Nee, dat viel dan weer reuze mee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda was toch degene van de abortussen??
Toch Ilona? Ik was aan het twijfelen omdat ik dacht dat Ilona een smaller koppie had.quote:
Tuuluk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Anderkeertje het volgende:
heeft er iemand de link naar de hyves van lieke?
Klopt, het waren er 3.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat viel dan weer reuze mee.
Ze vertelde het bijna met trots aan Bart. Ze zaten toen aan de eettafel.
Amanda was van de vele verlovingen.
Ik vond Jaap hier echt zo irritant enquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Taurus het volgende:
Ook hilarischDat hoofd van Eric steeds tussen Jaap en de muur met die sigaret
Ja, het komt me nog wel bekend voor..... maar [COS #244] Party is er verdeeld over.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat viel dan weer reuze mee.
Ze vertelde het bijna met trots aan Bart. Ze zaten toen aan de eettafel.
Amanda was van de vele verlovingen.
ik dacht Nadia.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda was toch degene van de abortussen??
http://sporty-lieke.hyves.nl/quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Anderkeertje het volgende:
heeft er iemand de link naar de hyves van lieke?
Ah, die ben ik net aan het lezen! Word er niet echt wijs uit.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het komt me nog wel bekend voor..... maar [COS #244] Party is er verdeeld over.
Blijft verbazingwekkend wat die meiden allemaal al niet gedaan hebben
Dat had Jaap toen bij die RAT moeten doen ,maar daar was hij bang voorquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Taurus het volgende:
Ook hilarischDat hoofd van Eric steeds tussen Jaap en de muur met die sigaret
Ja, daar was ook iets mee en die Kim.quote:
Die kan ik niet vinden... alleen # 244 en # 9 komen boven water als je op Nena en abortus zoekt.... en die in # 9 is van een andere orde.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, die ben ik net aan het lezen! Word er niet echt wijs uit.
Ik wil het echte gesprek hebben, toen aan tafel. Ik zat ernaast toen!
En die Anna die ook aan Dames in de Dop heeft meegedaan...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, daar was ook iets mee en die Kim.
Later ook Lieke maar het ging om uitspraken die Nena toen deed.
Dan zal ik me toch op mijn hersenen moet beroepen. Ze zat met Bart aan de eettafel en vertelde toen over haar abortussen. Bart was behoorlijk verbaasd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden... alleen # 244 en # 9 komen boven water als je op Nena en abortus zoekt.... en die in # 9 is van een andere orde.
Het ging mij meer om de hoeveelheid en de makkelijkheid waarover er gepraat werd door haar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die Anna die ook aan Dames in de Dop heeft meegedaan...
Eigenlijk vind ik dat er daar best wel veel dames zijn binnengeweest die een abortus hebben gehad.
Natasia immers ook.
En als ik zo om me heenkijk dan ken ik maar heel weinig vrouwen die een abortus gehad hebben.
Ik dacht dat ze buiten zaten, op dat bankje tegen de muur, net naast de deur.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zal ik me toch op mijn hersenen moet beroepen. Ze zat met Bart aan de eettafel en vertelde toen over haar abortussen. Bart was behoorlijk verbaasd.
Ook, maar sowieso, als er zoveel dames zijn geweest die zo "makkelijk" een abortus hebben laten plegen dan begin ik me af te vragen of zij nou zo uitzonderlijk zijn, zo slordig zijn of dat mijn vriendinnen dat allemaal niet zijn, want op mijn leeftijd (en die is het dubbele van die van Nena) ken ik maar 1 of 2 vrouwen die hoogstens 1 abortus hebben gehad.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de hoeveelheid en de makkelijkheid waarover er gepraat werd door haar.
Hier vond ik Nadia wel stoer. Wat bleek ze een niksje...quote:
Slordigheid, dat kan toch niet anders.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook, maar sowieso, als er zoveel dames zijn geweest die zo "makkelijk" een abortus hebben laten plegen dan begin ik me af te vragen of zij nou zo uitzonderlijk zijn, zo slordig zijn of dat mijn vriendinnen dat allemaal niet zijn, want op mijn leeftijd (en die is het dubbele van die van Nena) ken ik maar 1 of 2 vrouwen die hoogstens 1 abortus hebben gehad.
Ze bleek inderdaad uiteindelijk een Nixjequote:Op donderdag 29 mei 2008 14:34 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hier vond ik Nadia wel stoer. Wat bleek ze een niksje...
Wat hij eigenlijk bedoelt is dat hij een trio wil. Hij heeft dat geprobeerd bij butler Kim maar dat mislukte.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:27 schreef Scandalous het volgende:
Een goed idee van Brian. Dennis moet weg dus moet Amanda maar Nadia's sexuele behoeftes bevredigen
Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren voor Brian zijn zin krijgtquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk bedoelt is dat hij een trio wil. Hij heeft dat geprobeerd bij butler Kim maar dat mislukte.
Hij heeft daar heel vaak met Amanda over gesproken maar ze heeft altijd de boot afgehouden. Jammer Brian.
Ik vind het zo leuk, dat teruglezen van oude COSsen en er is maar weinig veranderd in al die tijd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:38 schreef noekje het volgende:
Ik ben nu bij het stuk dat Nena het moeilijk krijgt. Ze zou Lesley voor snol hebben uitgemaakt in de auto met Brian. Brian klapt natuurlijk uit de school.
Mèn, wat is dat lang geleden.
"Amanda! Hier!"quote:
Ze kan ook wel luisteren naar het baasje, als ze maar wiltquote:
Vast niet lang anders krijgt ze patsjes hè? Mèn, je moet er toch niet aan denken om met die engbek samen te wonen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:45 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren voor Brian zijn zin krijgt
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:30 schreef scanman01 het volgende:
Wilgo: "Wanneer kom je naar huis?"
Natasia: "Weet ik niet. Als jij zo doet kom ik nooit meer naar huis."
Wilgo: "Jij vindt het prima daar binnen he?"
Natasia: "Dus jij wilt nog steeds dat ik thuis kom? En wat dan?"
Wilgo: "Dan ga je werk zoeken"
Natasia: "Weet je, mag ik Naomi. Ik heb jou al wel lang genoeg gesproken"
Effe uitzoeken dan maar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook, maar sowieso, als er zoveel dames zijn geweest die zo "makkelijk" een abortus hebben laten plegen dan begin ik me af te vragen of zij nou zo uitzonderlijk zijn, zo slordig zijn of dat mijn vriendinnen dat allemaal niet zijn, want op mijn leeftijd (en die is het dubbele van die van Nena) ken ik maar 1 of 2 vrouwen die hoogstens 1 abortus hebben gehad.
"weet ik niet meer"quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe uitzoeken dan maar.
Poll: Hoeveel abortussen heb jij (of je partner) gehad?
Dat telefoongesprek kan ik niet vinden, hilarisch trouwens.quote:
Hoeveel huwelijken heb je gehad?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Scandalous het volgende:
[..]
"weet ik niet meer"
Ik heb er nul gehad!
Misschien moeten we daar even een poll op loslaten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:20 schreef Smash-it het volgende:
Van de 9 mensen die gestemd hebben nu al 2 mensen die 3 abortussen (of meer) hebben gehad? Wordt dit eerlijk ingevuld?
Haha, vul je de poll eerlijk in?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
Misschien moeten we daar even een poll op loslaten.
Eigenlijk is dat een soort vertraagde variant op de good old breinaald.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
Hoeveel kinderen heb je eigenlijk?
"weet ik niet meer"
Ik raak er nogal eens eentje kwijt in de ballenbak bij de Ikea.
"weet ik niet meer"quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, vul je de poll eerlijk in?
-Ja
-Nee
-Misschien
Wat COOOOOOOOOOL ik ben ook maagd!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef beequeen het volgende:
0 abortussen maar geen maagd, wel als sterrenbeeld, voor het geval Amanda hier meeleest.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een soort vertraagde variant op de good old breinaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |