nee, toen zat ik nog op lagere school (dacht ik) .......... maar vond hem zoooo leuk en z'n liedjes helemaal te wowwwquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was jij ook zo'n jaren '80 discoganger?
Jaap???quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Disana het volgende:
Dan doe ik ook voor het naar bed gaan ook nog even een 'desii': wie zit er naast Huub.
[ afbeelding ]
Palmaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Disana het volgende:
Dan doe ik ook voor het naar bed gaan ook nog even een 'desii': wie zit er naast Huub.
[ afbeelding ]
Selen Aman en Brian het fenomeen Huubquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zitten hier welk fenomeen te bespreken??
Gea... de opblaaspopquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Mispoes. Misschien is het ook wel geen vrouw.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
tjonge.... hij is lastigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
een blondje met een roze shirt. en iets vaags ..... hmmmm.... Claire en Huub???quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie rennen hier door de tuin?
[ afbeelding ]
Selène met Brian over Huubquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:40 schreef Musje456 het volgende:
Ik ben er ook eventjes (gewoon een melding om de COS dan vol te krijgen. Help ik ook ergens nog eens mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |