kok martin? di Amanda leerde pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had dit flensje deze pannenkoek net omgedraaid??
Bedankt voor je reactie en ja, ik heb heel wat geskied in Larvik. Poets ze.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:42 schreef Musje456 het volgende:
Hé, wat grappig! Ik heb zelf in Spydeberg (een gehucht ten oosten van de Oslofjord) en Oslo gewoond. Nu woon ik ca een half uurtje rijden ten zuiden van Larvik (Skien).
Was er weer heel eventjes: ben ook maar aan het boenen geslagen nu het wat stiller is hier. Vond die kwisjes trouwens wel vreselijk leuk
Volgens mij was het een kook/bakpoging van Amanda.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Wie had dit flensje deze pannenkoek net omgedraaid??
Jaap was als de dood voor Brian.quote:
Wie heeft dat filmpje van het föhngebungel boven het bad nog ergens?quote:
quote:Alive!
Hallo skatties,
Wat kan het druk allemaal zijn in de buitenwereld. Af en toe mis ik wel de rust die we in de Kooi wel eens hadden, maar Amanda en ik zijn lekker goed bezig om te netwerken en meer boekingen te regelen.
Super bedankt voor alle felicitaties die binnen zijn gekomen voor onze 1 jarige relatie. Amanda en ik zijn lekker uit eten gegaan in Amsterdam. We hebben ook nog een borreltje gedronken en hebben in de tussentijd ook voor jullie een leuk filmpje daar gemaakt :crush
Deze staat nog op mijn (Brian) telefoon en moet het nog even overzetten op de PC en dan YouTube.
We zijn gisteren ook uit eten gegaan met Hans Nijman en dat was ontzettend gezellig. Maandag hebben we nog 2 mensen gered uit een bestelbusje dat over de kop was geslagen. Amanda en ik reden met een vriend van ons en ik zag iets raars uitsteken in de bosjes en dat bleek uiteindelijk dat busje te zijn. Wij meteen gestopt omdat het dus 30 seconden geleden was gebeurd. Samen heb ik met die vriend de 2 mensen eruit getild en 112 gebeld. Het was een stelletje dat helemaal overstuur was. Eindstand: ze hadden wat kneusingen en de dame was helemaal overstuur, maar het is allemaal goed afgelopen. Ze waren opeens wel verrast dat daar opeens Brian en Amanda stonden....hehehehe
Skatties we houden jullie op de hoogte zodra we dat kunnen. We zijn nog niet echt gesettled op 1 locatie dus daar zijn we druk mee bezig. En ik denk dat ik binnenkort m´n eigen laptop ga kopen zodat ik lekker overal aan de slag kan.
Kusjes van Amanda en Boks van Brian.
Ennuh Alex heeft echt gelijk...
LIEFE IS BRIAN EN AMANDA
De staatsmongool in optima forma.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft dat filmpje van het föhngebungel boven het bad nog ergens?
Haar kleur haar!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Waarover was Nadia hier (wederom tot aan tranen toe) ontevreden??
Ooooh, ze hebben al levens gered, wat goed van ze. Brian is nu al een held, maar in welke krant kunnen we over deze heldendaad lezen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
Weer een teken van leven van Brian & Amanda:
Dat staat nog op de telefoon. Zie je zo'n filmpje met 2 gewonde gasten en Amanda die ervoor staat met haar duimpjes in de lucht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, ze hebben al levens gered, wat goed van ze. Brian is nu al een held, maar in welke krant kunnen we over deze heldendaad lezen?
Wow! Wat nou als Brian en Amanda niet waren langsgereden! Wat een hel zegquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
Ze maken toch wat mee zeg! En zelfs buiten de kooi is Brian een ware held!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie en ja, ik heb heel wat geskied in Larvik. Poets ze.
Dat was me nog helemaal niet opgevallenquote:
Oh jee, wat een grappige spraakverwarring. Dus je skiet niet maar schaatst, lekker Hollands, alhoewel....quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef Musje456 het volgende:
Ik bedoelde dat de plaats waar ik woon Skien heet
![]()
Zelf hou ik het wel bij schaatsen...
Klopt:quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij was het een kook/bakpoging van Amanda.
Als dit het antwood op mijn vraag is : FOUT.quote:
Dat is toch een muziekstuk uit de Notenkraker?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:17 schreef -Jean- het volgende:
welk melodietje wordt hier helemaal aan het begin gebruikt?
Oeh, de held... mensen gered uit een over de kop geslagen busje....quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
Weer een teken van leven van Brian & Amanda:
[..]
WBquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tering, wat zijn jullie nog actief. Ik kijk nog even om er zeker van te zijn dat het echt afgestorven is hier maar het gaat maar door. OK, Quizzzzztime. Wie is de blonde dame hier op deze foto uit de oude doos?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |