Platreet uitgebreid in beeld, wat doe je me aan?quote:
Maar haar heupen zitten ook veel te hoog toch. Er zit een enorme afstand tussen haar anus en haar middel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Platreet uitgebreid in beeld, wat doe je me aan?![]()
Disana: Ze heeft de bovenkant van een bouwvakker en geen kont. Alles, echt alles is uit verhouding.
Hopelijkniet dat N&D enige fantasie hebben wbt namen voor hun kind geloof ik...quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, what was I thinking?
Of te hóren...(dat filmpje van BQquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijkniet dat N&D enige fantasie hebben wbt namen voor hun kind geloof ik...![]()
Ik ook niet hoor.
Echt, ik hoop dat hij of zij niet al te jong van de beelden gewaar wordt, ik kan me niet voorstellen dat het leuk is om je conceptie op scherm te zien.
Het verbaast me niets als het idd "Brooke" wordt als het een meisje is......... "River" voor een jongen zal dan wel te voor de hand liggend zijn, of te moeilijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijkniet dat N&D enige fantasie hebben wbt namen voor hun kind geloof ik...![]()
Ik ook niet hoor.
Echt, ik hoop dat hij of zij niet al te jong van de beelden gewaar wordt, ik kan me niet voorstellen dat het leuk is om je conceptie op scherm te zien.
Ze kunnen die baby beter Fake noemen dan Brookequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gevalletje na 2 sec. uitzetten, gatsieoverdrijven is ook een vak.
Echt hè, dat stel is zo gestoord en verdienen elkaar echt. Brian en Amanda kunnen tekeer gaan maar dit slaat echt alles.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:47 schreef kahaarin het volgende:
Gevalletje na 2 sec. uitzetten, gatsieoverdrijven is ook een vak.
Blurk en ik dachten meer aan Ridge, soapies als ze zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me niets als het idd "Brooke" wordt als het een meisje is......... "River" voor een jongen zal dan wel te voor de hand liggend zijn, of te moeilijk
Ik ben al op zoek maar het zal me niet verbazen dat dat filmpje verwijderd is door Ome Sjon. Wel dit filmpje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef Lobasca het volgende:
Iemand al het filmpje dat Rat uit blijdschap zijn tong in de muil van nada stak, tegengekomen?
Het kind kan er niets aan doen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze kunnen die baby beter Fake noemen dan Brooke
Herrie in de slaapkamer, misschien een volgend programma in de herrie reeks?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, dat stel is zo gestoord en verdienen elkaar echt. Brian en Amanda kunnen tekeer gaan maar dit slaat echt alles.
De naam Fake past prima Blurk.
Mwah, als je toch de Brooke uit the bold als basis neemt dan kun je er toch zo ongeveer iedere mannennaam aan koppelen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Blurk en ik dachten meer aan Ridge, soapies als ze zijn.
Ridge, Thorne, Eric wie nog meer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als je toch de Brooke uit the bold als basis neemt dan kun je er toch zo ongeveer iedere mannennaam aan koppelen?
Na even doorgespoeld te hebben, het einde van dit filmpje is dan wel weer grappig. Huub zit al met Jaap boven te roken (het is midden in de nacht) en Brian komt erbij. Gaan ze Nadia nadoen..quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
OMG, ik zeg niks.Bekijken op eigen risico.
Naad en Dennix gaan flink tekeer.
Geen idee, volgens mij heb ik het voor het laatst gezien toen ze Ridge net leerde kennen (Afl. 1 ofzo)quote:
Hmm, mijn moeder keek dus moest ik ook.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb ik het voor het laatst gezien toen ze Ridge net leerde kennen (Afl. 1 ofzo)
Wel navelverhullendquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:39 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een charming van de foto-shoot
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:06 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Na even doorgespoeld te hebben, het einde van dit filmpje is dan wel weer grappig. Huub zit al met Jaap boven te roken (het is midden in de nacht) en Brian komt erbij. Gaan ze Nadia nadoen..
B: Weet je wat ze zei?! Me gele gezicht zit vol, oh Den, dit kan echt niet! M'n hele gezicht zit vol..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |