El_Rolando en ik zeiden:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:44 schreef Imperatore het volgende:
Een vriendin van me vroeg of ik wist hoe dit nummer heet:
Ik moest haar helaas het antwoord schuldig blijven. Iemand?
Ik dacht aan:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80 (denk ik) die een beetje doet denken aan "children"van Robert miles.
Het is een instrumentaal dancenummer. en in de titel staat iets van "club ........"
weet iemand welke ik bedoel?
bvd:)
Favretto - People Of The Nightquote:
in de comments staat:quote:
quote:this is called people of the night and its sang by favretti x
Het is Favretto, en ik was eerderquote:
Ik weet niet van wie het is, maar de NOS heeft 'm online gezet.. (openen met Real Player)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef TimeClypse het volgende:
Waaar o waar is het volgende nummer van wat gedraaid wordt bij het volgende filmpje op google:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4770753248620349711
trumpet cross - rein van der broek volgens het tour de france topic hier op FOK.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef TimeClypse het volgende:
Waaar o waar is het volgende nummer van wat gedraaid wordt bij het volgende filmpje op google:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4770753248620349711
Volgens mij is datquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:25 schreef Die4iT het volgende:
uhm
heel bekend deuntje , meende altijd datie vn tiesto was maar daar hebik nix opgevonden.... ik heb een wav file online maar dit is gemixed, je herkent het deuntje meteen maar wat is de titel
alvast bedankt!!!
>>> WAV FILE <<<
Soulsister - The Way To Your Heartquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef Rio het volgende:
Zaterdag bij het Songfestival (don't ask), deed het eerste deel van het nummer van de UK (Andy Abraham - Even If) me aan een ander nummer denken;
Ik dacht zelf aan een Rick Astley of Jason Donovan nummer en ik had het idee dat het lied begint met een lage stem die iets van "Take me all the way to your heart" oid zingt. Uitgebreid discusseren en zoeken met op internet heeft echter nul resultaat opgeleverd, dus nu is mijn laatste hoop op jullie gevestigd: HELLEPIE!
Lees de OP eensquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:29 schreef Die4iT het volgende:
ik zit in turkije en daar hebbuh ze zeer tactisch youtube geblocked ^^,
maar ik heb wat andere mixes gehoord en blijf het zelfde deuntje horen dus denk dat het hem is !! thnx
mocht iemand een dll link hebbuh (A)
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Sidney Youngblood - If Only I Couldquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef Rio het volgende:
Zaterdag bij het Songfestival (don't ask), deed het eerste deel van het nummer van de UK (Andy Abraham - Even If) me aan een ander nummer denken;
Ik dacht zelf aan een Rick Astley of Jason Donovan nummer en ik had het idee dat het lied begint met een lage stem die iets van "Take me all the way to your heart" oid zingt. Uitgebreid discusseren en zoeken met op internet heeft echter nul resultaat opgeleverd, dus nu is mijn laatste hoop op jullie gevestigd: HELLEPIE!
Dat is 'm denk ik! Geweldig, thanks!quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sidney Youngblood - If Only I Could
die eerste en derde weet ik niet, de tweede is een versie van robert miles met children.Van wie deze versie is weet ik niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:00 schreef Rumille het volgende:
Alle 3 de liedjes eigenlijk
1e liedje is van 0:00 tot 2:35
2e liedje van 2:35 tot 4:25
3e liedje van 4:25 tot eind.
Bij voorbaat dank.
ja, dat je de OP moet lezenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:18 schreef Zspirit het volgende:
Ik weet niet of ik ik hoer goed zit kom er sins een week achter dat ik bepaalde muziek soort erg leuk vind dat is snowpatrol en Greenday achtige muziek.
heeft iemand nog aanrader s?
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef 2cv het volgende:
Hoe heet dat nummer + band ook alweer van dat rocknummer wat rustig en kalm begint maar waar zo af en toe een gitaar dwars door heen komt scheuren. Het stukje text 'do you think you are special?' of 'you're someone special' of in elk geval iets met 'special' komt ook regelmatig voor in het nummer.
Radiohead - Creep?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef 2cv het volgende:
Hoe heet dat nummer + band ook alweer van dat rocknummer wat rustig en kalm begint maar waar zo af en toe een gitaar dwars door heen komt scheuren. Het stukje text 'do you think you are special?' of 'you're someone special' of in elk geval iets met 'special' komt ook regelmatig voor in het nummer.
quote:
En ik maar zoeken op Motorheadquote:
Het enige nummer wat ik ken en daaraan voldoet (maar wel héél erg bekend is)quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:02 schreef BB-Pieter het volgende:
Ok, hier weer één van mij. Heb weer verrekt weinig informatie over het nummer, maar misschien komen jullie er uit.
Gisteren na de Roland Garros wedstrijd die Nadal won was de NOS aan het wachten op de volgende partij. Ik geloof dat er twee fransen tegen elkaar speelden. Daar werd op de achtergrond een nummer gedraaid die mij wel bekend in de oren klonk maar ik geen titel van heb. Ik heb een paar omschrijvingen ervan.
Het betreft een Frans/Engels nummer. Éne moment wordt er Frans gezongen, dan weer Engels. En het belangrijkste herkenningspunt is het feit dat er steeds "Changer" (het frans voor wisselen) wordt gezegd waarneer er weer een overgang is van Frans naar Engels en vice versa.
Iemand enig idee om welk nummer het gaat?
Inderdaad zo'n typisch ik-kan-er-niet-op-komen nummer:quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef bigger het volgende:
ik ben hard op zoek naar het nummer dat in dit clipje gebruikt wordt:
Het is heeeel bekend, maar ik kan er echt niet op komen....
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef MarBu het volgende:
[..]
Het enige nummer wat ik ken en daaraan voldoet (maar wel héél erg bekend is)
Bijna goed, dit is namelijk een andere mix die ook anders klinkt. Essentieel voor het melodietje (stom dat ik dat zelf niet herkend heb) is dat het gaat om de Nightcrawlers - Push The Feeling On mix. Wie kent dat nummer nou niet van vroegah.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
El_Rolando en ik zeiden:
Steve Angello & Laidback Luke - Be (ID Remix)
[..]
De 'ID' stond voor dat we het niet wistenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:18 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Bijna goed, dit is namelijk een andere mix die ook anders klinkt. Essentieel voor het melodietje (stom dat ik dat zelf niet herkend heb) is dat het gaat om de Nightcrawlers - Push The Feeling On mix. Wie kent dat nummer nou niet van vroegah.
Deze dus:
Maar bedankt voor jullie aanzet, alleen daardoor kon ik hem vinden.
1e is Era - The Championsquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:00 schreef Rumille het volgende:
Alle 3 de liedjes eigenlijk
1e liedje is van 0:00 tot 2:35
2e liedje van 2:35 tot 4:25
3e liedje van 4:25 tot eind.
Bij voorbaat dank.
Paul Young - Common Peoplequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef DANILXL het volgende:
cause were livin in a life with comon people, in the heart of a family man oid?
wie weet em
thxquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef portier het volgende:
Ik dacht dat het het nieuwe nummer van de jeugd van tegenwoordig was, maar ik kan nergens bevestiging vinden. Iemand ideeen? Ik heb het langs zien komen bij TMF, volgens mij is het jeugd van tegenwoordig (Willie Wartaal en P. Faberge zitten sowieso in de clip) en het heeft een hoop electrogeluidjes erin.
Je bedoelt Hollereerquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef portier het volgende:
Ik dacht dat het het nieuwe nummer van de jeugd van tegenwoordig was, maar ik kan nergens bevestiging vinden. Iemand ideeen? Ik heb het langs zien komen bij TMF, volgens mij is het jeugd van tegenwoordig (Willie Wartaal en P. Faberge zitten sowieso in de clip) en het heeft een hoop electrogeluidjes erin.
Op welke zender wordt ie gedraaid?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:07 schreef s.g1985 het volgende:
opzoek naar het nummer in onderstaand fragment met telefoon opgenomen. Lijkt me een nieuwe dancenummer gezien hij steeds word aangekondigd als 'nieuwe muziek' maar ik geen titel/artiest heb gehoord op de zender.
Ben erg benieuwd, en bedankt voor de moeite alvast!![]()
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummergezocht.mp4
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:03 schreef Willempiehhh het volgende:
Ik zoek een soort zomers getint nummer, dance, met een zwaar blaasinstrument (als een tuba) die het meest opvalt... bij voorbaat dank!
Dat is 'm inderdaad. Thanks!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef MarBu het volgende:
[..]
Inderdaad zo'n typisch ik-kan-er-niet-op-komen nummer:
en een wat recentere versie:
Het is in elk geval van Yann Tiersen, te vinden op de soundtrack van Amélie. Luister even op bol.com naar de soundtrack, ben je er zo achter!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:32 schreef P.U.N.T het volgende:
Ik probeer het nog een keer, in de hoop dat iemand het weet.
Dat is "Ercola - Every Word (Wendel Kos Remix)"quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:54 schreef s.g1985 het volgende:
[..]
fresh fm.. gisteravond al gehoord, en nu net rond 16.35 ook weer..
Iemand die deze nog week? Ik weet zeker dat ik dat nummer heb (komt namelijk uit een thuisgemaakt filmpje), maar ik kan hem echt nergens terug vinden. Kan ook Kris Menace, lifelike zijn ofzo. Desperate.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:53 schreef T-mo-T het volgende:
Ik ben opzoek naar het volgende nummer:
klik
Klinkt als iets van Justice? Ik heb al hun releases afgezocht, maar ik kan dit nummer echt nergens terugvinden. Kan natuurlijk ook zijn dat dit niet eens Justice is.
Dat is Nic Chagall - What You Need. Hij is trouwens van Cosmic Gate.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:42 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een liedje, lijkt op tiesto met in de dark
Tekst:
What you need
What you bring
What you say
Means nothing to me
en dingen als deadly slience erin (qua tekst).
Dus een beetje dance achtig
thanks dat was em!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:44 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
Dat is "Ercola - Every Word (Wendel Kos Remix)"
Moet je ook meteen "Wendel Kos - Sueno" even beluisteren. Leuke progressive-house!
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
die eerste en derde weet ik niet, de tweede is een versie van robert miles met children.Van wie deze versie is weet ik niet.
OVerigens blijft die passeerbeweging op 2.08 fenomenaal![]()
![]()
Dank beide!quote:
Is het deze reclame?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:33 schreef warmbloedig het volgende:
Ik zoek het nummer dat gedraaid wordt in de reclame van D&G Jewels.
alvast bedankt voor de gouden tip
Yann Tiersen - J'y suis jamais alléquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:32 schreef P.U.N.T het volgende:
De aflevering (Herman Den Blijker: Herrie In Het Hotel (27-05-2008)) is hier te zien:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/herrieinhethotel/
Thanks!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:47 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
Dat is Nic Chagall - What You Need. Hij is trouwens van Cosmic Gate.
Welk genre of iets meer andere info?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:46 schreef Flaccid het volgende:
Een tijd geleden had ik een leuk nummer op tmf gezien. Het was een engels nummer als t goed is gezongen door een jongen van een jaar of 18 en een meisje (zwarte huidskleur) van die leeftijd. Je zag toen allemaal stelletjes samen met dat liedje. Het gaat over liefde. Weet iemand hem?
Tsja...Was wel een vlot nummer, gewoon pop denk ik. Beelden waren oud achtig en vond het er erg nederlands uitzien, maar kan net zo goed engels zijn (de beelden dan)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welk genre of iets meer andere info?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:51 schreef DANILXL het volgende:
turn me on
lichte house/pop
eind jaren 90
klinkt als een donkere zanger
Doet me een beetje denken aan:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:44 schreef jonasvdb het volgende:
Kent er iemand de naam van deze song (je hoort de song maarpas na 13 seconden)
Liam Lynch - United States of Whateverquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:47 schreef Sloffie het volgende:
Hoihoi!
Ik ben op zoek naar een nummer en ik kan het maar niet vinden, daarom vraag ik hier hulp.
- In het nummer wordt ongeveer 500 keer 'what ever' gezongen.
- Gaat iets over een meid die wat tegen de zanger verteld ('an that girl said' ofzo).
- Daarna is het iets van 'I mean... What ever!' en dan voor 3 seconde rammen op een gitaar en is het weer even stil...
Ik weet dat het vaag klink maar ik wil het best wel graag weten![]()
Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Liam Lynch - United States of Whatever
Geen dankquote:
Millionaire - Champagne.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:18 schreef jonasvdb het volgende:
het trekt er wel een beetje op maar ik denk niet dat het dat liedje is. Maar toch bedankt
iemand?
het liedje van de 13 seconden voor de duidelijkheid!!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:45 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik zoek het nummer dat als achtergrondmuziekje dient in dit item van 'de reunie' van de KRO.
http://player.omroep.nl/?aflID=7056265&md5=3f66f6506c5e3cff5d7039d6e18872d8
en dan op 13 minuten hoor je hem.
Anyone ?
thx gordon dat is emquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:42 schreef bjarki het volgende:
[..]
Yann Tiersen - J'y suis jamais allé
van de Amélie soundtrack dus.
Iemand?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef MrManiak het volgende:
Oké, deze is moeilijk.
Laatst hoorde ik een nummer dat ging over;
Een meisje ziet in de persoon in het nummer "that special one"of "that special person" o.i.d. , maar hij niet in haar.
Heeft iemand ENIG idee welk nummer dit zou kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |