dit wil ik zienquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een fantastische dubbel krijgen de mensen op baan 9 te zien, pure cult
Het duo "rally is voor homo's" Sam Querrey en John Isner tegen het duo "alles met trucjes" Volandri en Starace
Wat moet dat genieten zijn ....
Daar ben ik het mee eens. Maar ik zie 20x liever Nalby tegen Chardy dan een routinewedstrijd van Nadal.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar liever Nadal dan al dat damestennis toch? Nalbanian oké, maar om nou naar Mauresmo te moeten kijken.
dat lukt mij ook wel eens . . . in de heren enkel 8quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:08 schreef KP het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Verdasco, ondanks 26(!) unforced errors de eerste set met 7-5 wint van Chela?!
Nou, vooruit.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar ik zie 20x liever Nalby tegen Chardy dan een routinewedstrijd van Nadal.
nou, dat weet ik zo net nog nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:13 schreef Wopper1 het volgende:
Mannen als Murray, Ferrer en Davydenko zijn allemaal leuk en aardig maar redden het gewoon niet tegen een Federer/Nadal/Djokovic.
Zouden de Nederlanders dan toch een set gaan winnen op deze Roland Garros?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:44 schreef Wopper1 het volgende:
Krajicek begonnen aan haar dubbel.. En natuurlijk een break achterstand.
Op zichzelf zegt het niet zoveel, 26 UE'. Je weet niet hoeveel punten er zijn geweest. Als er zo'n game tussen zit als die van Tursunov die 20 minuten duurde, dan zitten er veel punten in.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:43 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dat lukt mij ook wel eens . . . in de heren enkel 8
Haase 4-1 voor in de 2e set van zn dubbel, zou het dan toch nog ...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zouden de Nederlanders dan toch een set gaan winnen op deze Roland Garros?
wisten wij veel dat McDonalds hem een lucratief sponsorcontract aanboodquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:17 schreef TheGeneral het volgende:
Mijn god Nalbandian... Wat een drama..
En al die mensen maar roepen vorig jaar toen hij 2 masters won..
Dit jaar wordt anders, Nalbandian gaat de Australian Open winnen Nalbandian dit, Nalbandian dat![]()
![]()
Het was wel een mooie bal van Nadal vond ik.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:50 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal mazzel.
BP Devilder op 4-4. Hij mist net een volley. En Nadal houdt de game. Had Deilder bijna mogen serveren voor de set.
Nu zal Nadal hem wel breaken.
Jawel, maar die had hij kunnen/moeten maken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was wel een mooie bal van Nadal vond ik.
Ja, misschien wel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jawel, maar die had hij kunnen/moeten maken.
zit Ted dat weer te roepen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, misschien wel.
Is wat Federer aanheeft nou een campingsmoking?
Nee, ik.quote:
Yes!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Voest/Haase pakt een set, Nederland heeft een set op dit GS![]()
Oh dat was een grap ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Realiseer me net dat baan 11 gewoon een beetje boerenoorlogje loopt te spelen:
Zuid-Afrika & Nederland vs Groot-Brittanie (okey, en een Wit-Rus, maar die past niet in het verhaal)
Sorry, slechte grap
Sorryquote:
quote:
Nu moet hij er nog 1 overleven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |