Inderdaad zo'n typisch ik-kan-er-niet-op-komen nummer:quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef bigger het volgende:
ik ben hard op zoek naar het nummer dat in dit clipje gebruikt wordt:
Het is heeeel bekend, maar ik kan er echt niet op komen....
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef MarBu het volgende:
[..]
Het enige nummer wat ik ken en daaraan voldoet (maar wel héél erg bekend is)
Bijna goed, dit is namelijk een andere mix die ook anders klinkt. Essentieel voor het melodietje (stom dat ik dat zelf niet herkend heb) is dat het gaat om de Nightcrawlers - Push The Feeling On mix. Wie kent dat nummer nou niet van vroegah.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
El_Rolando en ik zeiden:
Steve Angello & Laidback Luke - Be (ID Remix)
[..]
De 'ID' stond voor dat we het niet wistenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:18 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Bijna goed, dit is namelijk een andere mix die ook anders klinkt. Essentieel voor het melodietje (stom dat ik dat zelf niet herkend heb) is dat het gaat om de Nightcrawlers - Push The Feeling On mix. Wie kent dat nummer nou niet van vroegah.
Deze dus:
Maar bedankt voor jullie aanzet, alleen daardoor kon ik hem vinden.
1e is Era - The Championsquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:00 schreef Rumille het volgende:
Alle 3 de liedjes eigenlijk
1e liedje is van 0:00 tot 2:35
2e liedje van 2:35 tot 4:25
3e liedje van 4:25 tot eind.
Bij voorbaat dank.
Paul Young - Common Peoplequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef DANILXL het volgende:
cause were livin in a life with comon people, in the heart of a family man oid?
wie weet em
thxquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef portier het volgende:
Ik dacht dat het het nieuwe nummer van de jeugd van tegenwoordig was, maar ik kan nergens bevestiging vinden. Iemand ideeen? Ik heb het langs zien komen bij TMF, volgens mij is het jeugd van tegenwoordig (Willie Wartaal en P. Faberge zitten sowieso in de clip) en het heeft een hoop electrogeluidjes erin.
Je bedoelt Hollereerquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef portier het volgende:
Ik dacht dat het het nieuwe nummer van de jeugd van tegenwoordig was, maar ik kan nergens bevestiging vinden. Iemand ideeen? Ik heb het langs zien komen bij TMF, volgens mij is het jeugd van tegenwoordig (Willie Wartaal en P. Faberge zitten sowieso in de clip) en het heeft een hoop electrogeluidjes erin.
Op welke zender wordt ie gedraaid?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:07 schreef s.g1985 het volgende:
opzoek naar het nummer in onderstaand fragment met telefoon opgenomen. Lijkt me een nieuwe dancenummer gezien hij steeds word aangekondigd als 'nieuwe muziek' maar ik geen titel/artiest heb gehoord op de zender.
Ben erg benieuwd, en bedankt voor de moeite alvast!![]()
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummergezocht.mp4
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:03 schreef Willempiehhh het volgende:
Ik zoek een soort zomers getint nummer, dance, met een zwaar blaasinstrument (als een tuba) die het meest opvalt... bij voorbaat dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |