Ow.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat jij al voor dag 5 zit te voorspellen, en dag 4 en dag 3....
Terwijl je er al na dag 2 uit lag![]()
Je kunt nog terugschrijven dat er twee Centre Courts zijn en dat ze alleen Court Philippe Chatrier laten zien en niet Court Suzanne Lenglen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:56 schreef TheArt het volgende:
Ik had afgelopen vrijdag een mail gestuurd naar de NOS. Dat ging over het feit waarom de NOS nooit tennis van andere showcourts laat zien. Krijg ik dit slappe antwoord terug net:
Dank u voor uw e-mail. De NOS kiest alleen voor partijen van het Centre Courte.
Ik heb uw opmerking inmiddels doorgezonden naar de betrokken redactie.
Met vriendelijke groet,
N. Kosterman
NOS Publieksvoorlichting
Ik hoop echt dat ze dar zo naar Nadal gaan.quote:
Toch een drama. Nu voor de tweede keer V. Williams en Mauresmo, terwijl je nog geen één keer Jankovic daar hebt kunnen zien. NOSquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt nog terugschrijven dat er twee Centre Courts zijn en dat ze alleen Court Philippe Chatrier laten zien en niet Court Suzanne Lenglen.
Ik krijg geen beeld?quote:
Nee daar gaan ze niks mee doen. Maar dan kun je nog even lachen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch een drama. Nu voor de tweede keer V. Williams en Mauresmo, terwijl je nog geen één keer Jankovic daar hebt kunnen zien. NOS
En oh ja, dat terugmailen. Net of ze daar iets mee gaan doen.
Inderdaad. Ik wil Nadal zien.quote:
Zoals ik al zei: ze hebben geen uitzendrechten voor andere banen..quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch een drama. Nu voor de tweede keer V. Williams en Mauresmo, terwijl je nog geen één keer Jankovic daar hebt kunnen zien. NOS
En oh ja, dat terugmailen. Net of ze daar iets mee gaan doen.
Hebben ze wel hoor. Bij partijen van Nederlanders kunnen ze ook gelijk zappen. Dat antwoord verduidelijkt ook dat ze alleen kiezen om Centre Court-partijen uit te zenden. Dat wil niet zeggen dat ze het andere niet uit mogen zenden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ze hebben geen uitzendrechten voor andere banen..
Echt waardeloos. Nu begint de dag eigenlijk pas rond 14:00 uur als het al niet later is...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ze hebben de Order of Play aangepast. Nu zijn er zowel op Chatrier als op Lenglen eerst twee dameswedstrijden. De kans is dus groot dat Federer en Nadal tegelijkterijd spelen.
Ja, precies. Echt waardeloos. Wie doen ze er nou een plezier mee om ze tegelijk te laten spelen? En wat extra irritant is, is dat die damespartijen allemaal behoorlijk close zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:24 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Echt waardeloos. Nu begint de dag eigenlijk pas rond 14:00 uur als het al niet later is...
Als liefhebber wil je toch beide mannen aan het werk zien? Ook al rammen ze hun tegenstanders eenvoudig van de baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |