Federer 2 SP's weggewerkt.quote:
Lekker wijf en stoerquote:
Half vijf weer verder met een mooie partij zou mij wel uitkomenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee he.Nou ja, hopen dat het van korte duur is.
Je ze hebben daar verstand van goeie televisie hoor. Regen op Roland Garros. Klassieke wedstrijden uit het verleden? Beelden van andere banen van eerder vandaag? Documentares over Roland Garros? Nee hoor, een stilstaand beeld van een verregende baan met een muziekje erbij.quote:
Kan je ook wel aan merken dat het de publieke omroep is. Ze krijgen hun geld toch wel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:01 schreef APK het volgende:
Bij de stream van de NOS zit niet eens muziek.
Als het rond half zes beetje spannend wordt vind ik dat een goede planning.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Half vijf weer verder met een mooie partij zou mij wel uitkomen
Mensen op de baan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:15 schreef TheGeneral het volgende:
Het heeft nu wel lang genoeg geduurd zeg..
Spaans, ze zijn partijdig !quote:
Si.quote:
Yes. En nu is het hele zeil van de baan (Court Philippe Chatrier).quote:
En ze hebben nog naar je geluisterd ook.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Half vijf weer verder met een mooie partij zou mij wel uitkomen
Ik kan Nadal niet meer vinden op de livescore. Net stond hij er nog wel ij ook al lag de partij stil.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Of de livescore werkt alleen bij Roger, of hij is daadwerkelijk de enige die speelt ...
klein beeld zeg: 300 bij 200 ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:01 schreef APK het volgende:
Bij de stream van de NOS zit niet eens muziek.
Nu weer wel hequote:Op donderdag 29 mei 2008 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
Toch fijn dat we de NOS hebben, want op Cnvas en Eurosport is niks.
Ja, nu wel.quote:
quote:
quote:
Goed samengevat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Ik snap je wel hoor, NOS zuigt zwaar dit Roland Garros, maar toch is het wel handig dat ze er nog steeds zijn ...
De NOS gaat er zo wel keurig uit voor het journaal e.d.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Ik snap je wel hoor, NOS zuigt zwaar dit Roland Garros, maar toch is het wel handig dat ze er nog steeds zijn ...
Helft vd partijen overigens pas weer begonnen volgens de livescore
J bedoelt om 17.30 uur? Als het goed is, neemt Eurosport het dan over, want daar gaan ze om 17.30 uur met het tennis verder.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
De NOS gaat er zo wel keurig uit voor het journaal e.d.![]()
Eurosport is al bezig.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
J bedoelt om 17.30 uur? Als het goed is, neemt Eurosport het dan over, want daar gaan ze om 17.30 uur met het tennis verder.
Elenaquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En ook Gonzalez doet zn ding, 7-5 6-0 6-7 7-6 voor Mr. Forehand
Haase en De Voest hadden een break voorsprong, maar die zijn ze ook weer kwijt. 5-4* achter nu ...
Ook stoere, lekkere Elena is door
Ja, inderdaad. Toch is het waarschijnlijk een toeval dat dat niet gebeurt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef TheGeneral het volgende:
Als Devilder die ene volley had gemaakt had hij kunnen serveren voor de set. Nu mist hij hem en heeft hij geen game meer gewonnen
Tegen Mirny en Murray... Zeer knappe prestatie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Voest/Haase mogen zo gaan serveren voor de wedstrijd, *6-5
Pakt de game na 0-40. Sterk hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef RayMania het volgende:
Ancic heeft het na de regenpauze lastig met Marrero. Nu wel twee van de drie breakpunten weggewerkt.
Geweldig. 4-0* nu.quote:
Mario 4 van de 4quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:53 schreef RayMania het volgende:
Marrero heeft slechts één van de negen tien breakpunten benut...
Gewoon 4-6 6-0 6-3, niks aan de hand manquote:
Inderdaad, de top-3 begint zo'n wedstrijd vaak op 75%, dan lijkt het net alsof de tegenstander enorm staat de beuken, maar na setverlies (of zelfs al in die set) staat iedereen weer waar ze horenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ze concentreren zich altijd zo op setverlies. Maar 6-7 6-1 6-0 6-2 is toch meestal minder zwaar dan 7-6 7-5 7-6 lijkt mij, ook al heb je dan gen set verloren.
Stoppen ze helemaal met het uitzenden van Federer op Eurosport of komen ze zo weer terug. Het is toch hel mooi om te zien hoe Federer nu speelt?
Aan jou te horen kan elk toernooi maar beter met drie spelers gespeeld wordenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, de top-3 begint zo'n wedstrijd vaak op 75%, dan lijkt het net alsof de tegenstander enorm staat de beuken, maar na setverlies (of zelfs al in die set) staat iedereen weer waar ze horen![]()
Ik denk dat ze deze set bij de Russen afmaken en dan weer teruggaan naar Federer-Montanes.
Ja, precies.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, de top-3 begint zo'n wedstrijd vaak op 75%, dan lijkt het net alsof de tegenstander enorm staat de beuken, maar na setverlies (of zelfs al in die set) staat iedereen weer waar ze horen![]()
Ik hoop het je helpen.quote:Ik denk dat ze deze set bij de Russen afmaken en dan weer teruggaan naar Federer-Montanes.
Waarom? Pot bij die Russen zit veel meer spanning in ...quote:
Precies. Laat Eurosport daar maar bij blijven. Veel interessanter tennis.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom? Pot bij die Russen zit veel meer spanning in ...
Omdat ik het leuk vind om Federer te zien spelen als hij goed speelt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom? Pot bij die Russen zit veel meer spanning in ...
Ik hoop dat hij door z'n rug gaat als hij z'n worm doet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stippelnek al naar 6-1, die kan zich opmaken voor zn worm
Maar Federer zal je heus nog wel meer goed zien spelen dit toernooi. Safin-Davydenko is op dit toernooi eenmalig en daar hoort dus ook de aandacht naar uit te gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind om Federer te zien spelen als hij goed speelt.
Hoor je mij dat zeggen? Ik zeg dat er aan het begin van een bo-5 wedstrijd niks afgelezen kan worden, aangezien de toppers op halve kracht beginnen en als het nodig is een paar tandjes hoger schakelen. Er zijn niet veel jongens die als ze top spelen kunnen winnen van de top-3 als die hun normale niveau halen, daar horen jongens als Bellucci, Montanes en Gremelmayr absoluut niet bij en dus krijg je een volkomen normaal wedstrijdverloop en is het zeker geen verrassing als die jongens een of anderhalve set goed mee lijken te kunnen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan jou te horen kan elk toernooi maar beter met drie spelers gespeeld worden
Jonge, federer wint met 2 vingers in de neus. Nooit gedacht aan verlies. Safin - Davydenko is wedstrijd van de dag. En tevens mijn favoriet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:13 schreef Colplay het volgende:
Kom net thuis, maar waarom zend Eurosport Davydenko - Safin uit als de beste tennisser ter wereld op hetzelfde moment staat te spelen??
Bedoel natuurlijk Verkerk. Bezig met een demonstratie en wij moeten naar een paar middelmatige Russen kijken..quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:21 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Jonge, federer wint met 2 vingers in de neus. Nooit gedacht aan verlies. Safin - Davydenko is wedstrijd van de dag. En tevens mijn favoriet.
Dat ben ik met je eens. Zo gaat het meestal. Maar dat betekent niet dat die tegenstanders niet goed staan te spelen dan. En dan mogen die spelers daar ook best lof over krijgen en niet van, oh de tegenstander gaat nog niet voluit, dus is het niet knap wat de tegenstander staat te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoor je mij dat zeggen? Ik zeg dat er aan het begin van een bo-5 wedstrijd niks afgelezen kan worden, aangezien de toppers op halve kracht beginnen en als het nodig is een paar tandjes hoger schakelen. Er zijn niet veel jongens die als ze top spelen kunnen winnen van de top-3 als die hun normale niveau halen, daar horen jongens als Bellucci, Montanes en Gremelmayr absoluut niet bij en dus krijg je een volkomen normaal wedstrijdverloop en is het zeker geen verrassing als die jongens een of anderhalve set goed mee lijken te kunnen.
Ondanks dat blijft Santoro mijn held, eigenlijk de mooiste tennisser aller tijden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:56 schreef Federer-fan het volgende:
Santoro 6-0 6-1 2-0 achter tegen Ferrer. Dit zie ik Santoro niet meer winnen.
Zeker een hele gave speler en ook een die in mijn topzeven allertijden staat (met Nadal, Edberg, Federer, Sampras, Nalbandian en McEnroe).quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:02 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ondanks dat blijft Santoro mijn held, eigenlijk de mooiste tennisser aller tijden.
[ afbeelding ]
En ik wil zijn shirt.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:22 schreef Chriz2k het volgende:
6-0 6-1 6-0
Toch weer die game hè, wat een tovenaar!
Hij zal wel wat tijdrekken en gaan zeiken dat 'ie het niet meer kan zien zometeen. Hoe laat stopte Cornet gisteren? Volgens mij voor 21.15 al.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:35 schreef wimderon het volgende:
Monfils is al helemaal naar de klote en heeft als het zo doorgaat nog 2 sets te gaan
Allemaal kut wedstrijden zeg.quote:
Vooral op Schwank - Mathieu verheug ik me ergquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:00 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Nieminen - Nadal is gewoon Nieminen die geveegd gaan worden. Als ik morgen iemand zie vegen is het liever Djokovic dan Nada; (Nadal is wat saai tenzij hij tegen goede spelers speelt, vind ik). Morgen moet je het hebben van de wat spannendere wedstrijden tussen de wat minder bekende spelers.
Schwank - Mathieu
Almagro-Murray
Youzhny-Verdasco
Bijvoorbeeld, kunnen allemaal best vermakelijk zijn, hoewel ze inderdaad ook kunnen tegenvallen.
Ik gok Mathieu in 4quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral op Schwank - Mathieu verheug ik me erg
Voor een odd van 4 zou ik het niet doenquote:
Wedden op Sport #886 - Oranje to be European Championquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Overigens boort Andreev me 90 euro door de neus. Combootje gebouwd, tien tennissers, notering van rond de 9, tientje op ingezet. ALLES GOED, behalve die Rus die eraf gaat tegen fucking Robby Ginepri
Inderdaad. Dit soort fouten maken ze regelmatig.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:13 schreef TheArt het volgende:
En ik maar denken dat de NOS niet verder kon zinken. Maar wat ik vanavond in het sportjournaal hoorde was echt dramatisch. Ik was al blij dat ze een stukje Nalbandian-Chardy lieten zien, maar later was ik er toch niet zo blij mee. Hoor ik die Mark Brasser aan het einde fijntjes zeggen dat het een wanprestatie van Nalbandian was en dat hij nooit had mogen verliezen.
Wat een drama. Chardy speelde de laatste drie sets, zoals hij zelf later ook al aangaf, fantastisch. Alles lukte. En dat gaat één of andere pipo, die de wedstrijd zelf niet gezien heeft, zeggen dat het een wanprestatie van Nalby was. Nou Brasser, het is de zoveelste wanprestatie van jou![]()
Kotsziek word ik van dit soort personen die eigenlijk 0,0 verstand hebben van waarvan ze verslag doen.
Ik ben het eens met de kritiek op de NOS, maar in dit geval had hij het volledig juist hoor. Iedereen zag toch dat Nalbandian nauwelijks meer bewoog op de baan en belabberd serveerde in de fases die op tv zijn geweest?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:04 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit soort fouten maken ze regelmatig.
Wanneer een geplaatste speler (de favoriet op papier) verliest dan ligt het altijd aan diegene zelf. Zoals bijvoorbeeld bij Djokovic op zondag waarbij hij de 1ste set verloor. Oke, hij was niet super maar Gremelmayer raakte gewoon echt alles.
Montanes 1ste set tegen Federer eigenlijk hetzelfde verhaal. Een paar missers van Federer maar verder gewoon een uitstekende Montanes.
Je kan als favoriet volgens de NOS dus als het ware alleen maar verliezen. Wint diegene, dan heb je gedaan moest doen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:35 schreef RayMania het volgende:
Ik word gek van de tennistoto. Deze winnen morgen, wedden dat ik precies de foute heb gekozen?.
Simone Bolelli (ITA) v. Michael Llodra (FRA)
Eduardo Schwank (ARG) v. Paul-Henri Mathieu (FRA)[18]
Jarkko Nieminen (FIN)[26] v. Rafael Nadal (ESP)[2]
Wayne Odesnik (USA) v. Novak Djokovic (SRB)[3]
Jeremy Chardy (FRA) v. Dmitry Tursunov (RUS)[30]
Mikhail Youzhny (RUS)[15] v. Fernando Verdasco (ESP)[22]
Ernests Gulbis (LAT) v. Nicolas Lapentti (ECU)
Nicolas Almagro (ESP)[19] v. Andy Murray (GBR)[10]
Alejandro Falla v. Julien Benneteau
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:35 schreef RayMania het volgende:
Ik word gek van de tennistoto. Deze winnen morgen, wedden dat ik precies de foute heb gekozen?.
Simone Bolelli (ITA) v. Michael Llodra (FRA)
Eduardo Schwank (ARG) v. Paul-Henri Mathieu (FRA)[18]
Jarkko Nieminen (FIN)[26] v. Rafael Nadal (ESP)[2]
Wayne Odesnik (USA) v. Novak Djokovic (SRB)[3]
Jeremy Chardy (FRA) v. Dmitry Tursunov (RUS)[30]
Mikhail Youzhny (RUS)[15] v. Fernando Verdasco (ESP)[22]
Ernests Gulbis (LAT) v. Nicolas Lapentti (ECU)
Nicolas Almagro (ESP)[19] v. Andy Murray (GBR)[10]
Alejandro Falla v. Julien Benneteau
Heel raar, tegen fed op melbourne gebeurde hetzelfde. Weet niet of hij nog doorgaat.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:16 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zielig he. Was dit niet zijn laatste RG?
Ik geloof het wel ja.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef suus21 het volgende:
moet nadal nou voor de 3e dag achter elkaar spelen?
Maar dan is het nog steeds geen wanprestatie. Dus de NOS zit gewoon fout.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de kritiek op de NOS, maar in dit geval had hij het volledig juist hoor. Iedereen zag toch dat Nalbandian nauwelijks meer bewoog op de baan en belabberd serveerde in de fases die op tv zijn geweest?
Naar nu blijkt kon Nalbandian nauwelijks meer iets met z'n linkerbeen vanwege liesproblemen (wat ook z'n slechte serveren verklaart), hij gaat nu terug naar Argentinië om die problemen (die al langer sluimerden) te laten bekijken.
Dat zal wel, maar ik hoop het niet. Dit wordt een makkelijke driesets overwinning van Nadal. Tegelijkertijd zowat wordt Bolelli - Llodra gespeeld en dat lijkt me wel een leuke wedstrijd om naar te kijken. Deze beide heren hebben we nog niet zien spelen. Nadal is al twee keer op tv geweest en zal dat nog zat komen dit toernooi.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja.
Fijn dat ze zowel op Chatrier als op Lenglen met een damespartij beginnen.Hopelijk wordt Nadal wel ergens uitgezonden.
Wat lijkt je leuk aan Bolelli-Llodra? Zelf hoef ik niet alle spelers een keer te zien spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar ik hoop het niet. Dit wordt een makkelijke driesets overwinning van Nadal. Tegelijkertijd zowat wordt Bolelli - Llodra gespeeld en dat lijkt me wel een leuke wedstrijd om naar te kijken. Deze beide heren hebben we nog niet zien spelen. Nadal is al twee keer op tv geweest en zal dat nog zat komen dit toernooi.
Gaan ze eens naar een andere court. Wordt je er nog niet veel vrolijker van. Al kan ik het uberhaupt niet zien.quote:
Ja omdat we nu die driedimensionale walrus te zien krijgen i.p.v. Ana (quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gaan ze eens naar een andere court. Wordt je er nog niet veel vrolijker van. Al kan ik het uberhaupt niet zien.
De andere dameswedstrijd is inderdaad wat prettiger voor het oog.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja omdat we nu die driedimensionale walrus te zien krijgen i.p.v. Ana () tegen Wozniacki (
).
Oh ja, wie was het nou die zei dat de NOS geen rechten had van de andere banen?
Daarom hoop ik ook dat die walrus eruit vliegt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De andere dameswedstrijd is inderdaad wat prettiger voor het oog.Maar dit maakt het eigenlijk nog triester dat ze zo weinig met andere banen doen. Alsof alleen de grote namen er toe doen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat die walrus eruit vliegt.
Ik ook. Naast dat het prettiger is voor mijn gehoor, heb ik dan ook wat minder het idee dat ik naar een uitzending van Save The Whale aan het kijken ben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat die walrus eruit vliegt.
Of naar Free Willy.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ook. Naast dat het prettiger is voor mijn gehoor, heb ik dan ook wat minder het idee dat ik naar een uitzending van Save The Whale aan het kijken ben.
Gaat iemand ze nog bellen om te vragen hoe ze nu opeens its kunnen uitzenden van een andere baan dan Chatrier? Op een gegeven moment zijn ze ons zat en willigen ze onze eisen wel in.quote:
serena tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:40 schreef TheGeneral het volgende:
Dat loopwerk / 'voetenwerk' van Williams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat verzin je toch niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:06 schreef qonmann het volgende:
Nu ook Williams op Eurosport....ongelooflijk
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Falla wandelt in de eerste over Benneteau heen, 6-1
Oostblok-chick is goed. Dan ga ik wel op de Tour om met Wozniacki te mixenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wassen/Kas door, 6-2 6-1. Nog maar liefst 2 Nederlanders in het toernooi dus
Als je toch Robin Haase bent, dan vraag je toch zo'n random lekkere oostblok-chick of ze nog zin heeft om te mixen zeg hee .....
THx,quote:
Zie nu dat Haase met de Voest gewonnen heeft van Mirnyi en Murray, toch niet het meest misselijke duo!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oostblok-chick is goed. Dan ga ik wel op de Tour om met Wozniacki te mixen
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:46 schreef MisterO het volgende:
Maria Sharapova is 1.88m en weegt maar 59kg, zozo, volgens mij is dat een fout.
Dat is toch extreem dun? en dat valt bij haar wel mee.quote:
Vind je? Extreem dun is ze niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat is toch extreem dun? en dat valt bij haar wel mee.
Voor 1.88 is 59 kg dun. Maar ze heett inderdaad geen curves, maar wel een perfect lichaampjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vind je? Extreem dun is ze niet.
Maar er zit geen vet aan. Ze heeft ook 0,0 curves.
Roze jurkje + Omvang Mattek = biggetjeslookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
Mattek heeft een jurkje uitgekozen bij haar white trash vrienden. Jemig hoe lelijk
Zorgvuldig uitgezocht hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
Mattek heeft een jurkje uitgekozen bij haar white trash vrienden. Jemig hoe lelijk
Whahahahaha, wat een irritant mensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zorgvuldig uitgezocht hoor![]()
http://web0.1a-7239.antagus.de/WTA/VOD_NEW/index.php?videoid=328&mode=1&from=0&co=true
Een perfect lichaam zonder rondingen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor 1.88 is 59 kg dun. Maar ze heett inderdaad geen curves, maar wel een perfect lichaampje
Ze heeft wel rondingen, maar niet zo extreem ala Serena Williams. gewoon mooi dun.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een perfect lichaam zonder rondingen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zorgvuldig uitgezocht hoor![]()
http://web0.1a-7239.antagus.de/WTA/VOD_NEW/index.php?videoid=328&mode=1&from=0&co=true
Ivanovic speelde juist vrij overtuigend vandaag, ondanks de tegenstand van Wozniacki.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef MisterO het volgende:
Kuznetzova is mijn favoriet voor de winst nu ik zie hoe Sharapova en Ivanovic spelen. En williams is uitgeschakeld.
Onzin. Sharapova op gravel is al geen gelukkige combinatie en in het huidige damaestennis steekt er niemand bovenuit, dus ook Sharapova niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef RayMania het volgende:
Sharapova is duidelijk niet in goede doen, terwijl ze gewoon het toernooi met twee vingers in de neus moet kunnen winnen. Zeker zonder Henin en nu ook S. Williams.
Op gravel was ze nooit zo goed toch ..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef RayMania het volgende:
Sharapova is duidelijk niet in goede doen, terwijl ze gewoon het toernooi met twee vingers in de neus moet kunnen winnen. Zeker zonder Henin en nu ook S. Williams.
Falla is (licht) geblesseerdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:14 schreef RayMania het volgende:
Benneteau lijkt er nu toch wel erop en erover te gaan.
Tijdens de wedstrijd gebeurd of is hij al zo de wedstrijd begonnen?quote:
Eind 2e set gebeurd ...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd gebeurd of is hij al zo de wedstrijd begonnen?
Ik heb geen beeld hier, ben stressend het scoreboard aan het volgen.
Denk dat Jankovic en Ivanovic dan meer kans maken dan Kooch op gravel..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef MisterO het volgende:
Kuznetzova is mijn favoriet voor de winst nu ik zie hoe Sharapova en Ivanovic spelen. En williams is uitgeschakeld.
Hmm, jammer voor hem maar ik ben er blij meequote:
Zou ik ook zijn jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, jammer voor hem maar ik ben er blij mee.
Ik denk dat Jankovic er vandaag uitvliegt tegen Cibulkova...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat Jankovic en Ivanovic dan meer kans maken dan Kooch op gravel..
Waar volg je de wedstrijd? Kijk je via een stream?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn ja![]()
Falla speelde super in de eerste, en eind tweede brak hij Benneteau ook nog een keer zodat er een tie-break nodig was. Zonde voor wat een mooie wedstrijd had kunnen worden.
Of Falla moet zich nog een keer opladen voor de vierde
Tv op NOS, streampje via (betaalde) ATP-account van een vriend van mequote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar volg je de wedstrijd? Kijk je via een stream?
Ah, okay.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tv op NOS, streampje via (betaalde) ATP-account van een vriend van me
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jan Siemerink krijgt op de NOS last van zn oude driften:
Ja, hij moet wel een keer naar voren, dat KAN niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |