El_Rolando en ik zeiden:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:44 schreef Imperatore het volgende:
Een vriendin van me vroeg of ik wist hoe dit nummer heet:
Ik moest haar helaas het antwoord schuldig blijven. Iemand?
Ik dacht aan:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80 (denk ik) die een beetje doet denken aan "children"van Robert miles.
Het is een instrumentaal dancenummer. en in de titel staat iets van "club ........"
weet iemand welke ik bedoel?
bvd:)
Favretto - People Of The Nightquote:
in de comments staat:quote:
quote:this is called people of the night and its sang by favretti x
Het is Favretto, en ik was eerderquote:
Ik weet niet van wie het is, maar de NOS heeft 'm online gezet.. (openen met Real Player)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef TimeClypse het volgende:
Waaar o waar is het volgende nummer van wat gedraaid wordt bij het volgende filmpje op google:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4770753248620349711
trumpet cross - rein van der broek volgens het tour de france topic hier op FOK.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef TimeClypse het volgende:
Waaar o waar is het volgende nummer van wat gedraaid wordt bij het volgende filmpje op google:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4770753248620349711
Volgens mij is datquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:25 schreef Die4iT het volgende:
uhm
heel bekend deuntje , meende altijd datie vn tiesto was maar daar hebik nix opgevonden.... ik heb een wav file online maar dit is gemixed, je herkent het deuntje meteen maar wat is de titel
alvast bedankt!!!
>>> WAV FILE <<<
Soulsister - The Way To Your Heartquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef Rio het volgende:
Zaterdag bij het Songfestival (don't ask), deed het eerste deel van het nummer van de UK (Andy Abraham - Even If) me aan een ander nummer denken;
Ik dacht zelf aan een Rick Astley of Jason Donovan nummer en ik had het idee dat het lied begint met een lage stem die iets van "Take me all the way to your heart" oid zingt. Uitgebreid discusseren en zoeken met op internet heeft echter nul resultaat opgeleverd, dus nu is mijn laatste hoop op jullie gevestigd: HELLEPIE!
Lees de OP eensquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:29 schreef Die4iT het volgende:
ik zit in turkije en daar hebbuh ze zeer tactisch youtube geblocked ^^,
maar ik heb wat andere mixes gehoord en blijf het zelfde deuntje horen dus denk dat het hem is !! thnx
mocht iemand een dll link hebbuh (A)
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Sidney Youngblood - If Only I Couldquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef Rio het volgende:
Zaterdag bij het Songfestival (don't ask), deed het eerste deel van het nummer van de UK (Andy Abraham - Even If) me aan een ander nummer denken;
Ik dacht zelf aan een Rick Astley of Jason Donovan nummer en ik had het idee dat het lied begint met een lage stem die iets van "Take me all the way to your heart" oid zingt. Uitgebreid discusseren en zoeken met op internet heeft echter nul resultaat opgeleverd, dus nu is mijn laatste hoop op jullie gevestigd: HELLEPIE!
Dat is 'm denk ik! Geweldig, thanks!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sidney Youngblood - If Only I Could
die eerste en derde weet ik niet, de tweede is een versie van robert miles met children.Van wie deze versie is weet ik niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:00 schreef Rumille het volgende:
Alle 3 de liedjes eigenlijk
1e liedje is van 0:00 tot 2:35
2e liedje van 2:35 tot 4:25
3e liedje van 4:25 tot eind.
Bij voorbaat dank.
ja, dat je de OP moet lezenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:18 schreef Zspirit het volgende:
Ik weet niet of ik ik hoer goed zit kom er sins een week achter dat ik bepaalde muziek soort erg leuk vind dat is snowpatrol en Greenday achtige muziek.
heeft iemand nog aanrader s?
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef 2cv het volgende:
Hoe heet dat nummer + band ook alweer van dat rocknummer wat rustig en kalm begint maar waar zo af en toe een gitaar dwars door heen komt scheuren. Het stukje text 'do you think you are special?' of 'you're someone special' of in elk geval iets met 'special' komt ook regelmatig voor in het nummer.
Radiohead - Creep?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef 2cv het volgende:
Hoe heet dat nummer + band ook alweer van dat rocknummer wat rustig en kalm begint maar waar zo af en toe een gitaar dwars door heen komt scheuren. Het stukje text 'do you think you are special?' of 'you're someone special' of in elk geval iets met 'special' komt ook regelmatig voor in het nummer.
quote:
En ik maar zoeken op Motorheadquote:
Het enige nummer wat ik ken en daaraan voldoet (maar wel héél erg bekend is)quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:02 schreef BB-Pieter het volgende:
Ok, hier weer één van mij. Heb weer verrekt weinig informatie over het nummer, maar misschien komen jullie er uit.
Gisteren na de Roland Garros wedstrijd die Nadal won was de NOS aan het wachten op de volgende partij. Ik geloof dat er twee fransen tegen elkaar speelden. Daar werd op de achtergrond een nummer gedraaid die mij wel bekend in de oren klonk maar ik geen titel van heb. Ik heb een paar omschrijvingen ervan.
Het betreft een Frans/Engels nummer. Éne moment wordt er Frans gezongen, dan weer Engels. En het belangrijkste herkenningspunt is het feit dat er steeds "Changer" (het frans voor wisselen) wordt gezegd waarneer er weer een overgang is van Frans naar Engels en vice versa.
Iemand enig idee om welk nummer het gaat?
Inderdaad zo'n typisch ik-kan-er-niet-op-komen nummer:quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef bigger het volgende:
ik ben hard op zoek naar het nummer dat in dit clipje gebruikt wordt:
Het is heeeel bekend, maar ik kan er echt niet op komen....
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef MarBu het volgende:
[..]
Het enige nummer wat ik ken en daaraan voldoet (maar wel héél erg bekend is)
Bijna goed, dit is namelijk een andere mix die ook anders klinkt. Essentieel voor het melodietje (stom dat ik dat zelf niet herkend heb) is dat het gaat om de Nightcrawlers - Push The Feeling On mix. Wie kent dat nummer nou niet van vroegah.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
El_Rolando en ik zeiden:
Steve Angello & Laidback Luke - Be (ID Remix)
[..]
De 'ID' stond voor dat we het niet wistenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:18 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Bijna goed, dit is namelijk een andere mix die ook anders klinkt. Essentieel voor het melodietje (stom dat ik dat zelf niet herkend heb) is dat het gaat om de Nightcrawlers - Push The Feeling On mix. Wie kent dat nummer nou niet van vroegah.
Deze dus:
Maar bedankt voor jullie aanzet, alleen daardoor kon ik hem vinden.
1e is Era - The Championsquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:00 schreef Rumille het volgende:
Alle 3 de liedjes eigenlijk
1e liedje is van 0:00 tot 2:35
2e liedje van 2:35 tot 4:25
3e liedje van 4:25 tot eind.
Bij voorbaat dank.
Paul Young - Common Peoplequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef DANILXL het volgende:
cause were livin in a life with comon people, in the heart of a family man oid?
wie weet em
thxquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef portier het volgende:
Ik dacht dat het het nieuwe nummer van de jeugd van tegenwoordig was, maar ik kan nergens bevestiging vinden. Iemand ideeen? Ik heb het langs zien komen bij TMF, volgens mij is het jeugd van tegenwoordig (Willie Wartaal en P. Faberge zitten sowieso in de clip) en het heeft een hoop electrogeluidjes erin.
Je bedoelt Hollereerquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef portier het volgende:
Ik dacht dat het het nieuwe nummer van de jeugd van tegenwoordig was, maar ik kan nergens bevestiging vinden. Iemand ideeen? Ik heb het langs zien komen bij TMF, volgens mij is het jeugd van tegenwoordig (Willie Wartaal en P. Faberge zitten sowieso in de clip) en het heeft een hoop electrogeluidjes erin.
Op welke zender wordt ie gedraaid?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:07 schreef s.g1985 het volgende:
opzoek naar het nummer in onderstaand fragment met telefoon opgenomen. Lijkt me een nieuwe dancenummer gezien hij steeds word aangekondigd als 'nieuwe muziek' maar ik geen titel/artiest heb gehoord op de zender.
Ben erg benieuwd, en bedankt voor de moeite alvast!![]()
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummergezocht.mp4
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:03 schreef Willempiehhh het volgende:
Ik zoek een soort zomers getint nummer, dance, met een zwaar blaasinstrument (als een tuba) die het meest opvalt... bij voorbaat dank!
Dat is 'm inderdaad. Thanks!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef MarBu het volgende:
[..]
Inderdaad zo'n typisch ik-kan-er-niet-op-komen nummer:
en een wat recentere versie:
Het is in elk geval van Yann Tiersen, te vinden op de soundtrack van Amélie. Luister even op bol.com naar de soundtrack, ben je er zo achter!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:32 schreef P.U.N.T het volgende:
Ik probeer het nog een keer, in de hoop dat iemand het weet.
Dat is "Ercola - Every Word (Wendel Kos Remix)"quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:54 schreef s.g1985 het volgende:
[..]
fresh fm.. gisteravond al gehoord, en nu net rond 16.35 ook weer..
Iemand die deze nog week? Ik weet zeker dat ik dat nummer heb (komt namelijk uit een thuisgemaakt filmpje), maar ik kan hem echt nergens terug vinden. Kan ook Kris Menace, lifelike zijn ofzo. Desperate.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:53 schreef T-mo-T het volgende:
Ik ben opzoek naar het volgende nummer:
klik
Klinkt als iets van Justice? Ik heb al hun releases afgezocht, maar ik kan dit nummer echt nergens terugvinden. Kan natuurlijk ook zijn dat dit niet eens Justice is.
Dat is Nic Chagall - What You Need. Hij is trouwens van Cosmic Gate.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:42 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een liedje, lijkt op tiesto met in de dark
Tekst:
What you need
What you bring
What you say
Means nothing to me
en dingen als deadly slience erin (qua tekst).
Dus een beetje dance achtig
thanks dat was em!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:44 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
Dat is "Ercola - Every Word (Wendel Kos Remix)"
Moet je ook meteen "Wendel Kos - Sueno" even beluisteren. Leuke progressive-house!
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
die eerste en derde weet ik niet, de tweede is een versie van robert miles met children.Van wie deze versie is weet ik niet.
OVerigens blijft die passeerbeweging op 2.08 fenomenaal![]()
![]()
Dank beide!quote:
Is het deze reclame?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:33 schreef warmbloedig het volgende:
Ik zoek het nummer dat gedraaid wordt in de reclame van D&G Jewels.
alvast bedankt voor de gouden tip
Yann Tiersen - J'y suis jamais alléquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:32 schreef P.U.N.T het volgende:
De aflevering (Herman Den Blijker: Herrie In Het Hotel (27-05-2008)) is hier te zien:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/herrieinhethotel/
Thanks!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:47 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
Dat is Nic Chagall - What You Need. Hij is trouwens van Cosmic Gate.
Welk genre of iets meer andere info?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:46 schreef Flaccid het volgende:
Een tijd geleden had ik een leuk nummer op tmf gezien. Het was een engels nummer als t goed is gezongen door een jongen van een jaar of 18 en een meisje (zwarte huidskleur) van die leeftijd. Je zag toen allemaal stelletjes samen met dat liedje. Het gaat over liefde. Weet iemand hem?
Tsja...Was wel een vlot nummer, gewoon pop denk ik. Beelden waren oud achtig en vond het er erg nederlands uitzien, maar kan net zo goed engels zijn (de beelden dan)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welk genre of iets meer andere info?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:51 schreef DANILXL het volgende:
turn me on
lichte house/pop
eind jaren 90
klinkt als een donkere zanger
Doet me een beetje denken aan:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:44 schreef jonasvdb het volgende:
Kent er iemand de naam van deze song (je hoort de song maarpas na 13 seconden)
Liam Lynch - United States of Whateverquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:47 schreef Sloffie het volgende:
Hoihoi!
Ik ben op zoek naar een nummer en ik kan het maar niet vinden, daarom vraag ik hier hulp.
- In het nummer wordt ongeveer 500 keer 'what ever' gezongen.
- Gaat iets over een meid die wat tegen de zanger verteld ('an that girl said' ofzo).
- Daarna is het iets van 'I mean... What ever!' en dan voor 3 seconde rammen op een gitaar en is het weer even stil...
Ik weet dat het vaag klink maar ik wil het best wel graag weten![]()
Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Liam Lynch - United States of Whatever
Geen dankquote:
Millionaire - Champagne.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:18 schreef jonasvdb het volgende:
het trekt er wel een beetje op maar ik denk niet dat het dat liedje is. Maar toch bedankt
iemand?
het liedje van de 13 seconden voor de duidelijkheid!!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:45 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zoek het nummer dat als achtergrondmuziekje dient in dit item van 'de reunie' van de KRO.
http://player.omroep.nl/?aflID=7056265&md5=3f66f6506c5e3cff5d7039d6e18872d8
en dan op 13 minuten hoor je hem.
Anyone ?
thx gordon dat is emquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:42 schreef bjarki het volgende:
[..]
Yann Tiersen - J'y suis jamais allé
van de Amélie soundtrack dus.
Iemand?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef MrManiak het volgende:
Oké, deze is moeilijk.
Laatst hoorde ik een nummer dat ging over;
Een meisje ziet in de persoon in het nummer "that special one"of "that special person" o.i.d. , maar hij niet in haar.
Heeft iemand ENIG idee welk nummer dit zou kunnen zijn?
-error-quote:Op maandag 2 juni 2008 11:26 schreef Tjaa het volgende:
Ik zoek een nummer, ik hoorde 'm de radio, het is een trance/dance nummer waar ook wat in gezongen wordt, nl. dit:
Say you will......
Say I do.......
Need you in my arms,
Baby I love you
En daarna zo'n stukje met zo'n harde bas. Wie helpt mij?
Je hoeft het niet nog een keer te postenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:50 schreef BYKNT het volgende:
Nog een keer proberen:
Help Ik zoek, iemand misschien?:
http://www.zshare.net/video/129035142cde44f1/
Wel hetzelfde genre, liedje was alleen gezongen door een man.quote:
ik dacht misschien als je het voor de 2 e keer luistert, dat je het dan weet..quote:Op maandag 2 juni 2008 11:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hoeft het niet nog een keer te posten
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:05 schreef tvg het volgende:
Beste mensen,
Weet iemand van wie dit nummer is?? en de titel?
Het is volgens mij niet van Randy Katana, die draaide dit nummer gewoon die avond..
Grtz
???quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zoek een beetje een alternatief nummer met een orgeltje erin (zoiets als bij Dom, Lomp & Famous). Je hoort dat orgeltje in het begin en later nog een keer. Het nummer zelf deed me (ook qua zang) een beetje denken aan de Arctic Monkeys, maar volgens mij is het niet van hun. Volgens mij is het best bekend, want ik hoorde het twee keer in de feesttent op Pinkpop, en iedereen begon te juichen bij de eerste tonen en toen stond ik van wtf?Zou iemand me verder kunnen helpen?
dat kan bijna alleen maar Kaiser Chiefs zijn, met dit nummer.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zoek een beetje een alternatief nummer met een orgeltje erin (zoiets als bij Dom, Lomp & Famous). Je hoort dat orgeltje in het begin en later nog een keer. Het nummer zelf deed me (ook qua zang) een beetje denken aan de Arctic Monkeys, maar volgens mij is het niet van hun. Volgens mij is het best bekend, want ik hoorde het twee keer in de feesttent op Pinkpop, en iedereen begon te juichen bij de eerste tonen en toen stond ik van wtf?Zou iemand me verder kunnen helpen?
Helaas, dat is 'em niet, toch bedankt.quote:
Ook niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:28 schreef RSie het volgende:
[..]
dat kan bijna alleen maar Kaiser Chiefs zijn, met dit nummer.
thx!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef BrandX het volgende:
whitney houston of het origineel van dolly parton - I will always love you
is deze:quote:Op maandag 2 juni 2008 13:09 schreef JuX0rz het volgende:
Ik zoek een nummer uit de reportage van Peter R. de Vries. Hij laat het geregeld horen tijdens zijn uitzendingen. In de uitzending van gisteren (wordt vanmiddag herhaald omstreeks half 2) is het te horen tijdens de terugblik van het afgelopen seizoen en dan tijdens het stukje van de pedofiele organisator van zeilkampen voor jeugd. Het is een vrouwenstem die neuriët.
Nevermind, ik heb 'em al gevonden.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
quote:
quote:
Anyone?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:55 schreef -tK- het volgende:
Ik zoek 2 nummers die tijdens een aflevering van So You Think You Can Dance werden gebruikt.
Ik heb de 2 fragmenten hier geupload en worden gelijk afgespeeld:
> Fragment 1
> Fragment 2
tnx alvast voor diegene die kan helpen
Silk - Back In My Arms, toevallig?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:38 schreef Tjaa het volgende:
Halloooooooooooo weet nou niemand dit nummer???
Een trance/dance nummer waar ook wat in gezongen wordt, nl. dit:
Say you will......
Say I do.......
Need you in my arms,
Baby I love you
En daarna zo'n stukje met zo'n harde bas. Wie helpt mij??? plzzz
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:12 schreef marleen5 het volgende:
Ik ben al een week aan t zoeken naar een nummer da tis gemixt..
het oorspronkelijk is van muse en t nr heet starlight maar het is dus gemixt met iets..geniaal nummer overigens..
het gaat om een dance versie of house hoe je t ook wil noemen.. iemand een idee?
Portishead - Machinegun?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Sukilove het volgende:
Vorige week hoorde ik op Studio Brussel een paar keer een heel gaaf liedje. Gezongen door een vrouwenstem (hoewel een kinderstem ook zou kunnen), met in het refrein telkens 4 geweerschoten achter elkaar. Het moet bijna wel een nieuw liedje zijn, omdat het vaker te horen was.
Iemand?
Waarschijnlijk M.I.A. - Paper Planesquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Sukilove het volgende:
Vorige week hoorde ik op Studio Brussel een paar keer een heel gaaf liedje. Gezongen door een vrouwenstem (hoewel een kinderstem ook zou kunnen), met in het refrein telkens 4 geweerschoten achter elkaar. Het moet bijna wel een nieuw liedje zijn, omdat het vaker te horen was.
Iemand?
Nee dat is ie niet, komen ook niet die zinnen in voor die ik had getypt. En het is een trance nummer, die van Silk niet echt, verreweg ervan zelfs;)quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:17 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Silk - Back In My Arms, toevallig?
http://www.lyrics007.com/(...)20Arms%20Lyrics.html ?
De poging was leuk...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Tjaa het volgende:
[..]
Nee dat is ie niet, komen ook niet die zinnen in voor die ik had getypt. En het is een trance nummer, die van Silk niet echt, verreweg ervan zelfs;)
Nee, helaas nietquote:
In dat 2e filmpje beginnen ze met Rehab - Mrkrstft(Hardwell Mix) remix weet ik niet zeker dus kijk het filmpje ff. 2e track die ze draaien is Robin S. vs Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love/Be.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef razor123 het volgende:
Hallo allemaal.
Ik was afgelopen vrijdag in een klein muziek dance café in de uitgaansstraat van Eindhoven: Stratumseind
Het café'tje heet: Café Tracé
Nou vond ik echt dat ze daar geweldige muziek draaiden dus wilde ik daar thuis eens wat meer over opzoeken op Youtube e.d.
De muziekstijl was echt het typische Club Muziek.
http://www.cafetrace.nl/
Ik was dus opzoek naar zoveel mogelijk dj namen van zulke muziek, of waar ik zulke muziek kan vinden en kopen?
Ik heb al heel wat gezocht maar kom er niet echt goed uit.. en heb ook niet echt de juiste zoektermen op internet denk ik..?
ik heb helaas cafe Tracé al proberen te bereiken voor een playlist oid... maar het email adres bestaat niet meer en de website is ook al meer dan 3 kwart jaar verlaten en ongeupdate..
En bestaat er misschien toevallig ook zo'n online radio met alleen maar deze typische Club muziek?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef wobbel het volgende:
Je hebt een of ander voetbal liedje...wordt op Radio538 nog wel eens gedraaid. Is Engelstalig, en volgensmij van Enqrique Iglesias ofzo, maar ik kan nergens wat vinden
Open daarnaast een eigen topic, of kijk even in de actieve topics van MUZ om nog meer dj's/tracks te weten te komen uit dit genre..quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
In dat 2e filmpje beginnen ze met Rehab - Mrkrstft(Hardwell Mix) remix weet ik niet zeker dus kijk het filmpje ff. 2e track die ze draaien is Robin S. vs Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love/Be.
En als je meer artiesten wil weten neem dan ff contact op met diegene die het 3e filmpje op youtube heeft gezet (djbls007). Dat lijkt me de DJ die avond en die kan je eventueel een playlist geven.
Jammer maar toch bedankt!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De poging was leuk...
Heb nog even voor je gezocht en wat tracks op mn PC geluisterd, helaas niks gevonden
Dat was Clint Mansell - Lux Aeterna, van de soundtrack van Requiem for a Dreamquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:06 schreef DJqbl5 het volgende:
gisteravond studio sportzomer:
Ze lieten een filmpje zien van Rob de Wit, tijdens dat filmpje lieten ze hele mooie moderne vioolmuziek horen.
wie o wie kan mij helpen
thnx!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat was Clint Mansell - Lux Aeterna, van de soundtrack van Requiem for a Dream
Nee dat zijn ze allemaal niet, t nr wat ik bedoel word bijna niet gezongen alleen maar de zin "I just want you to hold"quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:19 schreef MrManiak het volgende:
[..]
And so on and so on....Kun je iets specifieker zijn?
topquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:55 schreef kaassouffle het volgende:
Die 2e is iets van Afrika Bambaata, soul sonic force (planet rock?) geloof ik...
Wel te vinden op youtube... denk ik..
damn dudequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.istapledmycat.com/pics/dickcream/ohshi.swf
GOATSE ALERT
dit is een klein stukje goatse, maar ik vraag me af welk liedje dit is, redelijk bekend geloof ik.
Sina - WÀnn Nit Jetz WÀnn DÀquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:03 schreef TheWanderer het volgende:
hallo
weet iemand wat de intro is van studiosportzomer?
de outro is just for tonight, ook leuk
maar ben ook erg nieuwsgierig naar de intro
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 04:07 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Sina - WÀnn Nit Jetz WÀnn DÀ
Sina - Wann Nit Jetz Wann Da, met trema's op de a's in de titel.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:32 schreef Tharalom het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar een liedje, hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Het is een heel rustig liedje, gezongen door een man en vrouw (geloof ik) en een regeltje komt telkens weer terug: "If it's allright with you"...
Het nummer lijkt een beetje op het nummer "fire on the third bar" van SnowPatrol.
Alvast bedankt voor het meedenken! :-)
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:59 schreef xtuned het volgende:
Een oud amerikaans nummer uit de flower tijd.
"every bird sings when you appear"
Is een heel bekend liefdes liedje.
Ja, inderdaad, was ook al op zoek. Ik weet dat het hier niet thuishoort, maar als iemand een plek weet waar je em legaal kan downloaden hoor ik dat graag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:29 schreef TheWanderer het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat ik um niet kan luisteren op youtube
Korgis - If It's Alright With You Baby?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:32 schreef Tharalom het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar een liedje, hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Het is een heel rustig liedje, gezongen door een man en vrouw (geloof ik) en een regeltje komt telkens weer terug: "If it's allright with you"...
Het nummer lijkt een beetje op het nummer "fire on the third bar" van SnowPatrol.
Alvast bedankt voor het meedenken! :-)
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:03 schreef simplysep het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden een clip op tmf classic, eentje met 2 kale mannen in roze blousjes die heel fout dansen tussen allemaal dames. De mannen zingen met een basstem in de coupletten. Het is geloof ik een redelijk bekend liedje, maar ik kan niet op de naam/artiest komen. Iemand die me hierbij kan helpen??? Ook met deze karige gegevens?
thanks,
Sep
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:12 schreef simplysep het volgende:
[..]
jaaa! dat is m, zo fout maar zo leuk!
Dario G - Carnaval De Paris (WK 1998 Frankrijk)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer dat erg populair was rond een EK/WK Voetbal, ik heb alleen geen idee meer wanneer (ik vermoed ergens tussen '98 en '02 maar weet het niet zeker). Het is een instrumentaal nummer, met een melodietje wat steeds weer herhaald wordt, maar steeds ietsje sneller. Het begin stukje wordt gespeeld door een trompet en daarna komen er trommels ... het is een erg leuk liedje, maar ik weet niet meer hoe het heet!
(Ik heb m'n best gedaan om 't zo duidelijk mogelijk te omschrijven)
33:32 => Afrojack - Do My Dance, deze versie is met The Partysquad en heet: Afrojack & The Partysquad - Drop Down (Do My Dance)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:11 schreef dennus2008 het volgende:
De nieuwe Caz! podcaz is er weer,
http://download.caz.nl/do(...)_podcaz_30-05-08.mp3
Nu begint daar op 50:29 een nummer, met die hoge pieptoon.
Weet iemand welke dit is?
En op 33:32 begint ook een vet nummer, met een lekkere beat.
Iemand enig idee welke dit is?
Mijn vriendelijke dank aan degene die me helpt![]()
![]()
You´re my heroquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
33:32 => Afrojack - Do My Dance, deze versie is met The Partysquad en heet: Afrojack & The Partysquad - Drop Down (Do My Dance)
Op 50:29=> JF presents Smokecream - Retox (Wendel Kos Remix)quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:24 schreef matthendriks het volgende:
Wie weet welk nummer er in dit filmpje zit... (Begint niet meteen / beetje halverwege):
http://www.petrolhead.nl/2008/06/video_ferrari_maranello.php
"She's got the looks..." ?
Hartelijk dank!
Groove Armada - Hands of timequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:23 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje/melodie die je te horen kreeg wanneer er iemand moest vertrekken bij Hollands Next Top Model, ik heb al op internet gezocht maar niets gevonden..
Lees de OP eens..quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:04 schreef MarsX het volgende:
Hai, ik zoek een duitse rap groep, die kwa stem geluid erg "hardcore" klinkt, ze zingen duits.
Het lijkt wat op: I Set My Friends On Fire
Dalida - Buenas noches mi amorquote:Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef omixx1989 het volgende:
Hallo, ik zoek het eindnummer van studio sportzomer, ik hoop dat iemand hem kent want ik vind het wel een mooi nummer.. Alvast Bedankt!
Bedankt voor je reactie, maar dit is eigenlijk niet welke ik bedoel, ik had mijn vraagverkeerd gesteld. Ik bedoel eigenlijk dat nummer dat je hoort als ze de goals gaan samenvatten van de wedstrijden van het EK van die dag aan het einde van de uitzending..quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Dit plaatje:
is best leuk en gezellig. Maar ik ben er half en half van overtuigd dat ze een sampletje van een ander nummer hebben gebruikt. Zeg maar van 0.46 tot en met 0.50 (dat woohoo stukje), het wordt een paar keer herhaalt. Zit me al dagen af te vragen waar ik dat stukje nog meer heb gehoord
heeft iemand énig idee
Het is van Wouter Hamel, dat meisje is Giovancaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:46 schreef Flaccid het volgende:
Een tijd geleden had ik een leuk nummer op tmf gezien. Het was een engels nummer als t goed is gezongen door een jongen van een jaar of 18 en een meisje (zwarte huidskleur) van die leeftijd. Je zag toen allemaal stelletjes samen met dat liedje. Het gaat over liefde. Weet iemand hem?
nee die bedoel ik nietquote:
Ik heb hem gevonden!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:37 schreef marleen5 het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze allemaal niet, t nr wat ik bedoel word bijna niet gezongen alleen maar de zin "I just want you to hold"
Met een beetje googlen kwam ik hier uit, en daar zegt iemand "Titel song is niet uit. Schrijver is Bart van Lisdonk. Ik was er ook al naar op zoek."quote:Op zondag 8 juni 2008 18:53 schreef alors het volgende:
In de telefilm Hitte Harara komt steeds een liedje terug met de volgende tekst:
Google levert niets op. Iemand hier die het wel weet?
Ja dat had ik ook al gezien, maar ik dacht misschien is het een buitenlands liedje ofzo. De muziek voor de film is geschreven door Bart van Lisdonk, maar dat kan ook alleen de achtergrondmuziek zijn. Tenminste als ik zijn naam google, kom ik meer op dat soort projecten uit dan 'echte' liedjes..quote:Op zondag 8 juni 2008 21:50 schreef Guppi het volgende:
[..]
Met een beetje googlen kwam ik hier uit, en daar zegt iemand "Titel song is niet uit. Schrijver is Bart van Lisdonk. Ik was er ook al naar op zoek."
Even wachten dus denk ik!
Nope, helaas. Het is echt rap (beetje horrorcore achtig ook, denk aan iets tussen Insane Clown Posse en Suicidal Rap Orgy en Duits), foute teksten, ooit gehoord in de Winstonsquote:Op zondag 8 juni 2008 12:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Niet Aux Raus?? Zo Nederlands als wat, maar klinkt wel duits; hoewel iets minder schreeuwen dan jouw voorbeeld
Dat is 'dead already' of 'still dead' (lijken erg op elkaar) van de soundtrack van American Beauty.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:23 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje/melodie die je te horen kreeg wanneer er iemand moest vertrekken bij Hollands Next Top Model, ik heb al op internet gezocht maar niets gevonden..
Nope..... ik zoek de trage vocale (meer koorachtige) uitvoering en de lyrics zijn ook anders.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef bjarki het volgende:
[..]
veel gecovered, dus wellicht dat je een andere versie in gedachte had?
Het antwoord is al gegeven Turboquote:Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat is 'dead already' of 'still dead' (lijken erg op elkaar) van de soundtrack van American Beauty.
track 1 en 19
Ow, overheen gelezen...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 02:28 schreef Drugshond het volgende:
Nummer begin/midden jaren 70 (schat ik).
Heeft wel iets weg van een gospel nummer.
The vocalist is een man.... heeft wel een koor achter zich.
"O mary... o mary mary-lou O mary-lou"
Is geen onbekend nummer trouwens (staat vast wel ergens in de hitlijsten), maar ik wat ik ook google...ik kan de artist/band niet vinden.
Marco V - Red, Blue, Purplequote:Op maandag 9 juni 2008 17:50 schreef fatalis het volgende:
ik zoek het nummer dat ze draien op 5:40
http://player.omroep.nl/?aflID=6205905
alvast bedankt
Hoort gewoon bij het nummer.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Uit welk liedje komt het 'na na na na'-gedeelte uit dit filmpje:
quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Van pickwick reclame?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:28 schreef Squishy89 het volgende:
Ik zoek de muziek van een reclame van iets verzekering-achtigs. Denk ik.
Ja klinkt inderdaad vaag.
Maar ok, de tekst weet ik wel:
(Als het goed is, zit dit er ook nog voor: 'When the day breaks [I know ?] you will be back tomorrow' wat gerijmd wordt op 'sorrow')
'Cause you are my first true love, and I thank the heavens above, now that I found you, I count the days when I'm without you'.
Mijn Google search leverde niks op
Fanks!
quote:... Wij kunnen u mededelen dat de muziek uit de nieuwe Pickwick commercial speciaal gecomponeerd is voor deze commercial door een reclameburo. Het is dan ook geen compleet liedje en het is niet mogelijk u de muziek toe te sturen ...
Wilson Pickett - Land of 1000 Dancesquote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ja is hem! Super!quote:Op zondag 8 juni 2008 18:55 schreef alors het volgende:
[..]
Het is van Wouter Hamel, dat meisje is Giovanca
Dit moet hem zijn
Welke van de 3434 nummers?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:13 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb hem nu al een paar keer op XFM gehoord, maar toen had ik geen pc bij de hand. Het is een heel actueel rustig dancenummer. Iemand een idee?
Ja met een refrein. Zitten geen vocals bij. Ja ik kan echt niets meer geven. Heb wel een sampletje herirnner ik me inneens. FF zoeken waarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welke van de 3434 nummers?
Niet iets meer info dus....
Deze dacht ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:44 schreef Flaccid het volgende:
Ik moest van mijn pa ook de eindtune van studio sportzomer zoeken. Iemand? Iets met Tonight zegt ie
Volgens Tunatic is het: Tunnel Allstars feat. DJ Yanny - Flug auf dem Gluecksdrachenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Ik zag net dit filmpje,
En vroeg me toen meteen af hoe dat eerste nummer heet, en ook is er ooit een nummer geweest wat heel erg leek op dat nummer wat je dus de eerste 55 seconden hoort, maar dan sneller, alleen de muziek welteverstaan, zulke muziek gebruiken ze vaak op de kermis bij snelle atracties enz, maarja mijn vragen zijn dus:
-Hoe heet het nummer van de eerste 55 seconden?
-Weet iemand toevallig een nummer die heel erg daar op lijkt maar met een snellere melodie?
-Weet iemand nog overige titels van vergelijkbare (kermis) muziek?
Alvast bedankt allemaal.
Volgens Tunatic is het: Hans Zimmer - Zoosters Breakoutquote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef Aesculapius het volgende:
Ik ben op zoek naar een achtergrondnummer dat RTL de laatste tijd wel vaker gebruikt. Zo kwam ik het tegen bij From Alaska With Love, maar hoorde ik het ook weer bij Gordon & Joling. Het gaat om dit stuk: sample.
Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:12 schreef Cahir het volgende:
Van de dubbelfris reclame waarbij mensen op het strand rennen.. rustig liedje, ging iets van
feel me now
judge me now
see me now
ofzoiets
Als je de OP had gelezen moet je daar een nieuw topic voor openen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:38 schreef jeoren het volgende:
Ik zoek nummers met het intro van Power of Goodbye van Madonna als referentie.
Lost - Coldplay
...
...
In welke nummers komt dat deuntje nog meer voor?
Misschien deze: Panjabi MC - Mundian To Bach Kequote:Op woensdag 11 juni 2008 08:45 schreef Arek het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben op zoek naar een dance/feest nummer wat heel vrolijk klinkt maar er komt ook tekst in voor wat op hindoestaans o.i.d lijkt..
iemand een idee?
Bedankt!
Ik had trouwens nog gemaild naar voor het liedje, maar kreeg een reactie van dat het liedje niet uitkwam en zou komen. Maar nu zie ik op funx dat ik niet de enige was...quote:Op zondag 8 juni 2008 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gezien, maar ik dacht misschien is het een buitenlands liedje ofzo. De muziek voor de film is geschreven door Bart van Lisdonk, maar dat kan ook alleen de achtergrondmuziek zijn. Tenminste als ik zijn naam google, kom ik meer op dat soort projecten uit dan 'echte' liedjes..
Ik kan niet wachten, hij zit al een paar dagen in mijn hoofd
quote:Sinds de TV-uitzending van Hitte/Harara krijg ik elke dag mailtjes van mij onbekende
mensen die vragen naar 'dat ene liedje': van wie het is, waar je het kan krijgen, etc
En de regisseur Lodewijk Crijns stuurt me steeds urls van forum-discussies over dat
liedje en of iemand er aan kan komen.
Nou, dat liedje heet dus 'You&Me' en het is door mij gemaakt, net als trouwens
alle andere muziek in de film (behalve dan de opening v SkinDeep).
Voor de Spaanse tekst-regels heb ik hulp gehad van Gala Tellechea Velez en
die geniale zanger heet Ivanildo Kembel.
En ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen me gaan mailen om mijn muziek
en ik beschouw dat als een heel groot compliment!
Bij de eerste 2 verzoek-mailtjes dacht ik nog, goh wat leuk, ik stuur wel n CDtje,
maar nu zijn jullie met ZO veel, dat ik er beter een download van kan maken.
Alleen dat duurt even:
even overleggen met de filmproducent en de websitemonteur moet aan de slag,
maar dan hoop ik jullie toch eind deze week de download aan te kunnen bieden.
En voor jullie die aan de forum-discussies meedoen: ik zou het heel fijn vinden als
jullie het nieuws willen verspreiden dat de download er aan komt, zodat iedereen
weer rustig kan slapen...
Dus nog een klein beetje meer geduld svp.
Superbedankt voor jullie waanzinnig enthousiaste reacties op de film en mijn muziek!
vriendelijke groet
Bart van de Lisdonk
Queen - The Miraclequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:42 schreef Thomaszz het volgende:
Weet iemand hoe het nummer uit de reclame van WNF ( de wonderen zijn de wereld nog niet uit )
Links om te luisteren:
http://www.wnf.nl/nl/wnf_video/index.cfm?uXNavID=39&act=video.tonen&film=223&tab=4&zoekstring=commercial&startrow=6
ALVAST BEDANKT
Is dit een serieuze request?? Queen - The Miraclequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:42 schreef Thomaszz het volgende:
Weet iemand hoe het nummer uit de reclame van WNF ( de wonderen zijn de wereld nog niet uit )
Links om te luisteren:
http://www.wnf.nl/nl/wnf_video/index.cfm?uXNavID=39&act=video.tonen&film=223&tab=4&zoekstring=commercial&startrow=6
ALVAST BEDANKT
quote:
Dude, als je nu eens eerst leestquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:10 schreef elegancez het volgende:
[..]
Is dit een serieuze request?? Queen - The Miracle
Mijne is opgelost, het was The BPA - Toe Jam Feat. David Byrne & Dizzee Rascal:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=35830130
Ik had hem vlak voordat ik ging eten gerefreshed en toen gereageerd, die van jou niet gezien. Sorryquote:Dude, als je nu eens eerst leest
en die van jou was ook makkelijk te vinden hoor
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:00 schreef Plasterk het volgende:
Hoe heet het nummer waarmee Snoop opkomt?
off-topic: geweldige show van Jensen trouwens
Nee dat was hem niet maar kheb hem toch gevondenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Misschien deze: Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
Ik gebruik mijn archief (ofwel mijn hoofd)quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:53 schreef elegancez het volgende:
[..]
Ik had hem vlak voordat ik ging eten gerefreshed en toen gereageerd, die van jou niet gezien. Sorry![]()
Welke tools gebruik jij nog meer naast Tunatic?
Rob de Nijs - Ritme Van De Regen [1963]quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:21 schreef DANILXL het volgende:
en een nederlands liedje
rekent tikt zachtjes op het zolderraam
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:25 schreef Die4iT het volgende:
uhm
heel bekend deuntje , meende altijd datie vn tiesto was maar daar hebik nix opgevonden.... ik heb een wav file online maar dit is gemixed, je herkent het deuntje meteen maar wat is de titel
alvast bedankt!!!
>>> WAV FILE <<<
Dit is PUSH - Universal Nation, in een van de vele varianten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:53 schreef Die4iT het volgende:
het was helaas niet ORANGE theme, dus iemand??
http://members.home.nl/nikkoster/bla.wav
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 03:08 schreef Perico het volgende:
Voor iemand die vandaag de voetbalwedstrijd Oostenrijk - Polen heeft gezien.
Meteen na afloop werd een overbekende ja hoe moet je het noemen... techno/trance hit gespeeld in het stadion, met een vrouwenstem.. begint met een instrumentaal themaatje dat steeds terugkomt.
ta.
ta ta da da
ta ta da da
ta ta da da, da-da-da-da-da-da-da
Het is een hele grote hit geweest, een paar jaar terug.
Ik heb op iTunes alles afgezocht, de melodie lijkt sterk op "I'll fly away with you" van Gigi d'Agostino en heeft ook wel wat weg qua sound van "Better off Alone" van Alice Deejay... maar ik weet geen woord van de couplet teksten..
Misschien hier iets van?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee hoe dit nummer heet?
Deze misschien? Geweldig nummer in ieder geval...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:56 schreef CLopez het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik in spanje heb gehoord en vlak daarna ook in Nederland. Het heeft een lekker beatje en op een gegeven moment wordt er trompet gespeeld, ik denk zoals bij stierenvechten ofzo ook gebeurd. In spanje riep daarna iedereen `Ole`, maar in Nederland niet. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Thanks
Dat moet deze wel zijn (met dank aan de heldere omschrijving):quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat wellicht een paar jaar oud is.
Het zit een beetje in de sferen van lounge/elektro.. je moet dan denken aan 'Air' of 'Zero 7'
Het is voornamelijk instrumentaal en je hoort af en toe een vrouw iets er doorheen roepen. Het stemgeluid van die vrouw klinkt best wel ouderwets en ze herhaalt iets als:
"A lovely/another day..... just be/me". Ik weet niet zeker of het 'lovely' is of een ander woord.
Iemand een idee?
BVD
Dat is 'm!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:41 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dat moet deze wel zijn (met dank aan de heldere omschrijving):
Toch niet gewoon Billie Holiday met Speak Low?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef BL_Henkie het volgende:
Hoi,
liedje dat ik zoek is van een vrouw.
Ze klinkt als Shirley Bassey, de volgende woorden komen er in voor: "big love.....too soon, too soon"
Het enige wat mijn auto radio scherm toonde was Billie.
Ik heb een beetje gegoogled op lyrics, en op Billie Holliday zonder resultaat.
Wie kan mij helpen?
wacht even hoor, het ligt op het puntje van mn tong.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:37 schreef wallzize het volgende:
hey,
ik zoek een house liedje is nog niet zo oud. het is instrumental en de beat gaat zo:
' tuturuttut turuttut turut tut turut tut'
alvast bedankt
wtfquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:37 schreef wallzize het volgende:
hey,
ik zoek een house liedje is nog niet zo oud. het is instrumental en de beat gaat zo:
' tuturuttut turuttut turut tut turut tut'
alvast bedankt
europe - the final countdownquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:51 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
wacht even hoor, het ligt op het puntje van mn tong.
1. In-grid - Tu es foutuquote:
Kermismuziek gezochtquote:Op zondag 8 juni 2008 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Ik zag net dit filmpje,
En vroeg me toen meteen af hoe dat eerste nummer heet, en ook is er ooit een nummer geweest wat heel erg leek op dat nummer wat je dus de eerste 55 seconden hoort, maar dan sneller, alleen de muziek welteverstaan, zulke muziek gebruiken ze vaak op de kermis bij snelle atracties enz, maarja mijn vragen zijn dus:
-Hoe heet het nummer van de eerste 55 seconden?
-Weet iemand toevallig een nummer die heel erg daar op lijkt maar met een snellere melodie?
-Weet iemand nog overige titels van vergelijkbare (kermis) muziek?
Alvast bedankt allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |