Waar stond dit, miss Nice-Shoes?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:47 schreef Deisyy het volgende:
Toppie-joppie moppie![]()
[..]
![]()
Een beetje laat, maar lees het nu pas en ik geniet.
vr 23 mei 2008, 00:04
Brian in shock-toestand
door onze redactie
AMSTERDAM - Gouden Kooi-Brian´s gemoedstoestand na zijn verlies is totale ontzetting...
Brian krijgt, na 607 dagen in de miljoenenvilla, helemaal niets...
Tijdens de persconferentie kreeg de voormalig gedoodverfde winnaar nauwelijks een woord over zijn lippen. Ook toen hij later in de Gouden Kooi rondliep leek arme Brian wel een zombie. De nederlaag blijkt zuur, erg zuur...
hé dit plaatje lijkt me wel leuk voor een schilderijquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:50 schreef Smash-it het volgende:
Dan doe ik hem ook nog een keer!
Amanda de super saiyan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eveline?quote:
Dat vroeg ik me ook al af.... het been van het veulen??quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat is dat aderige geval daar boven dan
Telegraaf, ik dacht dat het erbij stond, niet dusquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Bingo! Die was niet makkelijk he, met zo'n grote heuvel.
[ afbeelding ]
Is het Nadia niet?? Daar lijkt ze meer op.......quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja dat is volgens mij Nadiaquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het Nadia niet?? Daar lijkt ze meer op.......
En die spleetquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja verrek, nu je het zegtquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, die cameltoe deed het hem.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het was Brian Tas die Lieke een hoek verkocht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeps, deze is lastig. Ik zie dat Amanda met haar hoofd naar achter buigt/slaat maar ik zou het echt niet weten.
Natasja misschien?
Ja, en om eerlijk te zijn, het ligt ook een beetje aan de belichting dat het zo 'opgezwollen' lijkt. En het is echt Amanda.quote:
Kut, volgens mij heb je gelijk maar Disana heeft deze cap gemaakt dus.....I'm confused.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:54 schreef Leandra het volgende:
nee hoor kijk maar naar dat bekkie tis echt nadiaquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en om eerlijk te zijn, het ligt ook een beetje aan de belichting dat het zo 'opgezwollen' lijkt. En het is echt Amanda.
De roze nagels hebben me overtuigd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:58 schreef Disana het volgende:
Waarom is dat kut?Ze heeft geen gelijk. Wel een toepasselijk woord trouwens
Als je heel goed kijkt en hem uitvergroot is het Nadiaquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en om eerlijk te zijn, het ligt ook een beetje aan de belichting dat het zo 'opgezwollen' lijkt. En het is echt Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |