geen idee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:52 schreef Desii het volgende:
[..]
nee... een ander soort afscheid
Blommetje, waarom zie ik je ava niet meer?
Nope, het is hier compleet onbekend, alhoewel in elk geval één Noor ermee bekend is: mijn man. Die vind het niks (maar zelfs hij heeft dubbel gelegen om Amanda's kookkunstenquote:Op donderdag 29 mei 2008 03:10 schreef Lobasca het volgende:
Musje? Heeft DGK in Norvége ook de kranten gehaald?
Antwoord: Ja! Ik! Wil!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Zo, ik heb Mitch toch maar even meegenomen.
[ afbeelding ]
dan maar een anderquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
De site waar hij vandaan komt kan helemaal niet worden weergegeven
Eej! Tof dat je erop reageert! Moest vannacht zomaar opeens ende plotseling aan je denkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:07 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Nope, het is hier compleet onbekend, alhoewel in elk geval één Noor ermee bekend is: mijn man. Die vind het niks (maar zelfs hij heeft dubbel gelegen om Amanda's kookkunsten)
Eén van de aardigste mensen die te zien was in DGK en nog eens knap ook....quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Zo, ik heb Mitch toch maar even meegenomen.
[ afbeelding ]
Van gezworen vijanden naar beste vrienden en vice versa?quote:
Heur haar werd te kort geknipt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Waarover was Nadia hier (wederom tot aan tranen toe) ontevreden??
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej! Tof dat je erop reageert! Moest vannacht zomaar opeens ende plotseling aan je denken![]()
De kleur van heur haartjes?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Die jankmuil vond haar geverfde haar te donkerquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
D'r haarkleur?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Yep... en dit was de volgende dag... dat ze terugkwamen om het resultaat van de dag daarvoor te herstellenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De kleur van heur haartjes?
Oh, dat hoofd! aargh...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag mij nog altijd af hoeveel geld zij heeft gekregen voor die uiterst kwalijke rol die ze speelde met LL om Dennis te kakken te zetten...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... en dit was de volgende dag... dat ze terugkwamen om het resultaat van de dag daarvoor te herstellen
De avond van het handtasje, om Huub te verleiden?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef blomst het volgende:
Waarom was deze dame in de villa?
[ afbeelding ]
Dat was een van de ontwerpsters van die fucking lelijke jasjes voor Amanda, nadat ze haar bontjes zonder morren had afgestaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
En ze blijft me doen denken aan:quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
wie won er?ik dacht deze ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was een van de ontwerpsters van die fucking lelijke jasjes voor Amanda, nadat ze haar bontjes zonder morren had afgestaan.
Droom liever over Musjes dan over Kierewietjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:15 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mus leest nog steeds mee
en u is lief, maar pas maar op als je ineens in het holst van de nacht aan musjes begint te denken...
![]()
Dat weet ik niet meer. Deze was toch van dat lange, leverkleurige geval?quote:
Ah..dankquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef Leandra het volgende:
* vond nog een bouwvakker met 35 lagen make-up tussen d'r caps....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"voordelige" caps zitten er sowieso niet echt bij![]()
Amanda steunde haar toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
En wat was ze boos op Dennis! Die steunde haar helemaal niet.![]()
Wie steunde haar wel??
Holy Brian natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
En wat was ze boos op Dennis! Die steunde haar helemaal niet.![]()
Wie steunde haar wel??
Waarin Dennis toch ook echt zelf een grote rol had. Wat een sukkel was dat, zeg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog altijd af hoeveel geld zij heeft gekregen voor die uiterst kwalijke rol die ze speelde met LL om Dennis te kakken te zetten...
En deze van de verschillende stofjes.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Deze was toch van dat lange, leverkleurige geval?
En met AMANDA op de rug, toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:28 schreef blomst het volgende:
En deze van de verschillende stofjes.
[ afbeelding ]
Het is Lieke, want Ricardo heeft wel (opgespoten) billen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:31 schreef blomst het volgende:
En is dit nu Lieke of Ricardo?
Ik zelf denk Lieke.
[ afbeelding ]
Was dat die avond dat Dennis de vijver in liep?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
Eén avond heb ik wel vreselijk om hem moeten lachen. Toen was die dronken en toen kwam het er een beetje uit.
Hé, was dat niet diezelfde avond als het douche-incident?
quote:
Jullie waren mijn enige troost en gezelschap in mijn DGK dromenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Droom liever over Musjes dan over Kierewietjes![]()
Maar vertel es, hoelang houdt U daar al residentie? En sprak je met je omgeving ook over DGK, of kon/ kan je je (vogel)ei wat dat betreft, alleen bij ons kwijt?
haar haarkleurquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:34 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Was dat die avond dat Dennis de vijver in liep?
die avond dat Dennis zo dronken was en er alles uitgooide wat hem dwarszat...... vond ik hemquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarin Dennis toch ook echt zelf een grote rol had. Wat een sukkel was dat, zeg.
Eén avond heb ik wel vreselijk om hem moeten lachen. Toen was die dronken en toen kwam het er een beetje uit.
Hé, was dat niet diezelfde avond als het douche-incident?
Zou ze d'rzelf nu echt mooi vindenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
De dag daarna bleef hij maar zijn excuses maken. Daarmee verprutste hij het zelf weer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:39 schreef Desii het volgende:
[..]
die avond dat Dennis zo dronken was en er alles uitgooide wat hem dwarszat...... vond ik hem![]()
dat was gelijk de eerste en enige keer
Toen brak bijna de pleuris uit, Melisa en Amanda helemaal in paniek.quote:
Tuurlijk was het haar zender maar het werd een hele rel en de speculaasjes waren niet van de lucht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:
Haha, dat filmpje echt. Wordt een keer of 12 herhaald. In slow motion. Is het gewoon d'r zender ofzo?
Daar zou ik nog wel eens een keer een statistiekje van willen zien. Hoe vaak is er naar iets geraden, iets voor waar aangenomen en hoe vaak was het werkelijk zo.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk was het haar zender maar het werd een hele rel en de speculaasjes waren niet van de lucht.
Statistieken zijn saai. Ik lees ook liever de privé dan de Kijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel eens een keer een statistiekje van willen zien. Hoe vaak is er naar iets geraden, iets voor waar aangenomen en hoe vaak was het werkelijk zo.....
Als je dat wilt gaan turven ben je wel even bezig.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar zou ik nog wel eens een keer een statistiekje van willen zien. Hoe vaak is er naar iets geraden, iets voor waar aangenomen en hoe vaak was het werkelijk zo.....
Wie is er nu weer aan het grasmaaien in Eemnes?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:23 schreef Smash-it het volgende:
Dan nog maar een kwis-vraagje, wat voor verklaringen werden in de COS allemaal gegeven voor dit beeld:
[ afbeelding ]
3'14..D. Hou je Broek?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:45 schreef beequeen het volgende:
Dit gebeurde voordat Naad in bed stapte bij Lamme Lul.....en maar weer fluisteren, as usual.
Verdomd.quote:
de "Kijk"quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Statistieken zijn saai. Ik lees ook liever de privé dan de Kijk.
Hé, wat grappig! Ik heb zelf in Spydeberg (een gehucht ten oosten van de Oslofjord) en Oslo gewoond. Nu woon ik ca een half uurtje rijden ten zuiden van Larvik (Skien).quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:23 schreef beequeen het volgende:
Even een vraag aan Musje als ze nog meeleest. Waar woon je in Norge? Ik heb bijna 5 jaar in Norge gewoond, weet er niet heel veel meer van hoor, ik was bijna 6 toen we weer teruggingen naar Nederland. Mijn vader werkte daar als bassist in een combo, vandaar. Ik heb gewoond in Larvik, Sjusjon en Lillehammer.
kok martin? di Amanda leerde pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had dit flensje deze pannenkoek net omgedraaid??
Bedankt voor je reactie en ja, ik heb heel wat geskied in Larvik. Poets ze.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:42 schreef Musje456 het volgende:
Hé, wat grappig! Ik heb zelf in Spydeberg (een gehucht ten oosten van de Oslofjord) en Oslo gewoond. Nu woon ik ca een half uurtje rijden ten zuiden van Larvik (Skien).
Was er weer heel eventjes: ben ook maar aan het boenen geslagen nu het wat stiller is hier. Vond die kwisjes trouwens wel vreselijk leuk
Volgens mij was het een kook/bakpoging van Amanda.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had dit flensje deze pannenkoek net omgedraaid??
Jaap was als de dood voor Brian.quote:
Wie heeft dat filmpje van het föhngebungel boven het bad nog ergens?quote:
quote:Alive!
Hallo skatties,
Wat kan het druk allemaal zijn in de buitenwereld. Af en toe mis ik wel de rust die we in de Kooi wel eens hadden, maar Amanda en ik zijn lekker goed bezig om te netwerken en meer boekingen te regelen.
Super bedankt voor alle felicitaties die binnen zijn gekomen voor onze 1 jarige relatie. Amanda en ik zijn lekker uit eten gegaan in Amsterdam. We hebben ook nog een borreltje gedronken en hebben in de tussentijd ook voor jullie een leuk filmpje daar gemaakt :crush
Deze staat nog op mijn (Brian) telefoon en moet het nog even overzetten op de PC en dan YouTube.
We zijn gisteren ook uit eten gegaan met Hans Nijman en dat was ontzettend gezellig. Maandag hebben we nog 2 mensen gered uit een bestelbusje dat over de kop was geslagen. Amanda en ik reden met een vriend van ons en ik zag iets raars uitsteken in de bosjes en dat bleek uiteindelijk dat busje te zijn. Wij meteen gestopt omdat het dus 30 seconden geleden was gebeurd. Samen heb ik met die vriend de 2 mensen eruit getild en 112 gebeld. Het was een stelletje dat helemaal overstuur was. Eindstand: ze hadden wat kneusingen en de dame was helemaal overstuur, maar het is allemaal goed afgelopen. Ze waren opeens wel verrast dat daar opeens Brian en Amanda stonden....hehehehe
Skatties we houden jullie op de hoogte zodra we dat kunnen. We zijn nog niet echt gesettled op 1 locatie dus daar zijn we druk mee bezig. En ik denk dat ik binnenkort m´n eigen laptop ga kopen zodat ik lekker overal aan de slag kan.
Kusjes van Amanda en Boks van Brian.
Ennuh Alex heeft echt gelijk...
LIEFE IS BRIAN EN AMANDA
De staatsmongool in optima forma.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft dat filmpje van het föhngebungel boven het bad nog ergens?
Haar kleur haar!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooh, ze hebben al levens gered, wat goed van ze. Brian is nu al een held, maar in welke krant kunnen we over deze heldendaad lezen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
Weer een teken van leven van Brian & Amanda:
Dat staat nog op de telefoon. Zie je zo'n filmpje met 2 gewonde gasten en Amanda die ervoor staat met haar duimpjes in de lucht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, ze hebben al levens gered, wat goed van ze. Brian is nu al een held, maar in welke krant kunnen we over deze heldendaad lezen?
Wow! Wat nou als Brian en Amanda niet waren langsgereden! Wat een hel zegquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
Ze maken toch wat mee zeg! En zelfs buiten de kooi is Brian een ware held!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie en ja, ik heb heel wat geskied in Larvik. Poets ze.
Dat was me nog helemaal niet opgevallenquote:
Oh jee, wat een grappige spraakverwarring. Dus je skiet niet maar schaatst, lekker Hollands, alhoewel....quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef Musje456 het volgende:
Ik bedoelde dat de plaats waar ik woon Skien heet
![]()
Zelf hou ik het wel bij schaatsen...
Klopt:quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij was het een kook/bakpoging van Amanda.
Als dit het antwood op mijn vraag is : FOUT.quote:
Dat is toch een muziekstuk uit de Notenkraker?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:17 schreef -Jean- het volgende:
welk melodietje wordt hier helemaal aan het begin gebruikt?
Oeh, de held... mensen gered uit een over de kop geslagen busje....quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
Weer een teken van leven van Brian & Amanda:
[..]
WBquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tering, wat zijn jullie nog actief. Ik kijk nog even om er zeker van te zijn dat het echt afgestorven is hier maar het gaat maar door. OK, Quizzzzztime. Wie is de blonde dame hier op deze foto uit de oude doos?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |