Is dat Adriaan van Dis met zijn ghetto-schandknaapje?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:44 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe zou het met deze relatie zijn eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Oehhh, was Tas nog zo boos om dat ze hem met zijn vriendin had zien lopen ergens.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:44 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe zou het met deze relatie zijn eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Alle vier denk ik gerelateerd aan Brianquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:48 schreef Prospera het volgende:
Wie van de 4 was gerelateerd aan een bewoner?
[ afbeelding ]
Ik zal het maar verklappen. Hij had ook een kies laten trekken. De tandatrs van DGK heeft goudgeld verdiend.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:47 schreef Desii het volgende:
[..]
tja... kweet ut niet.......... het lijkt wel of tie net z'n kunstgebit heeft uitgedaan
Daar lijkt het écht op en dat hij het in zijn hand houdtquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:47 schreef Desii het volgende:
[..]
tja... kweet ut niet.......... het lijkt wel of tie net z'n kunstgebit heeft uitgedaan
Linker engerd. Milton Felter met ZDNGMW.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:48 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
De linker..Milton Ferrerquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:48 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linker engerd. Milton Felter met ZDNGMW.
KnaapJE? Fikse knaap hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat Adriaan van Dis met zijn ghetto-schandknaapje?
Volgens mij kun je beter Milton F.zeggen, is misschien veiligerquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
[..]
Tjee, jullie kennen zelfs de achternaam
Melissa met een hulpbutler die laat zien hoe lenig ze is en Melissa haalt het kussen van haar delen wegquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
Deze is ook leuk. Wat gebeurde hier?
[ afbeelding ]
de linker gorilla..... was dat niet Milton Fellner.... ex van Natasiaquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:48 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, helemaal goed.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef Prospera het volgende:
Melissa met een hulpbutler die laat zien hoe lenig ze is en Melissa haalt het kussen van haar delen weg![]()
Die was idd erg leuk.
Nienke Disco van 100% NLquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Nienke van 100% NL......... leuke chicka
Lag Melissa daar nu helemaal bloot? Of zat haar string er helemaal in?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, helemaal goed.![]()
Het kon nooit ordinair genoeg in dat hok
Oeps, moet ik nu mijn shit schuilen, wat denk je?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef -Blurk- het volgende:
Volgens mij kun je beter Milton F.zeggen, is misschien veiliger
Claire.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:57 schreef Desii het volgende:
En wie is dit achter: stained glass
[ afbeelding ]
Die vriendin had volgens mij een maandverband tussen haar benen, pfffff.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lag Melissa daar nu helemaal bloot? Of zat haar string er helemaal in?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter Milton F.zeggen, is misschien veiliger
Marco Poloquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
Wie is dit? Hij zat daar onder de schuilnaam Rick om de singletjes van Huub, Jaap en Brian op te nemen.
[ afbeelding ]
Brooke of Ritchquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
De naam van de baby was...............???
Broek of Rits.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
De naam van de baby was...............???
Oeps, deze is lastig. Ik zie dat Amanda met haar hoofd naar achter buigt/slaat maar ik zou het echt niet weten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:00 schreef Prospera het volgende:
Wie mept haar in het gezicht
Nou ja, niet echt een vraag![]()
Klitpiercing geloof ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was hier ook al weer het onderwerp ?
piercingquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was hier ook al weer het onderwerp ?
In een keer goedquote:
Polo oftewel 1 deel van DGK_REDACTIEquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
Wie is dit naast Lamme Lull? Hij zat daar onder de schuilnaam Rick om de singletjes van Huub, Jaap en Brian op te nemen.
[ afbeelding ]
Het was toch leuk dattie effe opdook, geef toequote:Op donderdag 29 mei 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
In een keer goed. DGK_REDACTIE, kom er maar in.
Ik weet niet hoe ze heet, maar de mooiste van de twee danseresjes en familie van de Kleman's.quote:
Danseres Nathalie.quote:
Je bent in de war met BBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |