Allemaal kut wedstrijden zeg.quote:
Vooral op Schwank - Mathieu verheug ik me ergquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:00 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Nieminen - Nadal is gewoon Nieminen die geveegd gaan worden. Als ik morgen iemand zie vegen is het liever Djokovic dan Nada; (Nadal is wat saai tenzij hij tegen goede spelers speelt, vind ik). Morgen moet je het hebben van de wat spannendere wedstrijden tussen de wat minder bekende spelers.
Schwank - Mathieu
Almagro-Murray
Youzhny-Verdasco
Bijvoorbeeld, kunnen allemaal best vermakelijk zijn, hoewel ze inderdaad ook kunnen tegenvallen.
Ik gok Mathieu in 4quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral op Schwank - Mathieu verheug ik me erg
Voor een odd van 4 zou ik het niet doenquote:
Wedden op Sport #886 - Oranje to be European Championquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Overigens boort Andreev me 90 euro door de neus. Combootje gebouwd, tien tennissers, notering van rond de 9, tientje op ingezet. ALLES GOED, behalve die Rus die eraf gaat tegen fucking Robby Ginepri
Inderdaad. Dit soort fouten maken ze regelmatig.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:13 schreef TheArt het volgende:
En ik maar denken dat de NOS niet verder kon zinken. Maar wat ik vanavond in het sportjournaal hoorde was echt dramatisch. Ik was al blij dat ze een stukje Nalbandian-Chardy lieten zien, maar later was ik er toch niet zo blij mee. Hoor ik die Mark Brasser aan het einde fijntjes zeggen dat het een wanprestatie van Nalbandian was en dat hij nooit had mogen verliezen.
Wat een drama. Chardy speelde de laatste drie sets, zoals hij zelf later ook al aangaf, fantastisch. Alles lukte. En dat gaat één of andere pipo, die de wedstrijd zelf niet gezien heeft, zeggen dat het een wanprestatie van Nalby was. Nou Brasser, het is de zoveelste wanprestatie van jou![]()
Kotsziek word ik van dit soort personen die eigenlijk 0,0 verstand hebben van waarvan ze verslag doen.
Ik ben het eens met de kritiek op de NOS, maar in dit geval had hij het volledig juist hoor. Iedereen zag toch dat Nalbandian nauwelijks meer bewoog op de baan en belabberd serveerde in de fases die op tv zijn geweest?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:04 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit soort fouten maken ze regelmatig.
Wanneer een geplaatste speler (de favoriet op papier) verliest dan ligt het altijd aan diegene zelf. Zoals bijvoorbeeld bij Djokovic op zondag waarbij hij de 1ste set verloor. Oke, hij was niet super maar Gremelmayer raakte gewoon echt alles.
Montanes 1ste set tegen Federer eigenlijk hetzelfde verhaal. Een paar missers van Federer maar verder gewoon een uitstekende Montanes.
Je kan als favoriet volgens de NOS dus als het ware alleen maar verliezen. Wint diegene, dan heb je gedaan moest doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |