Dat moet deze wel zijn (met dank aan de heldere omschrijving):quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat wellicht een paar jaar oud is.
Het zit een beetje in de sferen van lounge/elektro.. je moet dan denken aan 'Air' of 'Zero 7'
Het is voornamelijk instrumentaal en je hoort af en toe een vrouw iets er doorheen roepen. Het stemgeluid van die vrouw klinkt best wel ouderwets en ze herhaalt iets als:
"A lovely/another day..... just be/me". Ik weet niet zeker of het 'lovely' is of een ander woord.
Iemand een idee?
BVD
Dat is 'm!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:41 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dat moet deze wel zijn (met dank aan de heldere omschrijving):
Toch niet gewoon Billie Holiday met Speak Low?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef BL_Henkie het volgende:
Hoi,
liedje dat ik zoek is van een vrouw.
Ze klinkt als Shirley Bassey, de volgende woorden komen er in voor: "big love.....too soon, too soon"
Het enige wat mijn auto radio scherm toonde was Billie.
Ik heb een beetje gegoogled op lyrics, en op Billie Holliday zonder resultaat.
Wie kan mij helpen?
wacht even hoor, het ligt op het puntje van mn tong.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:37 schreef wallzize het volgende:
hey,
ik zoek een house liedje is nog niet zo oud. het is instrumental en de beat gaat zo:
' tuturuttut turuttut turut tut turut tut'
alvast bedankt
wtfquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:37 schreef wallzize het volgende:
hey,
ik zoek een house liedje is nog niet zo oud. het is instrumental en de beat gaat zo:
' tuturuttut turuttut turut tut turut tut'
alvast bedankt
europe - the final countdownquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:51 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
wacht even hoor, het ligt op het puntje van mn tong.
1. In-grid - Tu es foutuquote:
Kermismuziek gezochtquote:Op zondag 8 juni 2008 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Ik zag net dit filmpje,
En vroeg me toen meteen af hoe dat eerste nummer heet, en ook is er ooit een nummer geweest wat heel erg leek op dat nummer wat je dus de eerste 55 seconden hoort, maar dan sneller, alleen de muziek welteverstaan, zulke muziek gebruiken ze vaak op de kermis bij snelle atracties enz, maarja mijn vragen zijn dus:
-Hoe heet het nummer van de eerste 55 seconden?
-Weet iemand toevallig een nummer die heel erg daar op lijkt maar met een snellere melodie?
-Weet iemand nog overige titels van vergelijkbare (kermis) muziek?
Alvast bedankt allemaal.
New Radicals - You Get What You Givequote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:31 schreef Nilith het volgende:
ik zoek een nummer, paar jaar gelede (7/10 jaar geleden denk ik niet zeker) is een videoclip met zon band, kale zanger, heeft opeens trainigspak aan, en hij staat telkens op een andere plek in zon shoppingcentre en daar gebeurt dan heel veel. beetje poppy nummer met hoge uithalen maar ik kom er gewoon niet op
Daar mag een apart topic voor aangemaakt worden..quote:
Ja lekker ben jij, had ik al maar kreeg een slotje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar mag een apart topic voor aangemaakt worden..
Ja, dat nummer zocht je, dat moet hier.. Maar als je nog meer zoekt, open dan een nieuw topic, zoals ook in de OP staat...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja lekker ben jij, had ik al maar kreeg een slotje.
Titels gezocht van kermismuziek
DEAL!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, dat nummer zocht je, dat moet hier.. Maar als je nog meer zoekt, open dan een nieuw topic, zoals ook in de OP staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |