quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:35 schreef RayMania het volgende:
Ik word gek van de tennistoto. Deze winnen morgen, wedden dat ik precies de foute heb gekozen?.
Simone Bolelli (ITA) v. Michael Llodra (FRA)
Eduardo Schwank (ARG) v. Paul-Henri Mathieu (FRA)[18]
Jarkko Nieminen (FIN)[26] v. Rafael Nadal (ESP)[2]
Wayne Odesnik (USA) v. Novak Djokovic (SRB)[3]
Jeremy Chardy (FRA) v. Dmitry Tursunov (RUS)[30]
Mikhail Youzhny (RUS)[15] v. Fernando Verdasco (ESP)[22]
Ernests Gulbis (LAT) v. Nicolas Lapentti (ECU)
Nicolas Almagro (ESP)[19] v. Andy Murray (GBR)[10]
Alejandro Falla v. Julien Benneteau
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:35 schreef RayMania het volgende:
Ik word gek van de tennistoto. Deze winnen morgen, wedden dat ik precies de foute heb gekozen?.
Simone Bolelli (ITA) v. Michael Llodra (FRA)
Eduardo Schwank (ARG) v. Paul-Henri Mathieu (FRA)[18]
Jarkko Nieminen (FIN)[26] v. Rafael Nadal (ESP)[2]
Wayne Odesnik (USA) v. Novak Djokovic (SRB)[3]
Jeremy Chardy (FRA) v. Dmitry Tursunov (RUS)[30]
Mikhail Youzhny (RUS)[15] v. Fernando Verdasco (ESP)[22]
Ernests Gulbis (LAT) v. Nicolas Lapentti (ECU)
Nicolas Almagro (ESP)[19] v. Andy Murray (GBR)[10]
Alejandro Falla v. Julien Benneteau
Heel raar, tegen fed op melbourne gebeurde hetzelfde. Weet niet of hij nog doorgaat.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:16 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zielig he. Was dit niet zijn laatste RG?
Ik geloof het wel ja.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:46 schreef suus21 het volgende:
moet nadal nou voor de 3e dag achter elkaar spelen?
Maar dan is het nog steeds geen wanprestatie. Dus de NOS zit gewoon fout.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de kritiek op de NOS, maar in dit geval had hij het volledig juist hoor. Iedereen zag toch dat Nalbandian nauwelijks meer bewoog op de baan en belabberd serveerde in de fases die op tv zijn geweest?
Naar nu blijkt kon Nalbandian nauwelijks meer iets met z'n linkerbeen vanwege liesproblemen (wat ook z'n slechte serveren verklaart), hij gaat nu terug naar Argentinië om die problemen (die al langer sluimerden) te laten bekijken.
Dat zal wel, maar ik hoop het niet. Dit wordt een makkelijke driesets overwinning van Nadal. Tegelijkertijd zowat wordt Bolelli - Llodra gespeeld en dat lijkt me wel een leuke wedstrijd om naar te kijken. Deze beide heren hebben we nog niet zien spelen. Nadal is al twee keer op tv geweest en zal dat nog zat komen dit toernooi.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja.
Fijn dat ze zowel op Chatrier als op Lenglen met een damespartij beginnen.Hopelijk wordt Nadal wel ergens uitgezonden.
Wat lijkt je leuk aan Bolelli-Llodra? Zelf hoef ik niet alle spelers een keer te zien spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar ik hoop het niet. Dit wordt een makkelijke driesets overwinning van Nadal. Tegelijkertijd zowat wordt Bolelli - Llodra gespeeld en dat lijkt me wel een leuke wedstrijd om naar te kijken. Deze beide heren hebben we nog niet zien spelen. Nadal is al twee keer op tv geweest en zal dat nog zat komen dit toernooi.
Gaan ze eens naar een andere court. Wordt je er nog niet veel vrolijker van. Al kan ik het uberhaupt niet zien.quote:
Ja omdat we nu die driedimensionale walrus te zien krijgen i.p.v. Ana (quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gaan ze eens naar een andere court. Wordt je er nog niet veel vrolijker van. Al kan ik het uberhaupt niet zien.
De andere dameswedstrijd is inderdaad wat prettiger voor het oog.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja omdat we nu die driedimensionale walrus te zien krijgen i.p.v. Ana () tegen Wozniacki (
).
Oh ja, wie was het nou die zei dat de NOS geen rechten had van de andere banen?
Daarom hoop ik ook dat die walrus eruit vliegt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De andere dameswedstrijd is inderdaad wat prettiger voor het oog.Maar dit maakt het eigenlijk nog triester dat ze zo weinig met andere banen doen. Alsof alleen de grote namen er toe doen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat die walrus eruit vliegt.
Ik ook. Naast dat het prettiger is voor mijn gehoor, heb ik dan ook wat minder het idee dat ik naar een uitzending van Save The Whale aan het kijken ben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat die walrus eruit vliegt.
Of naar Free Willy.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ook. Naast dat het prettiger is voor mijn gehoor, heb ik dan ook wat minder het idee dat ik naar een uitzending van Save The Whale aan het kijken ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |