geen idee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:52 schreef Desii het volgende:
[..]
nee... een ander soort afscheid
Blommetje, waarom zie ik je ava niet meer?
Nope, het is hier compleet onbekend, alhoewel in elk geval één Noor ermee bekend is: mijn man. Die vind het niks (maar zelfs hij heeft dubbel gelegen om Amanda's kookkunstenquote:Op donderdag 29 mei 2008 03:10 schreef Lobasca het volgende:
Musje? Heeft DGK in Norvége ook de kranten gehaald?
Antwoord: Ja! Ik! Wil!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Zo, ik heb Mitch toch maar even meegenomen.
[ afbeelding ]
dan maar een anderquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
De site waar hij vandaan komt kan helemaal niet worden weergegeven
Eej! Tof dat je erop reageert! Moest vannacht zomaar opeens ende plotseling aan je denkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:07 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Nope, het is hier compleet onbekend, alhoewel in elk geval één Noor ermee bekend is: mijn man. Die vind het niks (maar zelfs hij heeft dubbel gelegen om Amanda's kookkunsten)
Eén van de aardigste mensen die te zien was in DGK en nog eens knap ook....quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Van gezworen vijanden naar beste vrienden en vice versa?quote:
Heur haar werd te kort geknipt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Waarover was Nadia hier (wederom tot aan tranen toe) ontevreden??
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej! Tof dat je erop reageert! Moest vannacht zomaar opeens ende plotseling aan je denken![]()
De kleur van heur haartjes?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Die jankmuil vond haar geverfde haar te donkerquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
D'r haarkleur?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Yep... en dit was de volgende dag... dat ze terugkwamen om het resultaat van de dag daarvoor te herstellenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De kleur van heur haartjes?
Oh, dat hoofd! aargh...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag mij nog altijd af hoeveel geld zij heeft gekregen voor die uiterst kwalijke rol die ze speelde met LL om Dennis te kakken te zetten...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... en dit was de volgende dag... dat ze terugkwamen om het resultaat van de dag daarvoor te herstellen
De avond van het handtasje, om Huub te verleiden?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef blomst het volgende:
Waarom was deze dame in de villa?
[ afbeelding ]
Dat was een van de ontwerpsters van die fucking lelijke jasjes voor Amanda, nadat ze haar bontjes zonder morren had afgestaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
En ze blijft me doen denken aan:quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
wie won er?ik dacht deze ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was een van de ontwerpsters van die fucking lelijke jasjes voor Amanda, nadat ze haar bontjes zonder morren had afgestaan.
Droom liever over Musjes dan over Kierewietjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:15 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mus leest nog steeds mee
en u is lief, maar pas maar op als je ineens in het holst van de nacht aan musjes begint te denken...
![]()
Dat weet ik niet meer. Deze was toch van dat lange, leverkleurige geval?quote:
Ah..dankquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef Leandra het volgende:
* vond nog een bouwvakker met 35 lagen make-up tussen d'r caps....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"voordelige" caps zitten er sowieso niet echt bij![]()
Amanda steunde haar toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
En wat was ze boos op Dennis! Die steunde haar helemaal niet.![]()
Wie steunde haar wel??
Holy Brian natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Wie steunde haar wel??
Waarin Dennis toch ook echt zelf een grote rol had. Wat een sukkel was dat, zeg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog altijd af hoeveel geld zij heeft gekregen voor die uiterst kwalijke rol die ze speelde met LL om Dennis te kakken te zetten...
En deze van de verschillende stofjes.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Deze was toch van dat lange, leverkleurige geval?
En met AMANDA op de rug, toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:28 schreef blomst het volgende:
En deze van de verschillende stofjes.
[ afbeelding ]
Het is Lieke, want Ricardo heeft wel (opgespoten) billen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:31 schreef blomst het volgende:
En is dit nu Lieke of Ricardo?
Ik zelf denk Lieke.
[ afbeelding ]
Was dat die avond dat Dennis de vijver in liep?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
Eén avond heb ik wel vreselijk om hem moeten lachen. Toen was die dronken en toen kwam het er een beetje uit.
Hé, was dat niet diezelfde avond als het douche-incident?
quote:
Jullie waren mijn enige troost en gezelschap in mijn DGK dromenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Droom liever over Musjes dan over Kierewietjes![]()
Maar vertel es, hoelang houdt U daar al residentie? En sprak je met je omgeving ook over DGK, of kon/ kan je je (vogel)ei wat dat betreft, alleen bij ons kwijt?
haar haarkleurquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:34 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Was dat die avond dat Dennis de vijver in liep?
die avond dat Dennis zo dronken was en er alles uitgooide wat hem dwarszat...... vond ik hemquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarin Dennis toch ook echt zelf een grote rol had. Wat een sukkel was dat, zeg.
Eén avond heb ik wel vreselijk om hem moeten lachen. Toen was die dronken en toen kwam het er een beetje uit.
Hé, was dat niet diezelfde avond als het douche-incident?
Zou ze d'rzelf nu echt mooi vindenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
De dag daarna bleef hij maar zijn excuses maken. Daarmee verprutste hij het zelf weer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:39 schreef Desii het volgende:
[..]
die avond dat Dennis zo dronken was en er alles uitgooide wat hem dwarszat...... vond ik hem![]()
dat was gelijk de eerste en enige keer
Toen brak bijna de pleuris uit, Melisa en Amanda helemaal in paniek.quote:
Tuurlijk was het haar zender maar het werd een hele rel en de speculaasjes waren niet van de lucht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:
Haha, dat filmpje echt. Wordt een keer of 12 herhaald. In slow motion. Is het gewoon d'r zender ofzo?
Daar zou ik nog wel eens een keer een statistiekje van willen zien. Hoe vaak is er naar iets geraden, iets voor waar aangenomen en hoe vaak was het werkelijk zo.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk was het haar zender maar het werd een hele rel en de speculaasjes waren niet van de lucht.
Statistieken zijn saai. Ik lees ook liever de privé dan de Kijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel eens een keer een statistiekje van willen zien. Hoe vaak is er naar iets geraden, iets voor waar aangenomen en hoe vaak was het werkelijk zo.....
Als je dat wilt gaan turven ben je wel even bezig.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar zou ik nog wel eens een keer een statistiekje van willen zien. Hoe vaak is er naar iets geraden, iets voor waar aangenomen en hoe vaak was het werkelijk zo.....
Wie is er nu weer aan het grasmaaien in Eemnes?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:23 schreef Smash-it het volgende:
Dan nog maar een kwis-vraagje, wat voor verklaringen werden in de COS allemaal gegeven voor dit beeld:
[ afbeelding ]
3'14..D. Hou je Broek?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:45 schreef beequeen het volgende:
Dit gebeurde voordat Naad in bed stapte bij Lamme Lul.....en maar weer fluisteren, as usual.
Verdomd.quote:
de "Kijk"quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Statistieken zijn saai. Ik lees ook liever de privé dan de Kijk.
Hé, wat grappig! Ik heb zelf in Spydeberg (een gehucht ten oosten van de Oslofjord) en Oslo gewoond. Nu woon ik ca een half uurtje rijden ten zuiden van Larvik (Skien).quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:23 schreef beequeen het volgende:
Even een vraag aan Musje als ze nog meeleest. Waar woon je in Norge? Ik heb bijna 5 jaar in Norge gewoond, weet er niet heel veel meer van hoor, ik was bijna 6 toen we weer teruggingen naar Nederland. Mijn vader werkte daar als bassist in een combo, vandaar. Ik heb gewoond in Larvik, Sjusjon en Lillehammer.
kok martin? di Amanda leerde pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had dit flensje deze pannenkoek net omgedraaid??
Bedankt voor je reactie en ja, ik heb heel wat geskied in Larvik. Poets ze.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:42 schreef Musje456 het volgende:
Hé, wat grappig! Ik heb zelf in Spydeberg (een gehucht ten oosten van de Oslofjord) en Oslo gewoond. Nu woon ik ca een half uurtje rijden ten zuiden van Larvik (Skien).
Was er weer heel eventjes: ben ook maar aan het boenen geslagen nu het wat stiller is hier. Vond die kwisjes trouwens wel vreselijk leuk
Volgens mij was het een kook/bakpoging van Amanda.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had dit flensje deze pannenkoek net omgedraaid??
Jaap was als de dood voor Brian.quote:
Wie heeft dat filmpje van het föhngebungel boven het bad nog ergens?quote:
quote:Alive!
Hallo skatties,
Wat kan het druk allemaal zijn in de buitenwereld. Af en toe mis ik wel de rust die we in de Kooi wel eens hadden, maar Amanda en ik zijn lekker goed bezig om te netwerken en meer boekingen te regelen.
Super bedankt voor alle felicitaties die binnen zijn gekomen voor onze 1 jarige relatie. Amanda en ik zijn lekker uit eten gegaan in Amsterdam. We hebben ook nog een borreltje gedronken en hebben in de tussentijd ook voor jullie een leuk filmpje daar gemaakt :crush
Deze staat nog op mijn (Brian) telefoon en moet het nog even overzetten op de PC en dan YouTube.
We zijn gisteren ook uit eten gegaan met Hans Nijman en dat was ontzettend gezellig. Maandag hebben we nog 2 mensen gered uit een bestelbusje dat over de kop was geslagen. Amanda en ik reden met een vriend van ons en ik zag iets raars uitsteken in de bosjes en dat bleek uiteindelijk dat busje te zijn. Wij meteen gestopt omdat het dus 30 seconden geleden was gebeurd. Samen heb ik met die vriend de 2 mensen eruit getild en 112 gebeld. Het was een stelletje dat helemaal overstuur was. Eindstand: ze hadden wat kneusingen en de dame was helemaal overstuur, maar het is allemaal goed afgelopen. Ze waren opeens wel verrast dat daar opeens Brian en Amanda stonden....hehehehe
Skatties we houden jullie op de hoogte zodra we dat kunnen. We zijn nog niet echt gesettled op 1 locatie dus daar zijn we druk mee bezig. En ik denk dat ik binnenkort m´n eigen laptop ga kopen zodat ik lekker overal aan de slag kan.
Kusjes van Amanda en Boks van Brian.
Ennuh Alex heeft echt gelijk...
LIEFE IS BRIAN EN AMANDA
De staatsmongool in optima forma.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft dat filmpje van het föhngebungel boven het bad nog ergens?
Haar kleur haar!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooh, ze hebben al levens gered, wat goed van ze. Brian is nu al een held, maar in welke krant kunnen we over deze heldendaad lezen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
Weer een teken van leven van Brian & Amanda:
Dat staat nog op de telefoon. Zie je zo'n filmpje met 2 gewonde gasten en Amanda die ervoor staat met haar duimpjes in de lucht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, ze hebben al levens gered, wat goed van ze. Brian is nu al een held, maar in welke krant kunnen we over deze heldendaad lezen?
Wow! Wat nou als Brian en Amanda niet waren langsgereden! Wat een hel zegquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
Ze maken toch wat mee zeg! En zelfs buiten de kooi is Brian een ware held!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie en ja, ik heb heel wat geskied in Larvik. Poets ze.
Dat was me nog helemaal niet opgevallenquote:
Oh jee, wat een grappige spraakverwarring. Dus je skiet niet maar schaatst, lekker Hollands, alhoewel....quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef Musje456 het volgende:
Ik bedoelde dat de plaats waar ik woon Skien heet
![]()
Zelf hou ik het wel bij schaatsen...
Klopt:quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij was het een kook/bakpoging van Amanda.
Als dit het antwood op mijn vraag is : FOUT.quote:
Dat is toch een muziekstuk uit de Notenkraker?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:17 schreef -Jean- het volgende:
welk melodietje wordt hier helemaal aan het begin gebruikt?
Oeh, de held... mensen gered uit een over de kop geslagen busje....quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
WBquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tering, wat zijn jullie nog actief. Ik kijk nog even om er zeker van te zijn dat het echt afgestorven is hier maar het gaat maar door. OK, Quizzzzztime. Wie is de blonde dame hier op deze foto uit de oude doos?
[ afbeelding ]
Florence Nightengalequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tering, wat zijn jullie nog actief. Ik kijk nog even om er zeker van te zijn dat het echt afgestorven is hier maar het gaat maar door. OK, Quizzzzztime. Wie is de blonde dame hier op deze foto uit de oude doos?
[ afbeelding ]
Mijn oog viel daar wel direct op...quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik had gehoopt dat je in de (door mij) opgeblazen tettalonies zou trappen en Amanda zou kiezen.
Ah, gefotosoept.....ik dacht al.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik had gehoopt dat je in de (door mij) opgeblazen tettalonies zou trappen en Amanda zou kiezen.
Kwamen die niet over geloof praten?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
Herhaling: Wat kwamen deze twee doen in dat hok?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag het ook opgeven hoor.
Ik streamde maar 23 uur per dag, dus ik moet nu gokken..die lui die het huwelijk gingen sluiten van H en C?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een leuk experiment: bekijk de video in de volgende link (hij loadt via Java en is vrij groot, 6mb, dus kan even duren). Probeer in de video exact te tellen hoevaak de bal wordt doorgegeven door mensen die iets wits dragen. Passes van mensen die iets zwarts dragen tellen niet mee. Het is vrij moeilijk want op een gegeven moment gaat het vrij snel. Ik kom dadelijk terug met het antwoord (en als je het weet niets verklappen aub)quote:
kanonne..... ik weet ut niet Queeniequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het kan niet zo zijn dat jij er een keer naast zit, en Kaa en ik het goed hebben?quote:
volgens mij waren dat ze dat zelf die in de bosjes bengeldenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, ze hebben al levens gered, wat goed van ze. Brian is nu al een held, maar in welke krant kunnen we over deze heldendaad lezen?
Britt en Reinier kwamen de kertbomen pimpen voor het goede doel.quote:
Oh, gos, dat is waar ook.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Britt en Reinier kwamen de kertbomen pimpen voor het goede doel.
[ afbeelding ]
Het oude behang van de Chill toch?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het oude behang van de Chill toch?
[ afbeelding ]
Cap: IkWeetNiets.
Wat goed dat je dat zietquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het oude behang van de Chill toch?
[ afbeelding ]
Cap: IkWeetNiets.
johan flemminx zijn oorquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:47 schreef Desii het volgende:
wie is het??
1. van wie is dit stuk oor??
[ afbeelding ]
2. wie is er verborgen achter deze plastic wrap en gradient map
[ afbeelding ]
3. en wie is dit?
[ afbeelding ]
Wat is het toch ook een ongelooflijke lul. Les 1 bij wat voor hulpverlening dan ook: LAAT DE MENSEN LIGGEN EN BEWEEG ZE NIET TOT ER GETRAIND PERSONEEL BIJ IS. Je kunt meer kwaad doen dan goed door mensen te verplaatsen of uit auto's te halen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel klappen zou Amanda al hebben gehad!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:39 schreef Copycat het volgende:
Jonguh! Brian kan dat heus wel hoor, want die kan alles!
Oh ja, dat waren leuke streamsquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Wie steunde haar wel??
1. Huubquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:47 schreef Desii het volgende:
wie is het??
1. van wie is dit stuk oor??
2. wie is er verborgen achter deze plastic wrap en gradient map
3. en wie is dit?
Nena is slimquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:53 schreef RSie het volgende:
Als we toch nostalgisch gaan doen, hier speciaal eentje voor Ruud.
In de tijd dat Nena er nog in zat deed ze altijd de grootste moeite om niet naakt in beeld te komen. hierdoor werd het een sport voor de Cappers om dan toch een cap hiervan te scoren.
Als je het goed bedenkt is het "fokking niet normaal" dat je, zoals Jaap, na het winnen van dat bedrag nog mee moet werken aan iets pauperigs als 4de-rangs optredens omdat die nou eenmaal geboekt zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:44 schreef MargrietV het volgende:
Youtube filmpje, Optreden Jaap Brian Mike Kaatsheuvel
Dit filmpje gevonden van die fotoshoot. Rond 1.00 zegt een dame dat dit echt niet kan. Ze doelt op de hangtieten van Naad....toch maar een bh aan of fotosoepen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:45 schreef Scandalous het volgende:
Oh ja, dat waren leuke streamsNadia die helemaal dubbelgevouwen werd in dat corsetje, alle moeite die werd gedaan om haar buik uit beeld te houden
En dan moest ze ook nog eens met nat krullend haar op de cover
Zo slim was Nenaatje niet met haar hoeveel abortussen ook alweer en achter het muurtje met Brian.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nena is slimDie wist dat er smerige cappers op de loer liggen en dat die plaatjes dan voor eeuwig online staan
Huub is zooo leuk met kwik, kwek en kwak!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
Eerste bezoek van Carlo, Franco en Rico, de neefjes van Huub.
Terror tegen Jaap bij het afscheid.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo slim was Nenaatje niet met haar hoeveel abortussen ook alweer en achter het muurtje met Brian.
Het is een hele mooie meid om te zien maar ze was wel dom. hoor.
oh oh....
Amanda was toch degene van de abortussen??quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo slim was Nenaatje niet met haar hoeveel abortussen ook alweer en achter het muurtje met Brian.
Het is een hele mooie meid om te zien maar ze was wel dom. hoor.
oh oh....
Nee, dat viel dan weer reuze mee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda was toch degene van de abortussen??
Toch Ilona? Ik was aan het twijfelen omdat ik dacht dat Ilona een smaller koppie had.quote:
Tuuluk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Anderkeertje het volgende:
heeft er iemand de link naar de hyves van lieke?
Klopt, het waren er 3.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat viel dan weer reuze mee.
Ze vertelde het bijna met trots aan Bart. Ze zaten toen aan de eettafel.
Amanda was van de vele verlovingen.
Ik vond Jaap hier echt zo irritant enquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Taurus het volgende:
Ook hilarischDat hoofd van Eric steeds tussen Jaap en de muur met die sigaret
Ja, het komt me nog wel bekend voor..... maar [COS #244] Party is er verdeeld over.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat viel dan weer reuze mee.
Ze vertelde het bijna met trots aan Bart. Ze zaten toen aan de eettafel.
Amanda was van de vele verlovingen.
ik dacht Nadia.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda was toch degene van de abortussen??
http://sporty-lieke.hyves.nl/quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Anderkeertje het volgende:
heeft er iemand de link naar de hyves van lieke?
Ah, die ben ik net aan het lezen! Word er niet echt wijs uit.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het komt me nog wel bekend voor..... maar [COS #244] Party is er verdeeld over.
Blijft verbazingwekkend wat die meiden allemaal al niet gedaan hebben
Dat had Jaap toen bij die RAT moeten doen ,maar daar was hij bang voorquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Taurus het volgende:
Ook hilarischDat hoofd van Eric steeds tussen Jaap en de muur met die sigaret
Ja, daar was ook iets mee en die Kim.quote:
Die kan ik niet vinden... alleen # 244 en # 9 komen boven water als je op Nena en abortus zoekt.... en die in # 9 is van een andere orde.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, die ben ik net aan het lezen! Word er niet echt wijs uit.
Ik wil het echte gesprek hebben, toen aan tafel. Ik zat ernaast toen!
En die Anna die ook aan Dames in de Dop heeft meegedaan...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, daar was ook iets mee en die Kim.
Later ook Lieke maar het ging om uitspraken die Nena toen deed.
Dan zal ik me toch op mijn hersenen moet beroepen. Ze zat met Bart aan de eettafel en vertelde toen over haar abortussen. Bart was behoorlijk verbaasd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden... alleen # 244 en # 9 komen boven water als je op Nena en abortus zoekt.... en die in # 9 is van een andere orde.
Het ging mij meer om de hoeveelheid en de makkelijkheid waarover er gepraat werd door haar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die Anna die ook aan Dames in de Dop heeft meegedaan...
Eigenlijk vind ik dat er daar best wel veel dames zijn binnengeweest die een abortus hebben gehad.
Natasia immers ook.
En als ik zo om me heenkijk dan ken ik maar heel weinig vrouwen die een abortus gehad hebben.
Ik dacht dat ze buiten zaten, op dat bankje tegen de muur, net naast de deur.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zal ik me toch op mijn hersenen moet beroepen. Ze zat met Bart aan de eettafel en vertelde toen over haar abortussen. Bart was behoorlijk verbaasd.
Ook, maar sowieso, als er zoveel dames zijn geweest die zo "makkelijk" een abortus hebben laten plegen dan begin ik me af te vragen of zij nou zo uitzonderlijk zijn, zo slordig zijn of dat mijn vriendinnen dat allemaal niet zijn, want op mijn leeftijd (en die is het dubbele van die van Nena) ken ik maar 1 of 2 vrouwen die hoogstens 1 abortus hebben gehad.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de hoeveelheid en de makkelijkheid waarover er gepraat werd door haar.
Hier vond ik Nadia wel stoer. Wat bleek ze een niksje...quote:
Slordigheid, dat kan toch niet anders.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook, maar sowieso, als er zoveel dames zijn geweest die zo "makkelijk" een abortus hebben laten plegen dan begin ik me af te vragen of zij nou zo uitzonderlijk zijn, zo slordig zijn of dat mijn vriendinnen dat allemaal niet zijn, want op mijn leeftijd (en die is het dubbele van die van Nena) ken ik maar 1 of 2 vrouwen die hoogstens 1 abortus hebben gehad.
Ze bleek inderdaad uiteindelijk een Nixjequote:Op donderdag 29 mei 2008 14:34 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hier vond ik Nadia wel stoer. Wat bleek ze een niksje...
Wat hij eigenlijk bedoelt is dat hij een trio wil. Hij heeft dat geprobeerd bij butler Kim maar dat mislukte.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:27 schreef Scandalous het volgende:
Een goed idee van Brian. Dennis moet weg dus moet Amanda maar Nadia's sexuele behoeftes bevredigen
Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren voor Brian zijn zin krijgtquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk bedoelt is dat hij een trio wil. Hij heeft dat geprobeerd bij butler Kim maar dat mislukte.
Hij heeft daar heel vaak met Amanda over gesproken maar ze heeft altijd de boot afgehouden. Jammer Brian.
Ik vind het zo leuk, dat teruglezen van oude COSsen en er is maar weinig veranderd in al die tijd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:38 schreef noekje het volgende:
Ik ben nu bij het stuk dat Nena het moeilijk krijgt. Ze zou Lesley voor snol hebben uitgemaakt in de auto met Brian. Brian klapt natuurlijk uit de school.
Mèn, wat is dat lang geleden.
"Amanda! Hier!"quote:
Ze kan ook wel luisteren naar het baasje, als ze maar wiltquote:
Vast niet lang anders krijgt ze patsjes hè? Mèn, je moet er toch niet aan denken om met die engbek samen te wonen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:45 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren voor Brian zijn zin krijgt
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:30 schreef scanman01 het volgende:
Wilgo: "Wanneer kom je naar huis?"
Natasia: "Weet ik niet. Als jij zo doet kom ik nooit meer naar huis."
Wilgo: "Jij vindt het prima daar binnen he?"
Natasia: "Dus jij wilt nog steeds dat ik thuis kom? En wat dan?"
Wilgo: "Dan ga je werk zoeken"
Natasia: "Weet je, mag ik Naomi. Ik heb jou al wel lang genoeg gesproken"
Effe uitzoeken dan maar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook, maar sowieso, als er zoveel dames zijn geweest die zo "makkelijk" een abortus hebben laten plegen dan begin ik me af te vragen of zij nou zo uitzonderlijk zijn, zo slordig zijn of dat mijn vriendinnen dat allemaal niet zijn, want op mijn leeftijd (en die is het dubbele van die van Nena) ken ik maar 1 of 2 vrouwen die hoogstens 1 abortus hebben gehad.
"weet ik niet meer"quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe uitzoeken dan maar.
Poll: Hoeveel abortussen heb jij (of je partner) gehad?
Dat telefoongesprek kan ik niet vinden, hilarisch trouwens.quote:
Hoeveel huwelijken heb je gehad?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"weet ik niet meer"
Ik heb er nul gehad!
Misschien moeten we daar even een poll op loslaten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:20 schreef Smash-it het volgende:
Van de 9 mensen die gestemd hebben nu al 2 mensen die 3 abortussen (of meer) hebben gehad? Wordt dit eerlijk ingevuld?
Haha, vul je de poll eerlijk in?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
Misschien moeten we daar even een poll op loslaten.
Eigenlijk is dat een soort vertraagde variant op de good old breinaald.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
Hoeveel kinderen heb je eigenlijk?
"weet ik niet meer"
Ik raak er nogal eens eentje kwijt in de ballenbak bij de Ikea.
"weet ik niet meer"quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, vul je de poll eerlijk in?
-Ja
-Nee
-Misschien
Wat COOOOOOOOOOL ik ben ook maagd!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef beequeen het volgende:
0 abortussen maar geen maagd, wel als sterrenbeeld, voor het geval Amanda hier meeleest.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een soort vertraagde variant op de good old breinaald.
Alleen de reguliere, daarom vind ik Huub een kutkaboutahquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:23 schreef Scandalous het volgende:
Wat COOOOOOOOOOL ik ben ook maagd!!!Kijk je wel eens naar de gouden kooi?
Wat kon ik toen haar nek omdraaien.... bah bah.... dat gepiepquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vast niet lang anders krijgt ze patsjes hè? Mèn, je moet er toch niet aan denken om met die engbek samen te wonen.
Nog zo'n klassieker. Naad na de behandeling van die Spaanse charlatan. Was het Chavez of Sanchez?
Ik zal het d woord niet gebruiken @ Noekje.![]()
Toen wisten we nog niet eens dat ze zwanger was, maar die bevalling, het zal haar wel zwaar vallen denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat kon ik toen haar nek omdraaien.... bah bah.... dat gepiep
Dat wordt nog wat als ze straks moet bevallen.
Ze werd toen toch ook een keer gestoken door een wesp... dat was ook zo'n dramaquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat kon ik toen haar nek omdraaien.... bah bah.... dat gepiep
Dat wordt nog wat als ze straks moet bevallen.
Dit is van 17 november, toen was ze volgens mij al vet zwanger.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef kahaarin het volgende:
Toen wisten we nog niet eens dat ze zwanger was, maar die bevalling, het zal haar wel zwaar vallen denk ik.
Het prachtige van filmpjes als deze is dat Brian die van z'n leven lang niet meer kwijtraakt. Hij kan nog zo beweren dat hij is gegroeid, verbeterd, verlicht, al deze beelden blijven hem achtervolgen. Niemand die geen twijfel krijgt bij het zien van een filmpje waarin hij doordraait of aan een paard staat te rukken.quote:
Ja, bijna al mijn caps werden toen van mijn toenmalige image host verwijderd. Zelfs die van Jaap met de reuzendildo.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, deze mag ook niet ontbreken. Dat was toch met die p0rnstar, Cynthia Stone?
Slager Korrelquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:39 schreef Markeerstift het volgende:
Waar heeft Natasia haar tieten laten doen, en door wie?
Gelukkig hebben we de filmpjes nog.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
Ja, bijna al mijn caps werden toen van mijn toenmalige image host verwijderd. Zelfs die van Jaap met de reuzendildo.
Ja! Ik weet niet of je gisteravond nog hebt gekeken, of liever gezegd geluisterd, maar je hoorde toen urenlang een onafgebroken geluid van een soort motor plus iets dat op borrelen leek. Goed he? Nou ja, ze moeten ook wel als ze ons en hun gasten willen laten blijven kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de filmpjes nog.Wat een door en door ordinair wijf was die Stone zeg, met haar hand in haar kruis, walgelijk.
FF iets anders. Heb je gezien dat ze het poeltje bijgevuld hebben?
Nee, ik heb het niet gezien of gehoord maar toen ik vanochtend keek was het duidelijk. Vic vertelde gisteren dat ze daar idd een waterpomp hebben dus ik maakte me niet echt ongerust.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:51 schreef Disana het volgende:
Ja! Ik weet niet of je gisteravond nog hebt gekeken, of liever gezegd geluisterd, maar je hoorde toen urenlang een onafgebroken geluid van een soort motor plus iets dat op borrelen leek. Goed he? Nou ja, ze moeten ook wel als ze ons en hun gasten willen laten blijven kijken
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:59 schreef beequeen het volgende:
Je moet wel inloggen.
Zucht.. Kan je vertellen wat het voor filmpje is?quote:Huisnummer*: 36 bis
De ingevulde waarde is geen getal
Ach, zo boeiend is het niet hoor. Gaat over het aantal bestelde artikelen in dat hok.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:08 schreef Smash-it het volgende:
Zucht.. Kan je vertellen wat het voor filmpje is?
Wat moeten ze nou als het een jongetje wordt? Die kun je toch geen Brooke noemen? Broek misschien een ideequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, zo boeiend is het niet hoor. Gaat over het aantal bestelde artikelen in dat hok.
Tipje: Laat dat bis weg, dan lukt het wel.![]()
Hier was ze dus al zwanger, filmpje van 28 november. Mèn, wat is dat wijf toch hysterisch en liegen dat het gedrukt staat.
Dan wordt het toch rits, dommie!quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou als het een jongetje wordt? Die kun je toch geen Brooke noemen? Broek misschien een idee
Ja, dat was een andere gelegenheid. Ik weet niet of er filmpjes van zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:16 schreef Anderkeertje het volgende:
Is er niet ook nog een filmpje van het hysterische gedrag van Nadia toen ze de bikini's moesten showen? Dat was toch niet tijdens die bikini contest?
Er is nog een ander filmpje van hetzelfde incident dat barst van de SL's. Ik zal het je besparen maar dat er toen al iets niet klopte is wel duidelijk.quote:
Platreet uitgebreid in beeld, wat doe je me aan?quote:
Maar haar heupen zitten ook veel te hoog toch. Er zit een enorme afstand tussen haar anus en haar middel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Platreet uitgebreid in beeld, wat doe je me aan?![]()
Disana: Ze heeft de bovenkant van een bouwvakker en geen kont. Alles, echt alles is uit verhouding.
Hopelijkniet dat N&D enige fantasie hebben wbt namen voor hun kind geloof ik...quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, what was I thinking?
Of te hóren...(dat filmpje van BQquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijkniet dat N&D enige fantasie hebben wbt namen voor hun kind geloof ik...![]()
Ik ook niet hoor.
Echt, ik hoop dat hij of zij niet al te jong van de beelden gewaar wordt, ik kan me niet voorstellen dat het leuk is om je conceptie op scherm te zien.
Het verbaast me niets als het idd "Brooke" wordt als het een meisje is......... "River" voor een jongen zal dan wel te voor de hand liggend zijn, of te moeilijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijkniet dat N&D enige fantasie hebben wbt namen voor hun kind geloof ik...![]()
Ik ook niet hoor.
Echt, ik hoop dat hij of zij niet al te jong van de beelden gewaar wordt, ik kan me niet voorstellen dat het leuk is om je conceptie op scherm te zien.
Ze kunnen die baby beter Fake noemen dan Brookequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gevalletje na 2 sec. uitzetten, gatsieoverdrijven is ook een vak.
Echt hè, dat stel is zo gestoord en verdienen elkaar echt. Brian en Amanda kunnen tekeer gaan maar dit slaat echt alles.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:47 schreef kahaarin het volgende:
Gevalletje na 2 sec. uitzetten, gatsieoverdrijven is ook een vak.
Blurk en ik dachten meer aan Ridge, soapies als ze zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me niets als het idd "Brooke" wordt als het een meisje is......... "River" voor een jongen zal dan wel te voor de hand liggend zijn, of te moeilijk
Ik ben al op zoek maar het zal me niet verbazen dat dat filmpje verwijderd is door Ome Sjon. Wel dit filmpje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef Lobasca het volgende:
Iemand al het filmpje dat Rat uit blijdschap zijn tong in de muil van nada stak, tegengekomen?
Het kind kan er niets aan doen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze kunnen die baby beter Fake noemen dan Brooke
Herrie in de slaapkamer, misschien een volgend programma in de herrie reeks?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, dat stel is zo gestoord en verdienen elkaar echt. Brian en Amanda kunnen tekeer gaan maar dit slaat echt alles.
De naam Fake past prima Blurk.
Mwah, als je toch de Brooke uit the bold als basis neemt dan kun je er toch zo ongeveer iedere mannennaam aan koppelen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Blurk en ik dachten meer aan Ridge, soapies als ze zijn.
Ridge, Thorne, Eric wie nog meer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als je toch de Brooke uit the bold als basis neemt dan kun je er toch zo ongeveer iedere mannennaam aan koppelen?
Na even doorgespoeld te hebben, het einde van dit filmpje is dan wel weer grappig. Huub zit al met Jaap boven te roken (het is midden in de nacht) en Brian komt erbij. Gaan ze Nadia nadoen..quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
OMG, ik zeg niks.Bekijken op eigen risico.
Naad en Dennix gaan flink tekeer.
Geen idee, volgens mij heb ik het voor het laatst gezien toen ze Ridge net leerde kennen (Afl. 1 ofzo)quote:
Hmm, mijn moeder keek dus moest ik ook.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb ik het voor het laatst gezien toen ze Ridge net leerde kennen (Afl. 1 ofzo)
Wel navelverhullendquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:39 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een charming van de foto-shoot
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:06 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Na even doorgespoeld te hebben, het einde van dit filmpje is dan wel weer grappig. Huub zit al met Jaap boven te roken (het is midden in de nacht) en Brian komt erbij. Gaan ze Nadia nadoen..
B: Weet je wat ze zei?! Me gele gezicht zit vol, oh Den, dit kan echt niet! M'n hele gezicht zit vol..
Die bovenste zou ik niet eens als Nadia herkennen als ik niet beter wistquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:43 schreef SIRA het volgende:
[ afbeelding ]
wat een "beetje" make-up toch allemaal niet kan doen he
![]()
[ afbeelding ]
Daar was ze inderdaad leuk en grappig. Eric wilde d'r uitkleden, noemt ze vast ook aanranding nu.quote:
Hey!quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
Gadverdamme, Nadia-fotos........
Was 'het kind' net een beetje vergeten![]()
![]()
Deze beter Peter?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
![]()
Je hebt gelijk. Next!quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:00 schreef PeterNB het volgende:
![]()
Nee het wordt Disana's logeerkamer ! Mijn huismeester wil het niet hebben hier.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey!Hoe staat het met je RLS kamer/kelder? Al bijna klaar?
Ik ben meer een billen-manquote:
Nou iedereen is welkom hier hoor. De tuin is ook beschikbaar. Maar het wordt wel meer een BB: klusjes als de kattenbak schoonmaken, en een half uur per dag luchten in de tuin.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee het wordt Disana's logeerkamer ! Mijn huismeester wil het niet hebben hier.....
Komt er ook een busje in je tuin ?? Dan wil ik ook wel kandidaat wordenquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou iedereen is welkom hier hoor. De tuin is ook beschikbaar. Maar het wordt wel meer een BB: klusjes als de kattenbak schoonmaken, en een half uur per dag luchten in de tuin.
van de ander finalisten staan er ook interviews.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:16 schreef -Blurk- het volgende:
Mooi interview Blomst
Noh, belachelijk, waar bemoeit die man zich mee?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee het wordt Disana's logeerkamer ! Mijn huismeester wil het niet hebben hier.....
Voor jou wel. Een camper zelfs.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Komt er ook een busje in je tuin ?? Dan wil ik ook wel kandidaat worden
Zeker bang dat de kots langs de gevel komt te lopenquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh, belachelijk, waar bemoeit die man zich mee?![]()
Heb je Jaap ook uitgenodigd dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zeker bang dat de kots langs de gevel komt te lopen
Ik weet het, ik weet het. Lieke het ijskonijn en Huub verraadster.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:31 schreef blomst het volgende:
Wie neemt brian hier onderhanden?
[ afbeelding ]
Lieke!quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:31 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
Liekequote:Op donderdag 29 mei 2008 18:31 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
was het niet om Huub over de zeik te krijgen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Lieke![]()
Een beloofde massage na een verloren weddenschap.
Van Amanda, ze moest waterdrinken van Brian omdat ze weer bezopen was.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:34 schreef Prospera het volgende:
Van wie was dit rechterglas
en wat zat er in?
[ afbeelding ]
Mannie, wodka?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:34 schreef Prospera het volgende:
en wat zat er in?
[ afbeelding ]
Elly, jongejenever met spa???quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:34 schreef Prospera het volgende:
en wat zat er in?
[ afbeelding ]
Hallo!quote:
Hou het dan bij gedachte, die vetklep wil niet in de buurt van Disana. Wat haar cupmaat ook is.quote:
Jullie kunnen toch gewoon op Jaap zijn buik gaan liggen ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hallo!
Hoe wil je dat allemaal in 1 kamer proppen dan?
En zit jij dan in je ééntje lekker in dat busje? Komt niets van in
LOL, hoe weet jij nou dat ik geen lekker stuk ben met cupmaat EE. Trouwens, hij past best in het duivenhok, ik zal het voor de gelegenheid niet schoonmaken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou het dan bij gedachte, die vetklep wil niet in de buurt van Disana. Wat haar cupmaat ook is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |