Ik denk eerder dat hij na 4 uur een beetje moe wordt....quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:55 schreef Susi het volgende:
Het lijkt wel alsof Hernandez stukje bij beetje opgeeft
Bahquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op Eurosport bedoel je? Die gaan vast naar Serena.
Is het een feit dat vrouwentennis meer bekeken wordt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op Eurosport bedoel je? Die gaan vast naar Serena.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Een spanjaard die tekenen van vermoeidheid toont in de 5e set is wel goed voor het imago.
Wat bedoelt hij met grootste court vraag ik me nog altijd af. Als het om omvang gaat, is Philippe Chatrier niets vergeleken met het Arhur Ashe Stadium. Als het om bekendheid gaat, gaat niets boven het Centre Court van Wimbledon.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het grootste court, en de beste tennisster (doordat ze alle slams gewonnen heeft).
Het duurde even, maar ze zenden hem uit.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:33 schreef TheGeneral het volgende:
Llodra pakt de 4e set met 6-3 tegen Berdych.
We gaan naar een 5e. Waarom zenden ze die nou niet uit
Qua afmetingen kan de baan zelf best eens de grootste zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij met grootste court vraag ik me nog altijd af. Als het om omvang gaat, is Philippe Chatrier niets vergeleken met het Arhur Ashe Stadium. Als het om bekendheid gaat, gaat niets boven het Centre Court van Wimbledon.
En het ging om de bekendste tennisster, niet om de beste. In beide gevallen is Williams dat niet.
Sharapova moet wel bekender zijn , ze verdient in ieder geval veel meerquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Qua afmetingen kan de baan zelf best eens de grootste zijn.
Wie zou er trouwens bekender zijn? Alleen Sharapova misschien, maar daarover twijfel ik ook hoor.
Dit meen je toch niet echt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:18 schreef kevin_ het volgende:
Wat is het dan?![]()
Sommige mensen zijn trouwens echt irritant en dom zeg..maakt de scheidsrechter een goede call, gaan ze nog "boeeeeeeeee" roepen omdat een Franse de bal sloeg.
Regennnn
Te donker?
Ik dacht aan Del Piero <> Del Potro, beiden Italiaansquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet echt?Del Potro is een Argentijn.
Niet dus. Tim weet heus wel waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik dacht aan Del Piero <> Del Potro, beiden Italiaans.
Nadal meteen alweer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:52 schreef TheGeneral het volgende:
OOP morgen.
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule10.html
Dat Del heeft niks met Italiaans te makenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik dacht aan Del Piero <> Del Potro, beiden Italiaans.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:38 schreef Tim86 het volgende:
klopt, en ook in Nederland kan je een Del zijn
[ afbeelding ]
ja die Ted is zooooooooooooooooo dom, vreselijk al die commentatoren met het IQ van een mongoolquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:14 schreef TheGeneral het volgende:
Hahaha Berdych spreekt Llodra toch wat boos aan over een bepaald moment.
Komt Ted: jaaaa, vriendelijke woorden van Berdych'
Hopen dat het zolang mogelijk wegblijft.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel iets meer dan een buitje wat eraan komt.
Want? Dan heeft hij juist een extra dag rust. Federer speelt op dezelfde dag als hem. Die heeft dan hetzelfde probleem. En Nalbandian en nog een paar...quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:44 schreef Norrage het volgende:
hmm...wat een kutweer :/ (in Nederland dan he) want wij moeten hier een beetje leuke dingen gaan doen buiten
Hopen dat er dan tenminste getennist wordt anders wordt Nadal echt te extreem hard verneukt door die poeporganisaties.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:13 schreef suus21 het volgende:
[..]
ja die Ted is zooooooooooooooooo dom, vreselijk al die commentatoren met het IQ van een mongool
Ja, prachtig inderdaad Heerlijk achteloos hoe hij dat doet. Het duurt echt lang voordat hij de bal slaat.quote:
Dat komt vooral omdat het fragment vertraagd wordt afgespeeldquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, prachtig inderdaad Heerlijk achteloos hoe hij dat doet. Het duurt echt lang voordat hij de bal slaat.
Ja, da's waar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:52 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat het fragment vertraagd wordt afgespeeld
Santoro - Ferrerquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:56 schreef One_conundrum het volgende:
nog mooie partijen vandaag?
Als-ie 2-0 in sets voor had gestaan, had-ie waarschijnlijk juist verlorenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef Norrage het volgende:
Mathieu!Allez! Leuk dat ie van 2 sets tegen 0 terugkomt
Die Lapentti is me er eentje inderdaad, gelukkig is niemand zo dom geweest hem te kiezen in de tennisgamequote:Op donderdag 29 mei 2008 11:56 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, eerst krijgt Lapentti twee breakkanssen. Benut-ie niet en nu heeft hij het zelf lastig.
Ja, maar het is niet duidelijk waar in Parijs het gaat vallen; dat zei Marcella net een keer.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:16 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb echt het idee dat de regie willekeurig zwarte mensen uit het publiek laat zijn bij williams sfar
Ja, vind ik ook, stom hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:26 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ongelofelijk, drie netten met tennis, en geen van allen zent fatsoenlijk mannentennis uit.Coordineren ze dat niet een beetje of zo?
Hij staat toch 2-0 voor in sets?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nalbandian gaat goed he, voor je XL tennisgame
Ja en? Wat heeft dat voor belang bij jou?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij staat toch 2-0 voor in sets?
Je schrijft net "Nalbandian gaat goed he, voor je XL tennisgamequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja en? Wat heeft dat voor belang bij jou?
Helaas niet. Gaat echt altijd zo.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:26 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ongelofelijk, drie netten met tennis, en geen van allen zent fatsoenlijk mannentennis uit.Coordineren ze dat niet een beetje of zo?
Ik zal je zeggen, het doet helemaal niks voor jouw tennisgamequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je schrijft net "Nalbandian gaat goed he, voor je XL tennisgame"'. Dat schreef je als reactie op een post van mij. Je doelde toch op het feit dat ik Nalbandian heb genoemd voor dag 5 voor de tennisgame? Maar Nalbandian staat te winnen dus dat ik toch juist goed voor mijn tennisgame?
Kun je me dat uitleggen? Ik snap het niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, het doet helemaal niks voor jouw tennisgame
Wat ik wil zeggen is dat jij al voor dag 5 zit te voorspellen, en dag 4 en dag 3....quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je me dat uitleggen? Ik snap het niet.
Ow.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat jij al voor dag 5 zit te voorspellen, en dag 4 en dag 3....
Terwijl je er al na dag 2 uit lag![]()
Je kunt nog terugschrijven dat er twee Centre Courts zijn en dat ze alleen Court Philippe Chatrier laten zien en niet Court Suzanne Lenglen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:56 schreef TheArt het volgende:
Ik had afgelopen vrijdag een mail gestuurd naar de NOS. Dat ging over het feit waarom de NOS nooit tennis van andere showcourts laat zien. Krijg ik dit slappe antwoord terug net:
Dank u voor uw e-mail. De NOS kiest alleen voor partijen van het Centre Courte.
Ik heb uw opmerking inmiddels doorgezonden naar de betrokken redactie.
Met vriendelijke groet,
N. Kosterman
NOS Publieksvoorlichting
Ik hoop echt dat ze dar zo naar Nadal gaan.quote:
Toch een drama. Nu voor de tweede keer V. Williams en Mauresmo, terwijl je nog geen één keer Jankovic daar hebt kunnen zien. NOSquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt nog terugschrijven dat er twee Centre Courts zijn en dat ze alleen Court Philippe Chatrier laten zien en niet Court Suzanne Lenglen.
Ik krijg geen beeld?quote:
Nee daar gaan ze niks mee doen. Maar dan kun je nog even lachen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch een drama. Nu voor de tweede keer V. Williams en Mauresmo, terwijl je nog geen één keer Jankovic daar hebt kunnen zien. NOS
En oh ja, dat terugmailen. Net of ze daar iets mee gaan doen.
Inderdaad. Ik wil Nadal zien.quote:
Zoals ik al zei: ze hebben geen uitzendrechten voor andere banen..quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch een drama. Nu voor de tweede keer V. Williams en Mauresmo, terwijl je nog geen één keer Jankovic daar hebt kunnen zien. NOS
En oh ja, dat terugmailen. Net of ze daar iets mee gaan doen.
Hebben ze wel hoor. Bij partijen van Nederlanders kunnen ze ook gelijk zappen. Dat antwoord verduidelijkt ook dat ze alleen kiezen om Centre Court-partijen uit te zenden. Dat wil niet zeggen dat ze het andere niet uit mogen zenden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ze hebben geen uitzendrechten voor andere banen..
Echt waardeloos. Nu begint de dag eigenlijk pas rond 14:00 uur als het al niet later is...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ze hebben de Order of Play aangepast. Nu zijn er zowel op Chatrier als op Lenglen eerst twee dameswedstrijden. De kans is dus groot dat Federer en Nadal tegelijkterijd spelen.
Ja, precies. Echt waardeloos. Wie doen ze er nou een plezier mee om ze tegelijk te laten spelen? En wat extra irritant is, is dat die damespartijen allemaal behoorlijk close zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:24 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Echt waardeloos. Nu begint de dag eigenlijk pas rond 14:00 uur als het al niet later is...
Als liefhebber wil je toch beide mannen aan het werk zien? Ook al rammen ze hun tegenstanders eenvoudig van de baan.
Goed idee. Ik zou ook wllen dat ze met de herenpartijen begonnen. En in elk geval niet zowel op Chatrier als op Lenglen met twee vrouwenpartijen beginnen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:33 schreef suus21 het volgende:
waarom laten ze die wijven niet als laatste spelen, die hoeven maar max. 3 sets...?
Alles afsluiten, alleen die link openen, 30 minuten F5 en en dan:quote:
En "rally is voor homo's " wint, in wat alleen maar een supermooie partij geweest kan zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een fantastische dubbel krijgen de mensen op baan 9 te zien, pure cult
Het duo "rally is voor homo's" Sam Querrey en John Isner tegen het duo "alles met trucjes" Volandri en Starace
Wat moet dat genieten zijn ....
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef RayMania het volgende:
Mauresmo wordt weer vierkant weggetikt.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:56 schreef dekouwe het volgende:
die vrouwelijke neanderthaler word er ook heerlijk vanaf gebatst
quote:
quote:
Ach, wellicht was die Duitser (Gremelmayr) sowieso het grootste gevaar. Djokovic moet als hij redelijk speelt door iedereen in zijn blok heen kunnen walsen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:51 schreef wimderon het volgende:
Het is zo wel weer een erg gemakkelijk kwart voor Djokovic, op Mathieu na alle geplaatste spelers (ok, Blake en Bercyh zouden sowieso geen kans hebben gehad) eruit
Elke ronde van die gast live, nou, laat maar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Eppie_NL het volgende:
Nadal is al bezig, maar wordt nergens uitgezonden...
16/26 winners/onnodige fouten zijn geen verschrikkelijke statistieken. Het betekent gewoon dat Chela weinig initiatief toont en het merendeel van de punten winners of onnodige fouten van Verdasco zijn of geforceerde fouten van Chela.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:08 schreef KP het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Verdasco, ondanks 26(!) unforced errors de eerste set met 7-5 wint van Chela?!
Inderdaad. Wat afwisseling mag ook wel. We zien Nadal straks nog wel genoeg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Elke ronde van die gast live, nou, laat maar.
Die is echt helemaal de weg kwijt he? En is volgens mij ook gestopt met zijn trainer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:08 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Wel jammer dat er zo weinig spelers zijn die echt gevaarlijk zijn voor de top 3, zeker nu Gasquet nauwelijks iets meer uitvoert...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:15 schreef TheGeneral het volgende:
Die Navarro is 19?
Ik dacht die is al in de 30 ofzo..
Jij kijkt liever naar al dat damestennis?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Elke ronde van die gast live, nou, laat maar.
Ik vind 'r eng.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:15 schreef TheGeneral het volgende:
Die Navarro is 19?
Ik dacht die is al in de 30 ofzo..
Ze konden toch moeilijk zeggen "Nee,dat wordt niks meer."quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:17 schreef TheGeneral het volgende:
Mijn god Nalbandian... Wat een drama..
En al die mensen maar roepen vorig jaar toen hij 2 masters won..
Dit jaar wordt anders, Nalbandian gaat de Australian Open winnen Nalbandian dit, Nalbandian dat![]()
![]()
Nee, maar er kon ook gezegd worden: Volgend jaar gaat hij meedraaien bij de top. Hij kan het de grote jongens lastig maken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze konden toch moeilijk zeggen "Nee,dat wordt niks meer."
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is maar net hoe z´n haarband zit.
Ja, die twee spelen een hele gekke wedstrijd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:21 schreef Wopper1 het volgende:
Die gekke Chela.
Win on 1st serve 39%
2nd 74%
Ja, da's iderdaad wat overdreven. Net als dat mensen meteen zeggen dat iemand die ze nog nooit hebben gezien een toptienspler wordt als hij een set meekomt tegen Federer of Nadal.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, maar er kon ook gezegd worden: Volgend jaar gaat hij meedraaien bij de top. Hij kan het de grote jongens lastig maken.
Maar Nalby zou alles winnen.
Yes!quote:
'De NOS kiest alleen voor partijen van het Centre Courte' betekent gewoon 'we hebben er niet meer geld voor het tennis over opdat we alle banen kunnen laten zien'. Ze zouden wel ontstellend dom zijn om muziekjes en pauze en reclame uit te zenden terwijl er overal van alles bezig is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hebben ze wel hoor. Bij partijen van Nederlanders kunnen ze ook gelijk zappen. Dat antwoord verduidelijkt ook dat ze alleen kiezen om Centre Court-partijen uit te zenden. Dat wil niet zeggen dat ze het andere niet uit mogen zenden.
Het zal toch nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie paraplu's in de tribune.![]()
Ik hoop op een leuke partij.
Klopt, Chela is een defensieve speler die het initiatief laat aan de tegenstander. Verdasco is iemand die geweldige wappers afwisselt met series missers..dan krijg je dit soort cijfersquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:12 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
16/26 winners/onnodige fouten zijn geen verschrikkelijke statistieken. Het betekent gewoon dat Chela weinig initiatief toont en het merendeel van de punten winners of onnodige fouten van Verdasco zijn of geforceerde fouten van Chela.
Mee eens.. dit is nou echt zo'n routinewedstrijdje dat me gestolen kan worden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat afwisseling mag ook wel. We zien Nadal straks nog wel genoeg.
Ja, maar liever Nadal dan al dat damestennis toch? Nalbanian oké, maar om nou naar Mauresmo te moeten kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat afwisseling mag ook wel. We zien Nadal straks nog wel genoeg.
*3-4 voor Devilder.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:38 schreef wimderon het volgende:
Devilder breakt Nadal![]()
Die staat eind dit jaar top-20, zoals die staat te beuken![]()
dit wil ik zienquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een fantastische dubbel krijgen de mensen op baan 9 te zien, pure cult
Het duo "rally is voor homo's" Sam Querrey en John Isner tegen het duo "alles met trucjes" Volandri en Starace
Wat moet dat genieten zijn ....
Daar ben ik het mee eens. Maar ik zie 20x liever Nalby tegen Chardy dan een routinewedstrijd van Nadal.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar liever Nadal dan al dat damestennis toch? Nalbanian oké, maar om nou naar Mauresmo te moeten kijken.
dat lukt mij ook wel eens . . . in de heren enkel 8quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:08 schreef KP het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Verdasco, ondanks 26(!) unforced errors de eerste set met 7-5 wint van Chela?!
Nou, vooruit.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar ik zie 20x liever Nalby tegen Chardy dan een routinewedstrijd van Nadal.
nou, dat weet ik zo net nog nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:13 schreef Wopper1 het volgende:
Mannen als Murray, Ferrer en Davydenko zijn allemaal leuk en aardig maar redden het gewoon niet tegen een Federer/Nadal/Djokovic.
Zouden de Nederlanders dan toch een set gaan winnen op deze Roland Garros?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:44 schreef Wopper1 het volgende:
Krajicek begonnen aan haar dubbel.. En natuurlijk een break achterstand.
Op zichzelf zegt het niet zoveel, 26 UE'. Je weet niet hoeveel punten er zijn geweest. Als er zo'n game tussen zit als die van Tursunov die 20 minuten duurde, dan zitten er veel punten in.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:43 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dat lukt mij ook wel eens . . . in de heren enkel 8
Haase 4-1 voor in de 2e set van zn dubbel, zou het dan toch nog ...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zouden de Nederlanders dan toch een set gaan winnen op deze Roland Garros?
wisten wij veel dat McDonalds hem een lucratief sponsorcontract aanboodquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:17 schreef TheGeneral het volgende:
Mijn god Nalbandian... Wat een drama..
En al die mensen maar roepen vorig jaar toen hij 2 masters won..
Dit jaar wordt anders, Nalbandian gaat de Australian Open winnen Nalbandian dit, Nalbandian dat![]()
![]()
Het was wel een mooie bal van Nadal vond ik.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:50 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal mazzel.
BP Devilder op 4-4. Hij mist net een volley. En Nadal houdt de game. Had Deilder bijna mogen serveren voor de set.
Nu zal Nadal hem wel breaken.
Jawel, maar die had hij kunnen/moeten maken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was wel een mooie bal van Nadal vond ik.
Ja, misschien wel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jawel, maar die had hij kunnen/moeten maken.
zit Ted dat weer te roepen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, misschien wel.
Is wat Federer aanheeft nou een campingsmoking?
Nee, ik.quote:
Yes!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Voest/Haase pakt een set, Nederland heeft een set op dit GS![]()
Oh dat was een grap ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Realiseer me net dat baan 11 gewoon een beetje boerenoorlogje loopt te spelen:
Zuid-Afrika & Nederland vs Groot-Brittanie (okey, en een Wit-Rus, maar die past niet in het verhaal)
Sorry, slechte grap
Sorryquote:
quote:
Nu moet hij er nog 1 overleven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |