Roze jurkje + Omvang Mattek = biggetjeslookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
Mattek heeft een jurkje uitgekozen bij haar white trash vrienden. Jemig hoe lelijk
Zorgvuldig uitgezocht hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
Mattek heeft een jurkje uitgekozen bij haar white trash vrienden. Jemig hoe lelijk
Whahahahaha, wat een irritant mensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zorgvuldig uitgezocht hoor![]()
http://web0.1a-7239.antagus.de/WTA/VOD_NEW/index.php?videoid=328&mode=1&from=0&co=true
Een perfect lichaam zonder rondingen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor 1.88 is 59 kg dun. Maar ze heett inderdaad geen curves, maar wel een perfect lichaampje
Ze heeft wel rondingen, maar niet zo extreem ala Serena Williams. gewoon mooi dun.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een perfect lichaam zonder rondingen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zorgvuldig uitgezocht hoor![]()
http://web0.1a-7239.antagus.de/WTA/VOD_NEW/index.php?videoid=328&mode=1&from=0&co=true
Ivanovic speelde juist vrij overtuigend vandaag, ondanks de tegenstand van Wozniacki.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef MisterO het volgende:
Kuznetzova is mijn favoriet voor de winst nu ik zie hoe Sharapova en Ivanovic spelen. En williams is uitgeschakeld.
Onzin. Sharapova op gravel is al geen gelukkige combinatie en in het huidige damaestennis steekt er niemand bovenuit, dus ook Sharapova niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef RayMania het volgende:
Sharapova is duidelijk niet in goede doen, terwijl ze gewoon het toernooi met twee vingers in de neus moet kunnen winnen. Zeker zonder Henin en nu ook S. Williams.
Op gravel was ze nooit zo goed toch ..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef RayMania het volgende:
Sharapova is duidelijk niet in goede doen, terwijl ze gewoon het toernooi met twee vingers in de neus moet kunnen winnen. Zeker zonder Henin en nu ook S. Williams.
Falla is (licht) geblesseerdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:14 schreef RayMania het volgende:
Benneteau lijkt er nu toch wel erop en erover te gaan.
Tijdens de wedstrijd gebeurd of is hij al zo de wedstrijd begonnen?quote:
Eind 2e set gebeurd ...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd gebeurd of is hij al zo de wedstrijd begonnen?
Ik heb geen beeld hier, ben stressend het scoreboard aan het volgen.
Denk dat Jankovic en Ivanovic dan meer kans maken dan Kooch op gravel..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef MisterO het volgende:
Kuznetzova is mijn favoriet voor de winst nu ik zie hoe Sharapova en Ivanovic spelen. En williams is uitgeschakeld.
Hmm, jammer voor hem maar ik ben er blij meequote:
Zou ik ook zijn jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, jammer voor hem maar ik ben er blij mee.
Ik denk dat Jankovic er vandaag uitvliegt tegen Cibulkova...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat Jankovic en Ivanovic dan meer kans maken dan Kooch op gravel..
Waar volg je de wedstrijd? Kijk je via een stream?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn ja![]()
Falla speelde super in de eerste, en eind tweede brak hij Benneteau ook nog een keer zodat er een tie-break nodig was. Zonde voor wat een mooie wedstrijd had kunnen worden.
Of Falla moet zich nog een keer opladen voor de vierde
Tv op NOS, streampje via (betaalde) ATP-account van een vriend van mequote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar volg je de wedstrijd? Kijk je via een stream?
Ah, okay.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tv op NOS, streampje via (betaalde) ATP-account van een vriend van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |