Florence Nightengalequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
Tering, wat zijn jullie nog actief. Ik kijk nog even om er zeker van te zijn dat het echt afgestorven is hier maar het gaat maar door. OK, Quizzzzztime. Wie is de blonde dame hier op deze foto uit de oude doos?
[ afbeelding ]
Mijn oog viel daar wel direct op...quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik had gehoopt dat je in de (door mij) opgeblazen tettalonies zou trappen en Amanda zou kiezen.
Ah, gefotosoept.....ik dacht al.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik had gehoopt dat je in de (door mij) opgeblazen tettalonies zou trappen en Amanda zou kiezen.
Kwamen die niet over geloof praten?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
Herhaling: Wat kwamen deze twee doen in dat hok?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag het ook opgeven hoor.
Ik streamde maar 23 uur per dag, dus ik moet nu gokken..die lui die het huwelijk gingen sluiten van H en C?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Zo, ik heb Mitch toch maar even meegenomen.
[ afbeelding ]
Hier een leuk experiment: bekijk de video in de volgende link (hij loadt via Java en is vrij groot, 6mb, dus kan even duren). Probeer in de video exact te tellen hoevaak de bal wordt doorgegeven door mensen die iets wits dragen. Passes van mensen die iets zwarts dragen tellen niet mee. Het is vrij moeilijk want op een gegeven moment gaat het vrij snel. Ik kom dadelijk terug met het antwoord (en als je het weet niets verklappen aub)quote:
kanonne..... ik weet ut niet Queeniequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:31 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het kan niet zo zijn dat jij er een keer naast zit, en Kaa en ik het goed hebben?quote:
volgens mij waren dat ze dat zelf die in de bosjes bengeldenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh, ze hebben al levens gered, wat goed van ze. Brian is nu al een held, maar in welke krant kunnen we over deze heldendaad lezen?
Britt en Reinier kwamen de kertbomen pimpen voor het goede doel.quote:
Oh, gos, dat is waar ook.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Britt en Reinier kwamen de kertbomen pimpen voor het goede doel.
[ afbeelding ]
Het oude behang van de Chill toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |