Elke ronde van die gast live, nou, laat maar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Eppie_NL het volgende:
Nadal is al bezig, maar wordt nergens uitgezonden...
16/26 winners/onnodige fouten zijn geen verschrikkelijke statistieken. Het betekent gewoon dat Chela weinig initiatief toont en het merendeel van de punten winners of onnodige fouten van Verdasco zijn of geforceerde fouten van Chela.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:08 schreef KP het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Verdasco, ondanks 26(!) unforced errors de eerste set met 7-5 wint van Chela?!
Inderdaad. Wat afwisseling mag ook wel. We zien Nadal straks nog wel genoeg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Elke ronde van die gast live, nou, laat maar.
Die is echt helemaal de weg kwijt he? En is volgens mij ook gestopt met zijn trainer?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:08 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Wel jammer dat er zo weinig spelers zijn die echt gevaarlijk zijn voor de top 3, zeker nu Gasquet nauwelijks iets meer uitvoert...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:15 schreef TheGeneral het volgende:
Die Navarro is 19?
Ik dacht die is al in de 30 ofzo..
Jij kijkt liever naar al dat damestennis?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Elke ronde van die gast live, nou, laat maar.
Ik vind 'r eng.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:15 schreef TheGeneral het volgende:
Die Navarro is 19?
Ik dacht die is al in de 30 ofzo..
Ze konden toch moeilijk zeggen "Nee,dat wordt niks meer."quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:17 schreef TheGeneral het volgende:
Mijn god Nalbandian... Wat een drama..
En al die mensen maar roepen vorig jaar toen hij 2 masters won..
Dit jaar wordt anders, Nalbandian gaat de Australian Open winnen Nalbandian dit, Nalbandian dat![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |