Ik vraag mij nog altijd af hoeveel geld zij heeft gekregen voor die uiterst kwalijke rol die ze speelde met LL om Dennis te kakken te zetten...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... en dit was de volgende dag... dat ze terugkwamen om het resultaat van de dag daarvoor te herstellen
De avond van het handtasje, om Huub te verleiden?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef blomst het volgende:
Waarom was deze dame in de villa?
[ afbeelding ]
Dat was een van de ontwerpsters van die fucking lelijke jasjes voor Amanda, nadat ze haar bontjes zonder morren had afgestaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
En ze blijft me doen denken aan:quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
wie won er?ik dacht deze ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was een van de ontwerpsters van die fucking lelijke jasjes voor Amanda, nadat ze haar bontjes zonder morren had afgestaan.
Droom liever over Musjes dan over Kierewietjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:15 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mus leest nog steeds mee
en u is lief, maar pas maar op als je ineens in het holst van de nacht aan musjes begint te denken...
![]()
Dat weet ik niet meer. Deze was toch van dat lange, leverkleurige geval?quote:
Ah..dankquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef Leandra het volgende:
* vond nog een bouwvakker met 35 lagen make-up tussen d'r caps....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"voordelige" caps zitten er sowieso niet echt bij![]()
Amanda steunde haar toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
En wat was ze boos op Dennis! Die steunde haar helemaal niet.![]()
Wie steunde haar wel??
Holy Brian natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
En wat was ze boos op Dennis! Die steunde haar helemaal niet.![]()
Wie steunde haar wel??
Waarin Dennis toch ook echt zelf een grote rol had. Wat een sukkel was dat, zeg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog altijd af hoeveel geld zij heeft gekregen voor die uiterst kwalijke rol die ze speelde met LL om Dennis te kakken te zetten...
En deze van de verschillende stofjes.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Deze was toch van dat lange, leverkleurige geval?
En met AMANDA op de rug, toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:28 schreef blomst het volgende:
En deze van de verschillende stofjes.
[ afbeelding ]
Het is Lieke, want Ricardo heeft wel (opgespoten) billen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:31 schreef blomst het volgende:
En is dit nu Lieke of Ricardo?
Ik zelf denk Lieke.
[ afbeelding ]
Was dat die avond dat Dennis de vijver in liep?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
Eén avond heb ik wel vreselijk om hem moeten lachen. Toen was die dronken en toen kwam het er een beetje uit.
Hé, was dat niet diezelfde avond als het douche-incident?
quote:
Jullie waren mijn enige troost en gezelschap in mijn DGK dromenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Droom liever over Musjes dan over Kierewietjes![]()
Maar vertel es, hoelang houdt U daar al residentie? En sprak je met je omgeving ook over DGK, of kon/ kan je je (vogel)ei wat dat betreft, alleen bij ons kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |