quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Een spanjaard die tekenen van vermoeidheid toont in de 5e set is wel goed voor het imago.
Wat bedoelt hij met grootste court vraag ik me nog altijd af. Als het om omvang gaat, is Philippe Chatrier niets vergeleken met het Arhur Ashe Stadium. Als het om bekendheid gaat, gaat niets boven het Centre Court van Wimbledon.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het grootste court, en de beste tennisster (doordat ze alle slams gewonnen heeft).
Het duurde even, maar ze zenden hem uit.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:33 schreef TheGeneral het volgende:
Llodra pakt de 4e set met 6-3 tegen Berdych.
We gaan naar een 5e. Waarom zenden ze die nou niet uit
Qua afmetingen kan de baan zelf best eens de grootste zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij met grootste court vraag ik me nog altijd af. Als het om omvang gaat, is Philippe Chatrier niets vergeleken met het Arhur Ashe Stadium. Als het om bekendheid gaat, gaat niets boven het Centre Court van Wimbledon.
En het ging om de bekendste tennisster, niet om de beste. In beide gevallen is Williams dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |