Alleen de reguliere, daarom vind ik Huub een kutkaboutahquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:23 schreef Scandalous het volgende:
Wat COOOOOOOOOOL ik ben ook maagd!!!Kijk je wel eens naar de gouden kooi?
Wat kon ik toen haar nek omdraaien.... bah bah.... dat gepiepquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vast niet lang anders krijgt ze patsjes hè? Mèn, je moet er toch niet aan denken om met die engbek samen te wonen.
Nog zo'n klassieker. Naad na de behandeling van die Spaanse charlatan. Was het Chavez of Sanchez?
Ik zal het d woord niet gebruiken @ Noekje.![]()
Toen wisten we nog niet eens dat ze zwanger was, maar die bevalling, het zal haar wel zwaar vallen denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat kon ik toen haar nek omdraaien.... bah bah.... dat gepiep
Dat wordt nog wat als ze straks moet bevallen.
Ze werd toen toch ook een keer gestoken door een wesp... dat was ook zo'n dramaquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat kon ik toen haar nek omdraaien.... bah bah.... dat gepiep
Dat wordt nog wat als ze straks moet bevallen.
Dit is van 17 november, toen was ze volgens mij al vet zwanger.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef kahaarin het volgende:
Toen wisten we nog niet eens dat ze zwanger was, maar die bevalling, het zal haar wel zwaar vallen denk ik.
Het prachtige van filmpjes als deze is dat Brian die van z'n leven lang niet meer kwijtraakt. Hij kan nog zo beweren dat hij is gegroeid, verbeterd, verlicht, al deze beelden blijven hem achtervolgen. Niemand die geen twijfel krijgt bij het zien van een filmpje waarin hij doordraait of aan een paard staat te rukken.quote:
Ja, bijna al mijn caps werden toen van mijn toenmalige image host verwijderd. Zelfs die van Jaap met de reuzendildo.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, deze mag ook niet ontbreken. Dat was toch met die p0rnstar, Cynthia Stone?
Slager Korrelquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:39 schreef Markeerstift het volgende:
Waar heeft Natasia haar tieten laten doen, en door wie?
Gelukkig hebben we de filmpjes nog.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
Ja, bijna al mijn caps werden toen van mijn toenmalige image host verwijderd. Zelfs die van Jaap met de reuzendildo.
Ja! Ik weet niet of je gisteravond nog hebt gekeken, of liever gezegd geluisterd, maar je hoorde toen urenlang een onafgebroken geluid van een soort motor plus iets dat op borrelen leek. Goed he? Nou ja, ze moeten ook wel als ze ons en hun gasten willen laten blijven kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de filmpjes nog.Wat een door en door ordinair wijf was die Stone zeg, met haar hand in haar kruis, walgelijk.
FF iets anders. Heb je gezien dat ze het poeltje bijgevuld hebben?
Nee, ik heb het niet gezien of gehoord maar toen ik vanochtend keek was het duidelijk. Vic vertelde gisteren dat ze daar idd een waterpomp hebben dus ik maakte me niet echt ongerust.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:51 schreef Disana het volgende:
Ja! Ik weet niet of je gisteravond nog hebt gekeken, of liever gezegd geluisterd, maar je hoorde toen urenlang een onafgebroken geluid van een soort motor plus iets dat op borrelen leek. Goed he? Nou ja, ze moeten ook wel als ze ons en hun gasten willen laten blijven kijken
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:59 schreef beequeen het volgende:
Je moet wel inloggen.
Zucht.. Kan je vertellen wat het voor filmpje is?quote:Huisnummer*: 36 bis
De ingevulde waarde is geen getal
Ach, zo boeiend is het niet hoor. Gaat over het aantal bestelde artikelen in dat hok.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:08 schreef Smash-it het volgende:
Zucht.. Kan je vertellen wat het voor filmpje is?
Wat moeten ze nou als het een jongetje wordt? Die kun je toch geen Brooke noemen? Broek misschien een ideequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, zo boeiend is het niet hoor. Gaat over het aantal bestelde artikelen in dat hok.
Tipje: Laat dat bis weg, dan lukt het wel.![]()
Hier was ze dus al zwanger, filmpje van 28 november. Mèn, wat is dat wijf toch hysterisch en liegen dat het gedrukt staat.
Dan wordt het toch rits, dommie!quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat moeten ze nou als het een jongetje wordt? Die kun je toch geen Brooke noemen? Broek misschien een idee
Ja, dat was een andere gelegenheid. Ik weet niet of er filmpjes van zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:16 schreef Anderkeertje het volgende:
Is er niet ook nog een filmpje van het hysterische gedrag van Nadia toen ze de bikini's moesten showen? Dat was toch niet tijdens die bikini contest?
Er is nog een ander filmpje van hetzelfde incident dat barst van de SL's. Ik zal het je besparen maar dat er toen al iets niet klopte is wel duidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |