat er streams kwamen. Betalen, ach... kunnen we altijd nog doen als het een beetje spannend lijkt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het goed is komt die hier
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-live-stream
Ik weet niet of die gratis is, ben bang van niet
Ik kan dit filmpje niet vaak genoeg plaatsen, te idioot voor woorden en geen wonder dat Jaap bang was voor Brian.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die had het toch ook over bommetjes?? Ze waarschuwde er nog zo duidelijk voor dat Brian niet meer bij Huub in de auto durfde
BB UK is altijd spannnendquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad onlangs ook nog langs gekomen. Ik meen dat ik op een forum las dat het nog niet zeker was dat er streams kwamen. Betalen, ach... kunnen we altijd nog doen als het een beetje spannend lijkt.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt en hem uitvergroot is het Nadia100% zou Nix zeggen...
Inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet....mèn, Lieke heeft wat klappen mogen ontvangen van die zwarte heks.![]()
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=46651&sess=3671
Natasja een moeder...duh. Dat vond ik altijd zo heerlijk van Huub, hij kon daar niks mee, begreep het niet en confronteerde haar daar keer op keer mee. Terecht in mijn ogen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
De moederruzie. Hoe ging het ook alweer. Jouw moeder is dood, ik ben tenminste een moeder?
helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja een moeder...duh. Dat vond ik altijd zo heerlijk van Huub, hij kon daar niks mee, begreep het niet en confronteerde haar daar keer op keer mee. Terecht in mijn ogen.
amanda's hondje?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor foto staat er op het lijstje?
Brian na zijn no-contest.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, waar zijn alle mannen gebleven? Die houden niet van after-COSsen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
Ben ik nou echt de enige kerel hier of hoe zit dat?
Brian in een kickbox gevecht?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 100% zeker weten Nadia. Zie aan de onderlip en de wenkbrauwen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Bingo! Die was niet makkelijk he, met zo'n grote heuvel.
[ afbeelding ]
Voelt het goed of wat Mokum, gecuddeld worden door de FOKlady's?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
ah zag ik het toch goedquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o nee volgens mij zie ik natasia liaggen naast amanda?
Ik voel mij helemaal thuisquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voelt het goed of wat Mokum, gecuddeld worden door de FOKlady's?
Nee hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is 100% zeker weten Nadia. Zie aan de onderlip en de wenkbrauwen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie schuilt hier achter de roze stip?
Een tongende Brianquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Disana is ervan overtuigd dat het Amanda is, ik denk ook dat het Naad is. Check dat krulletjeshaar en die grote handen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Als het Amanda was zouden haar siliconen boven d'r buik uit steken.
Uit liefde en beschermingquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Prospera het volgende:
Waarom wordt Del de douche in geduwd geragd?
[ afbeelding ]
Om haar te beschermen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Prospera het volgende:
Waarom wordt Del de douche in geduwd geragd?
[ afbeelding ]
TE moeilijk hoor!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda heeft getekende wenkbrauwen, en zie eens die wimpers daar was Nadai uren mascara op aan het doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Disana is ervan overtuigd dat het Amanda is, ik denk ook dat het Naad is. Check dat krulletjeshaar en die grote handen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |