Gaat lukken Noekje!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:43 schreef noekje het volgende:
Nog druk bezig met ontwikkelen! EA sports is al aangeschreven!
Ik ga helemaal binnenlopen zonder dat ik in mijn blote reet door de kots hoef te rollen.
Lucky me.
Hihi, Ik zei Lucky..
Je hebt een Huubje gedaan.........quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lang verhaal in het kort:
Ik kwam net van mijn Moeder af die vertelde dat ze aangehouden was omdat ze
53 reed waar je 80 mocht en door een agent ZO ERG bescholden is dat mijn
Moeder van schrik niet meer wist welke boodschappen ze moest halen, en gewoon
een dag lang helemaal overstuur raakte !! (mensje heeft nog nooit een boete gehad)
Anyway...ik zit kokend van woede met dat verhaal op de motor, en voor een stoplicht
stopt naast me een pliessiewagen, waarop ik door mijn helm riep "Oh daar heb je weer
zo'n setje teringlijers".
Het gevolg: ik moet voor de rechter komen wegens het opzettelijk beledigen van
een ambternaar in functie...........
Geen idee, ik dacht dat zoiets een hele goedkope 'gewone' boete was,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Je hebt een Huubje gedaan.........![]()
soms vereist een situatie een "al-bijt-ik-mijn-tong-eraf-maar-ik-zeg-helemaal-nix-niet" oplossing........ ipv de recalcitante variant![]()
Heb je enig idee, wat zo'n grapje gaat kosten???
Jemig Peter, wat rot voor je.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat zoiets een hele goedkope 'gewone' boete was,
maar het gaat via de Officier van Justitie. Ik zal wel een oproep krijgen voor de
rechter (dat hoop ik ook, want een beetje schappelijk MENS kan mijn situatie ook
wel weer begrijpen denk ik)
Ik ben nu inmiddels ook helemaal afgekoeld (stroh rum80) maar dan nog zou
ik zelf als agent iemand zoals mij eerst effe het verhaal laten doen, en dan
zeggen "joh ventje, jouw Moeder moet een brief aan de burgemeester schrijven
bla bla" of zoiets, een beetje mij helpen en mijn tijdelijke 'kookpunt' begrijpen..
Maar goed......bedankt voor jullie aanhoren ookdat lucht ook op
hey skattie..... mag ik demo testenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:43 schreef noekje het volgende:
Nog druk bezig met ontwikkelen! EA sports is al aangeschreven!
Ik ga helemaal binnenlopen zonder dat ik in mijn blote reet door de kots hoef te rollen.
Lucky me.
Hihi, Ik zei Lucky..
quote:
En ik wil wel proef-Huub spelen, dat ik dan verzorgd wordt met pringles en drank, en zo..quote:
Ik kijk wel link uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa huuuhh dat dee je gewoon extra!
Dat was gewoon het erste. Ze zat er gewoon nog heel erg mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels weer een beetje met je moeder?
Mensje plaste zowat in haar broek (spreekwoordelijk dan) !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:02 schreef Ziet het volgende:
maar zij mogen ook niet zomaar een burger die geen weerstand biedt
Als je niet geslagen hebt, of gedreigd met fysiek geweld, krijg je gewoon een schikking thuis van de officier van justitie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat was gewoon het erste. Ze zat er gewoon nog heel erg mee.
(60 jaar lang zich gedragen zoals een agent zich zou behoren te gedragen
60 jaar boetevrij in d'r autootje rondgereden. Nooit een ongeluk gehad.)
Maar goed, ik kan er nu wel om lachenHeb ik in ieder geval 'wraak' genomen
op 'de' politie voor mijn Mamsie![]()
Vertel jullie nog wel hoe het gaat in de rechtbank![]()
Nu verder met mijn 2e glas Stroh, en effe Herman kijken ! Thanks voor jullie oor !!
Vorige week nog, 204 euro omdat ik 83 reed op een 50 wegquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je niet geslagen hebt, of gedreigd met fysiek geweld, krijg je gewoon een schikking thuis van de officier van justitie.
Weet het niet uit m'n hoofd, maar reken maar op een bedrag ter waarde van een hele fikse snelheidsovertreding. En die heb je vast al weleens gehad, met je motor.
Ja mevrouw.quote:
Nee!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:09 schreef Ziet het volgende:
las ik nou ergens dat dit forum volgende week op slot gaat...?
Nah, da's een wensdroom van Gertquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:09 schreef Ziet het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:09 schreef Ziet het volgende:
Ja maar, ja maar waar moeten we dan naar toe?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zo expliciet stond het er niet. Bovendien bepaal ik dat niet. Maar dat het niet héél lang meer duurt, zal een ieder toch wel duidelijk zijn.
Ach als een ONZ bestaansrecht heeft dan een DGK toch zeker, want dat gaat nog ergens overquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zo expliciet stond het er niet. Bovendien bepaal ik dat niet. Maar dat het niet héél lang meer duurt, zal een ieder toch wel duidelijk zijn.
Gert wordt mijn Huubje. Ik ben de puppetmaster. Het manipulerende kutwijf. Dans Gert, Dans!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik wil wel proef-Huub spelen, dat ik dan verzorgd wordt met pringles en drank, en zo..
Ik zie ook nog steeds leven!quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo engquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:24 schreef noekje het volgende:
Leef mensen, Leef!!
Sorry, maar dat gaat nu even niet. Ik heb driekwart pizza op met kaas, zalm, garnalen, en ansjovis. Heeft iemand nog een blikje koude Coca Cola voor me? Ik sterf van de dorst.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:24 schreef noekje het volgende:
Leef mensen, Leef!!
noekje is de nieuwe Bela Lugosiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:23 schreef noekje het volgende:
Gert wordt mijn Huubje. Ik ben de puppetmaster. Het manipulerende kutwijf. Dans Gert, Dans!!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:25 schreef Ziet het volgende:
*ademt in en weer uit*
quote:
Project Flens komt niet erg van de grond.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat nu even niet. Ik heb driekwart pizza op met kaas, zalm, garnalen, en ansjovis. Heeft iemand nog een blikje koude Coca Cola voor me? Ik sterf van de dorst.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Project Flens komt niet erg van de grond.
Sterruf, noekjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Project Flens komt niet erg van de grond.
Mooi! Heb je een angora sweater die ik stiekem mag lenen?quote:
Welterusten!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi! Heb je een angora sweater die ik stiekem mag lenen?
I'm off,wire in the blood
kijken. Tot morgen, mede rehabbers
.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef CarOnline het volgende:
ik heb zin in een lekker muziekje, iemand, gooi er eens een lekkere in
Oh ja, dat had ik ook heel erg in de tijd dat ze nog niet om 1 uur naar bed moesten. Er is hier menig tosti, patatje, en kroket doorheen gegaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:39 schreef Ziet het volgende:
ff 1 dingetje tussendoor:
wil iedereen het NIET over lekkere pizza;s hebben....?
ik moet drastisch afvallen na die 1,5 jaar chips en midden in de nacht nog ossenhaas bakken
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Disana steekt een gemanicuurde nagel in Ruuds neus.
De vellen bungelen erlangs maar scherp is ie wel. Kom maar Ruudjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
![]()
Wél gemanicuurd eh ik bedoel gemarteld door Amanda toch he?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
'Je hebt allerlei verplichtingen'
*aansteker boven hoofd zwaait*
Los van de dader van je manicure, ik vind het een eer om door jou "mishandeld" te wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
De vellen bungelen erlangs maar scherp is ie wel. Kom maar Ruudje
En dan hoor ik in de auto terwijl ik hopeloos verdwaald ben door wat omleidingen hem zeggen,' Jah en dan heb ik nog 4 plaatjes..' Dan heb ik zoiets van,' Mag ik dood??'quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Vandaag de Para Brother en Return of the Para Brother nog geluisterd![]()
Ik vinnut best een emosjeneel nummer wel, eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan hoor ik in de auto terwijl ik hopeloos verdwaald ben door wat omleidingen hem zeggen,' Jah en dan heb ik nog 4 plaatjes..' Dan heb ik zoiets van,' Mag ik dood??'
Maar ja, haten is verlaten.
Brian!
Nou een "deathwish" had ik echt niet, wel dacht ik : "zie dat maar eens te slijten!"quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan hoor ik in de auto terwijl ik hopeloos verdwaald ben door wat omleidingen hem zeggen,' Jah en dan heb ik nog 4 plaatjes..' Dan heb ik zoiets van,' Mag ik dood??'
Maar ja, haten is verlaten.
Brian!
Even zonder dollen. Ik moet echt op vakantie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even zonder dollen: Een deel twee is gepland. Wat er hier nog is blijven hangen is een tamelijk hecht clubje dat qua aantal users niet zo groot is dat het een belasting vormt voor het Fok!-gebeuren. Een mogelijk nadeel is dat er een modje "mee opgezadeldt" wordt die het misschien een beetje beu is. Als Gert op vakantie wil hebben we Noekje toch nog? En als Noekje ook op vakantie wil moet, dan doen we het even dicht totdat Gert of Noekje weer terug is.
Je ken beter die shit schuilenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou een "deathwish"had ik echt niet, wel dacht ik : "zie dat maar eens te slijten!"
Maar... maar... dan is er niks meer aanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los van de dader van je manicure, ik vind het een eer om door jou "mishandeld" te worden![]()
Ja hoor, daar zul je wel gelijk in hebben. En als het dan toch zover mocht komen dan zien we elkaar vast wel weer terug op DGK2quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Ik moet echt op vakantie.
DGK 2 is nog niet eens zeker hè?
Ik vraag me dan ook weer af wat er nu gaat gebeuren met die BB. Een forum als dgk kan niet alleen draaien op een commentaar op streams wat bestaat uit slowchat.
Nu komt er nog wat info over de oud bewoners maar dat wordt al per dag minder. De uitzendingen zijn er nog en dan zal het snel minder worden.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar... maar... dan is er niks meer aan
Misschien de buit verstoppen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt begrepen wat hij daarmee bedoelde
Dat kan een duur grapje wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat zoiets een hele goedkope 'gewone' boete was,
maar het gaat via de Officier van Justitie. Ik zal wel een oproep krijgen voor de
rechter (dat hoop ik ook, want een beetje schappelijk MENS kan mijn situatie ook
wel weer begrijpen denk ik)
Ik ben nu inmiddels ook helemaal afgekoeld (stroh rum80) maar dan nog zou
ik zelf als agent iemand zoals mij eerst effe het verhaal laten doen, en dan
zeggen "joh ventje, jouw Moeder moet een brief aan de burgemeester schrijven
bla bla" of zoiets, een beetje mij helpen en mijn tijdelijke 'kookpunt' begrijpen..
Maar goed......bedankt voor jullie aanhoren ookdat lucht ook op
Maar als de pliesie-agent zich onbeschoft heeft gedragen zal de rechter dat ook wel zienquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan een duur grapje worden
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2004/03/17/R194.htm
Ik begreep van Peter zijn verhaal dat dit andere agenten waren dan degenen die zijn moeder hadden aangehouden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als de pliesie-agent zich onbeschoft heeft gedragen zal de rechter dat ook wel zien
avonne - vrijdag 27 april 2007 @ 03:48quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt begrepen wat hij daarmee bedoelde
Zo zie je maar, niets is wat het lijkt!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:09 schreef Disana het volgende:
Van http://goudenhuuub.web-log.nl/:
Para Brother Brian spuugt en slaat Amanda. Daarvan ging ik dan weer behoorlijk over de rooie. Ook de doodsbedreiging aan de voltallige redactie van de Gouden Kooi ging veel te ver. "Alle collega's mogen alle shit schuilen." (Shit schuilen is Antiliaans voor "afmaken"). Gelukkig dreigde hij daarna ook nog zelfmoord te plegen dus dat is weer een meevaller. Voorlopig is het wachten dus daar op.
Season greetings,
Hubertus
Oh, nog beterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begreep van Peter zijn verhaal dat dit andere agenten waren dan degenen die zijn moeder hadden aangehouden.
Erg hè?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zo zie je maar, niets is wat het lijkt!![]()
Je wordt bedot waar je bij staat nota bene!
Mooi!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, nog beter, dat zijn dan 2de rangs wouten die niks met die zaak te maen hadden
Tnx voor je reactie pullup, maar ik vind het nog steeds een speculaasje op een Braajaanse uitspraak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:12 schreef pullup het volgende:
[..]
avonne - vrijdag 27 april 2007 @ 03:48
quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:41 schreef soylent het volgende:
Een filosofische vraag nog op de late avond... Jullie hebben het misschien al ontrafeld...
Wat is:
DE COLLEGA'S MOGEN ALLE SHIT SCHUILEN?
"de regie mag dan alle beelden van Huubs aggressieviteit doen verdwijnen"
met als gevolg waarschijnlijk "zodat Huub niet naar huis gestuurd hoeft te worden, want Huub krijgt een voorkeursbehandeling omdat hij geld oplevert, maar ik weet alles en wil... (whatever hij wil)."
Toen Brian eerder in kantoor Para werd had hij het er ook over dat er te weinig streamers waren om de kopstoot van Huub aan Jaap te zien, omdat het al nacht was. Dat het toen onder het kleed geschoven is. Dat als er iets om 5 uur gebeurd, dat niemand dat dan ziet en het verdoezeld kan worden.
Toen begon Brian van "bloed op de vloer, bloed op de vloer" etcetera
Ja, hoop je op een bloedbad, houdt hij zich niet aan zijn beloftequote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zo zie je maar, niets is wat het lijkt!![]()
Je wordt bedot waar je bij staat nota bene!
Het zal wel een raadsel blijven dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tnx voor je reactie pullup, maar ik vind het nog steeds een speculaasje op een Braajaanse uitspraak.
Zal ome John worst wezen wat Fons ervan denkt. Zit John ook nog in Endemol? Zo ja dan wordt hij ook weer gesponsord door de fokkerts die streams hebben van BB-Australiëquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:26 schreef Lady-night het volgende:
Beste Fons..........Wij geloven er niets meer van
Ja dat moet van noekje. Ik ben bekaf.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:36 schreef petraa het volgende:
Heeeeeeeej er is nog leven
wrom moet dat van noekje! Wat een slavendrijfster zeg!quote:
Zeg dat wel. Wij werken ons hier uit de naad terwijl ze zelf natuurlijk allang met een mooi boek op de bank hangt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
wrom moet dat van noekje! Wat een slavendrijfster zeg!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef CarOnline het volgende:
ik heb zin in een lekker muziekje, iemand, gooi er eens een lekkere in
Ja, die noekje bekijkt het maar. Slaap lekker Blurk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat ik ook maar ga stoppen, die streams waren zo hectisch vandaag
Ik heb echt nog gelachen bij de posts over de dames in de dop en die van Hollands next top modelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz waar gaan we heen als het hier dood is?
Nah van mij mag het! Maar het is zomer dus dan is het toch altijd al stillerder enzo!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:49 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zat trouwens vanmorgen bij Juf Judith in de tram! (Rotterdam)![]()
Ik vond al dat ze zo'n bekend gezicht had! Riep bijna automatisch:"He Juf Judith", maar kon me net inhouden en voorkomen dat de hele volle tram dacht dat ik een josti was....
En ze keek ook een beetje zuurtjes, dus liet haar maar met rust. Vond het ook zo stom om wat te zeggen!
Belde erna mijnn vriend en vertelde dat ik "Juf Judith" in de tram zat. Die dacht ook al dat ik kierewiet was geworden ( Schat, who the fuck is Juf Judith?)![]()
De enige die dit begrijpen zijn mijn FOK-vriendjes, dus laat die COS nog maar even open!
Wat een leuke ervaring HoneyBunny!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:49 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik vond al dat ze zo'n bekend gezicht had! Riep bijna automatisch:"He Juf Judith", maar kon me net inhouden en voorkomen dat de hele volle tram dacht dat ik een josti was....
En ze keek ook een beetje zuurtjes, dus liet haar maar met rust. Vond het ook zo stom om wat te zeggen!
Belde erna mijnn vriend en vertelde dat ik "Juf Judith" in de tram zat. Die dacht ook al dat ik kierewiet was geworden ( Schat, who the fuck is Juf Judith?)![]()
De enige die dit begrijpen zijn mijn FOK-vriendjes, dus laat die COS nog maar even open!
Nee, mijn buren willen nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
mazaru is bij jou de straat al versierd?
Hmz hier kan het niet Waterweg Wonen heeft besloten dat de boel geschilderd moet worden! En de dakjes vervangen en dat allemaal in juni/juli! Dus nu kunnen we geen slingers van het raam naar de bomen en over de straat doen!quote:
Ik krijg het idee dat wij heel dicht bij elkaar wonenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz hier kan het niet Waterweg Wonen heeft besloten dat de boel geschilderd moet worden! En de dakjes vervangen en dat allemaal in juni/juli! Dus nu kunnen we geen slingers van het raam naar de bomen en over de straat doen!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:49 schreef HoneyBunny het volgende:
Deze dakjes?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz hier kan het niet Waterweg Wonen heeft besloten dat de boel geschilderd moet worden! En de dakjes vervangen en dat allemaal in juni/juli! Dus nu kunnen we geen slingers van het raam naar de bomen en over de straat doen!
Hoe gaat het nu met je moeder?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mensje werd zo asociaal toegesproken dat mijn Moeder niet eens meer woorden had.
Ze was dus echt TOTAAL vergeten welke boodschappen ze ging doen !! Zo geschrokken
was ze![]()
![]()
![]()
[..]
Ja helaas welik schrok ook toen 'ie letterlijk mijn uitspraak herhaalde
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:14 schreef loisie het volgende:
Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to loisie, happy birthday to me![]()
![]()
, *gooit drank en borrelhapjes over de COS* en dat ik maar stokoud mag worden....................wens ik mezelf toe
![]()
![]()
Lang zal loisie leven, lang zal loisie leven in de Gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:14 schreef loisie het volgende:
Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to loisie, happy birthday to me![]()
![]()
, *gooit drank en borrelhapjes over de COS* en dat ik maar stokoud mag worden....................wens ik mezelf toe
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:14 schreef loisie het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:18 schreef Prospera het volgende:
In de herhaling van DGK zag ik Natas met een strijkplank in de weer, die is sinds haar vertrek ook verdwenen uit de kooi.
En terecht! Ik ben geen miljonair maar ik weiger te strijkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:18 schreef Prospera het volgende:
In de herhaling van DGK zag ik Natas met een strijkplank in de weer, die is sinds haar vertrek ook verdwenen uit de kooi.
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
pcies Mazaru is gewoon mij buuf!
En maar zeggen dat ze niet naar de gouden kooi kijkt!
![]()
Hahaha, nah me buuf werkt hele dagen, dus ik denk niet dat dat Mazaru is! Maar wel raar om je eigen straat hier te zien op de foto!quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:31 schreef Ziet het volgende:
[..]
kom je toch niet meer bij!
en jullie je leven maar in het gareel houden voor elkaar....!
tuurlijk skattie.... waar moet ik anders naar toequote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:44 schreef HoneyBunny het volgende:
OMG, jullie zitten er nog steeds!
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:14 schreef loisie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Was ze toen niet topless aan het strijken of zo?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:27 schreef kissa het volgende:
[..]
En terecht! Ik ben geen miljonair maar ik weiger te strijken
Maar die scene was
Nee, COS en SC gaan sámen gezellig door.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hele mooie pic Desii![]()
Is de SC opgeheven?
Worden ze ook jostisquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, COS en SC gaan sámen gezellig door.
Gert.... we kunnen het zooitje gewoon ophouden.... lees net dat DGK II in september gaat beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
In juli beginnen de voorrondes, dan kunnen we al commentaar ophebben en als Gert&familie op vakantie gaat zijn er altijd wel hulpmodjesquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Gert.... we kunnen het zooitje gewoon ophouden.... lees net dat DGK II in september gaat beginnen
Nee joh, even lekker pauze dadelijk, in de zomert.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Gert.... we kunnen het zooitje gewoon ophouden.... lees net dat DGK II in september gaat beginnen
Laat ze dat maar helemaal interactief maken.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
In juli beginnen de voorrondes, dan kunnen we al commentaar ophebben en als Gert&familie op vakantie gaat zijn er altijd wel hulpmodjes
Whehe, aardig, aleen maak er dan september van. Doen ze ook trouwens.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze dat maar helemaal interactief maken.....
Dat we als streamers iedere week een bewoner kunnen kiezen![]()
Gewoon vanaf half juli iedere week 5 bewoners in de villa en daar moeten wij er dan 1 uit kiezen die bewoner wordt
Vanaf Juli iedere week 5 potentiële bewoners, waarvan wij er 4 mogen wegstemmen. Alleen hoeven die niet in de villa te zitten, die gaat pas in september weer open.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze dat maar helemaal interactief maken.....
Dat we als streamers iedere week een bewoner kunnen kiezen![]()
Gewoon vanaf half juli iedere week 5 bewoners in de villa en daar moeten wij er dan 1 uit kiezen die bewoner wordt
O, zitten jullie hier allemaal fruitig te wezen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
NEEquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
O, zitten jullie hier allemaal fruitig te wezen.![]()
Ben je al over de ESF-klap heen Greet?
Vanaf september vind ik ook goed, maar het lijkt me geweldig als daar iedere week een ander groepje zit (en met 5 man is het nog verdomd lastig niet saai te worden) en wij uit die groep 1 persoon mogen kiezen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehe, aardig, aleen maak er dan september van. Doen ze ook trouwens.
Wat mij leuk lijkt, is als er eens per maand een live-uitzending is, liefst met Patty Brard, en dat wij kijkertjes dan vlak voor de ontslagronde mogen bepalen wie er immuun is. En daarna het live-ontslag.
![]()
Of degene die immuun is, al dan niet mee mag stemmen... nog even over nadenken.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:39 schreef Prospera het volgende:
Niet veel leven bij de poel
Ik dacht dat juist 's nachts veel gejaagd word![]()
[ afbeelding ]
Yep dat zijn niet van die randdebielen die het voor de camera's doen. Verstand dusquote:
Daar gaan we wel van uit. Tis je gegund .quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:54 schreef Coos het volgende:
Morgen pikstaanderig weer. 28 graden en lekker klam. Helaas moet ik morgenmiddag naar die adhd arts die de hoeveelheid concerta voor moet schrijven. Helaas de ziektekostenverzekering vergoed dat niet en het is 120 á 150 euro per maand. Belachelijk toch??
Ik kan wel ritalin krijgen maar dat moet je om de 3 uur innemen en daar ben ik veel te chaotisch voor.
Dus dan houdt mijn behandeling morgen op. Ach, ik ben 56 geworden met adhd dus 96 zal ik ook wel redden.
Amanda is best een lieve meid, hart op de juiste plek.quote:
Ik zou me ook niet op me gemak voelen in een utubeSCquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda is best een lieve meid, hart op de juiste plek.
Oef ff wennen hoor hier
Jaaahh echte liefdequote:
Jawel maar we gaan ff samen, niks mis mee toch ? Tis wel een goed plan. Bedoel streams zijn er niet meer, dus cos ook niet. Afkicken dusquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zou me ook niet op me gemak voelen in een utubeSC![]()
Edit:quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel maar we gaan ff samen, niks mis mee toch ? Tis wel een goed plan. Bedoel streams zijn er niet meer, dus cos ook niet. Afkicken dus
Huh??quote:
Ik heb DGK live op DVD zijn er 876. Waneer was je ook al weer jarig. Oh fuck heb ik gemist he?quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:36 schreef Coos het volgende:
En wie zijn dat eingenlijk?
Nu nog welquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:50 schreef Prospera het volgende:
Another Jostie bites the dust
Bart is wel liefquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:52 schreef Prospera het volgende:
Wel balen dat de meeste josties al naar bed zijn.
Maar hier moet je je al snel thuisvoelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik krijg hier geen enkel gevoel bij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:52 schreef Prospera het volgende:
Wel balen dat de meeste josties al naar bed zijn.
Maar hier moet je je al snel thuisvoelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je 3800 Cossen om je in te lezenquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik krijg hier geen enkel gevoel bij.![]()
Wie zijn het eigenlijk?
Jij ook al?quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:57 schreef Prospera het volgende:
Pokertijd
Zal ik nog maar wat pic's uploaden danquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik krijg hier geen enkel gevoel bij.![]()
Wie zijn het eigenlijk?
quote:
Partypoker.netquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Waar zit jij dan?
Wat is een goede gratis site?
Heb je ze af laten tikken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Partypoker.net
Heb gisteren 1 miljoen gewonnen
Deume waar TF is dat ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:02 schreef Trigalti het volgende:
Haha die dennis bax was net in Deurne.. wat een pauper..
Ik ben góeddddd...........quote:
D e u r n e schat!quote:
Hij zingt het nederlandsche lied, daar houden mijn buren vanquote:Op woensdag 28 mei 2008 03:02 schreef Trigalti het volgende:
Haha die dennis bax was net in Deurne.. wat een pauper..
Nâh, wat zeg ik!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zuid-Oost Noord-Brabant....
In de richting van Eindhoven
Was ie errugquote:Op woensdag 28 mei 2008 03:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zuid-Oost Noord-Brabant....
In de richting van Eindhoven
Tja daar kom ik nooitquote:
Volgens de vrouwkes wel... ofzo..quote:
Ik ben d'r ook nog nooit geweest.quote:
De vrouwtjes weten het wel dus, nou trusten danquote:Op woensdag 28 mei 2008 03:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Volgens de vrouwkes wel... ofzo..
Maar hij playbackte.. en is fuckin gay.. tzal wel aan mij liggen, maar ik ben pittenlatur
Is het meer Geer of zeg maar Goor?quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Volgens de vrouwkes wel... ofzo..
Maar hij playbackte.. en is fuckin gay.. tzal wel aan mij liggen, maar ik ben pittenlatur
quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
De vrouwtjes weten het wel dus, nou trusten dan
Ik ben echt de weg kwijt!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:19 schreef Prospera het volgende:
van Brian-amanda.nl:
Kenneth van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
zanja gefeliciteerd met je vriend
nu is je broer er gelukkig weer bij hihi maak er een hele leuke dag van
netty ook van harte gefeliciteerd met je zoon !
brian gefeliciteerd met je brotherrrr hihi en amanda gefeliciteerd met je zwager
geniet er allemaal lekker van
xx Linsey
Slaap lekker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:23 schreef Coos het volgende:
Ik ben echt de weg kwijt
[..]
Ik ben echt de weg kwijt!!
Trusten allemaal.
Ik had nog niet gefeliciteeeeeeeeeerdquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:06 schreef loisie het volgende:
Goeiemorgen allemaal................ik ben jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarig en ben vrij tot maandag, holladieeeee............ik ga lekker boodschapppen doen en veel gebak halen voor mijn visite vandaag, vanmiddag ga ik met een doos gebak naar het ziekenhuis voor mijn vader en zijn kamergenoten en vanaaf lekker genieten van de rest van mijn familie. Tot laterz maar weer en nog bedankt voor de feli's
Superweer????? het regent hier!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik had nog niet gefeliciteeeeeeeeeerddus bij deze dan, je hebt wel superweer op je verjaardag trouwens.
Maaaaaaaaaar, van harte gefeliciteerd en een heel fijne dag!![]()
![]()
Neej in het westen ! Het miezert hier! Het moet echt droog blijven, want wij ouders gaan vanavond proberen onze kids in te maken met hockey!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:55 schreef blomst het volgende:
[..]
hier is het nog droog![]()
woon je in het noordoosten?
Vast niet, want hier is het stralend weerquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:55 schreef blomst het volgende:
[..]
hier is het nog droog![]()
woon je in het noordoosten?
Buuf en waar is nu je commentaar op de Streams! Dat hoort bij je eerste COS post.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Oké! Op de valreep mijn eerste echte COS-post.
hier in doetinchem is het ook mooi weerquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vast niet, want hier is het stralend weer
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Buuf en waar is nu je commentaar op de Streams! Dat hoort bij je eerste COS post.
Mogguh Buuf, drink gezellig een bakkie mee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef debuurvrouw het volgende:
JIj durfal, jij!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Goh een gematigd positief stukje over Huub in de televaag!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, jullie zijn er nog.....![]()
Gefeliciteerd Loisieen het stort hier ook Peet. COS en SC ineen, hmmm ff wennen maar wel gezellig.
Televaag.
Eerlijk? Ik mis Huub niet!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh Buuf, drink gezellig een bakkie mee.
Ik mis Huub.![]()
Ze liegen gewoon, ik woon in Midden Nederland en het regent hier, lijers.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:00 schreef noekje het volgende:
Hier is het weer ook kut eigenlijk. Waarom staat er zoveel wind? Wanneer wordt het 27 graden? Waarom is het dat als ik drie nieuwe bikini's heb, er geen enkele gelegenheid is om ze aan te trekken? Waarom gaat het onweren op dagen dat ik alleen ben? Ik poep in mijn bikini voor onweer!
quote:Weersverwachting
Vandaag schijnt de zon van tijd tot tijd en de temperatuur loopt snel op tot ongeveer 23 graden in het westen en 28 plaatselijk in het oosten en noordoosten. Het zal in eerste instantie broeierig aanvoelen, maar vanuit het zuidwesten dringt iets koelere en minder vochtige lucht het land binnen. Dit proces gaat gepaard met wolkenvelden en enkele buien. Vanochtend vallen ze vooral in het zuiden en westen, later vandaag zijn juist het noorden en oosten aan de beurt. Op hun weg naar het noordoosten worden de buien actiever en kunnen dan gepaard gaan met onweer, hagel en mogelijk ook windstoten. Na de passage van de buienlijn breekt de zon weer af en toe door en wordt de lucht minder vochtig, zodat het broeierige karakter verdwijnt. In het zuidwesten gebeurt dat al rond het middaguur, het noordoosten is pas aan het begin van de avond aan de beurt. Op dit moment waait het matig uit het oosten, veelal met kracht 4, maar aan zee is de wind vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6 Bft. Geleidelijk draait de wind naar zuidelijke richtingen en neemt vooral later op de dag af tot zwak of matig, rond kracht 3.
Gert doet helemaal niks. Gert gaat daar naar niet over. Gert heeft wel zin in het EK waarschijnlijk!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik mis Huub niet!ik mis gewoon het gezellige cossen, oke nu nog niet, maar het wordt al minder ik denk dat ik volgende week trillend achter me pctje zit als Gert heeft besloten dat DGK dicht gaat.
Maar ik zou vandaag naar het water gaan met kleffe witte bollen en koude gebakken eieren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze liegen gewoon, ik woon in Midden Nederland en het regent hier, lijers.![]()
[..]
Oehhh dus er is nog hoop of moeten we Danny lief gaan aankijken!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert doet helemaal niks. Gert gaat daar naar niet over. Gert heeft wel zin in het EK waarschijnlijk!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:03 schreef petraa het volgende:
Goffer me puppie *ahum* dat beest wordt gewoon een monster is al weken met een emmer met deksel aan eht spelen in de tuin! Nu heeft die de deksel eraf gekregen en loopt met de emmer binnen te spelen pfffffffffffff pest herrie en hij knalt overal tegenaan.
Leukquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Neej in het westen ! Het miezert hier! Het moet echt droog blijven, want wij ouders gaan vanavond proberen onze kids in te maken met hockey!![]()
Denk alleen niet dat het ga lukken maar goed! Heb nog nooit een hockeystick in me handen gehad!Maar bier en wijn erna maakt alles goed!
Dát en een grote visparaplu. En als je gaat zwemmen hoeft die ook niet mee, want nat word je dan tochquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ik zou vandaag naar het water gaan met kleffe witte bollen en koude gebakken eieren.
Ja, dat gaat em niet worden hè!!!!
Het gaat onweren! Met een visparaplu, onder bomen, met ijzeren kraaltjes op een bikini. Raad me dan gelijk aan om te gaan zwemmen met een aluminium hoedje op. Ik ga dan toch haske dood??quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dát en een grote visparaplu. En als je gaat zwemmen hoeft die ook niet mee, want nat word je dan toch
Jah en ze kijkt me nu echt zo aan van waarom heb je die emmer naar buiten gegooid! Ze is boozzzzzzzzzzz. hihiquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch een herder hè?
Nu moet ik in de stromende regen mijn hond uitlaten, grrrr. Tot straks.
Maar dat is wel leuk. Ze wilden hier een voetbaltoernooi houden met moeders. Ik keek alleen maar boos. Niks meer gehoord verder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Neej in het westen ! Het miezert hier! Het moet echt droog blijven, want wij ouders gaan vanavond proberen onze kids in te maken met hockey!![]()
Doe schoenen met rubberen zolen aan dan gaat ut altijd goed zeggen ze! Staat wel charmant, bikini met kralen van die grote werkschoenen eronder met rubberen zolen. Ik weet zeker dat de mannen je met open mond aankijken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat onweren! Met een visparaplu, onder bomen, met ijzeren kraaltjes op een bikini. Raad me dan gelijk aan om te gaan zwemmen met een aluminium hoedje op. Ik ga dan toch haske dood??
Wat is dat met voetbaltrainers?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat is wel leuk. Ze wilden hier een voetbaltoernooi houden met moeders. Ik keek alleen maar boos. Niks meer gehoord verder.
Dan heb je vast ERG boos gekeken! Zoiets als dit!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat is wel leuk. Ze wilden hier een voetbaltoernooi houden met moeders. Ik keek alleen maar boos. Niks meer gehoord verder.
En dan ook gewoon niemand aankijken. Gewoon standaard zoquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan heb je vast ERG boos gekeken! Zoiets als dit!
Zal Brian en Amanda toch wel weer steken. Huub en Claire hebben bodyguards nodig, terwijl zij redelijk onopgemerkt in een restaurant kunnen zitten eten. Hey, wij willen AANDACHT!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh een gematigd positief stukje over Huub in de televaag!
Ja maar, hallo, hey Noekje, moet je ff opleten!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet ik veel!![]()
De redactie zei maandag er nog mee bezig te zijn.
Beginstukje uit het artikel uit Trouw:quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Beginstukje uit het artikel uit Trouw:
Voor de liefhebbers van ’De Gouden Kooi’ is de televisietoekomst voorlopig veiliggesteld. De audities van een nieuwe serie staan op het punt van beginnen. De bedoeling is dat in september een nieuwe lichting vrijwilligers de villa in Eemnes gaat bewonen. De Gouden Kooi 2 zal vrijwel zeker via RTL te zien zijn.
Ik denk dat we er in zijn geslaagd vernieuwende televisie te maken”, zei John de Mol vorige week over het door hem bedachte en geproduceerde programma.
Dat vrijwel bevalt me nog niet, nog niet 100% dus maar dikke kans, dat dan weer wel
*let op*quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar, hallo, hey Noekje, moet je ff opleten!
Er stond hier iets zo van ja uh september! In deze topic! Ja duhh wat denk je dan dat ik denk! Mij een beetje blij maken met een dooie mus. Ja dan denk ik toch oh uh, cool, september!![]()
Niet dus![]()
Meschien dan.
Kut dag
Brian neemt zijn broer Kenny overal mee naar toe.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:31 schreef Kaleddis het volgende:
Zal Brian en Amanda toch wel weer steken. Huub en Claire hebben bodyguards nodig,
terwijl zij redelijk onopgemerkt in een restaurant kunnen zitten eten. Hey, wij willen AANDACHT!!!
Alleen dat vrijwel he, het is de vraag of RTL het wil gaan uitzenden denk ik, Veronica wil het zeker niet, SBS kan het niet betalen zo ook de publieke niet.quote:
Ja hey Noekmans, kijk, het is ook heus niet vanne, zeg maar dat jij dan uh dinges!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:11 schreef noekje het volgende:
[..]
*let op*
Ja dan heb ik zoiets van, dat jij zoiets hebt en dan weet ik het ook niet. Ja, duh. Ben geen orakel ofzo en dan maak ik je blij met een topic en een dooie mus en dan heb weer zoiets van,' Het is toch wat!' Ja tog, of nie dan?
Verdomme man!
Kunnen ze de mensen die ervoor gezorgd hebben dat hij beveiliging nodig heeft niet gewoon laten betalen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian neemt zijn broer Kenny overal mee naar toe.
Huub zei tegen Brian dat hij een groot gedeelte zelf moet betalen voor de bodyguards,
dat mag hij alllemaal betalen van zijn 17 maanden maand en onkostenvergoeding.
Hé BA!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
koetmurning
mijn vraag is zullen er nog wel streams komen bij een nieuwe dgk?
*boks*quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hey Noekmans, kijk, het is ook heus niet vanne, zeg maar dat jij dan uh dinges!
Maar iemand hier had dat gepost enzo dus ik denk dan ja, das mooi maar dat jij dan weer vanne zo-en-zo maar dat snap ik wel, voor me eigenste bestwil. Maar ik had het niet gedacht. Of eh rekening mee gehouwe dus. Als je dat netjes zegt.
Maar t geeft niet, toch, je weets.
*Boks*
Ben bezig door die rotregen met de witte keukentegeltjs alleen ik kwam erachter dat ze allang niet meer wit waren!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:16 schreef CarOnline het volgende:
Ik moet mn auto uitmesten
En stofzuigen ook nog
Nou, dat slaat iig niet op Amanda.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:40 schreef Copycat het volgende:
To be stupid is an extremely valuable tool, to be innocent and to be open for everything.
![]()
En ondertussen leef ik erg mee met het allereerste liefdesverdriet van mijn oudste neefje.
vanmorgen de topic dames in de dop hier gelezen, heb wel gelachen maar ja dat is nu ook al overquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:54 schreef Smash-it het volgende:
Hebben jullie dat ook? Probeer weer een beetje te integreren in andere delen van fok, maar niks is zo gezellig en grappig als dat het hier was ten tijde van de streams.
*pruilt en verloren rondfokt..
Yep, heb ondertussen wel een hele schone keuken, nou ja schoon, nu de inhoud van de kastjes nog.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:54 schreef Smash-it het volgende:
Hebben jullie dat ook? Probeer weer een beetje te integreren in andere delen van fok, maar niks is zo gezellig en grappig als dat het hier was ten tijde van de streams.
*pruilt en verloren rondfokt..
We zitten compleet op een lijn, heb weer witte tegeltjes en de kastdeurtjes komen straks wel, ben lensquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, heb ondertussen wel een hele schone keuken, nou ja schoon, nu de inhoud van de kastjes nog.
Yep, even pauzeren dan maar. Deze vond ik vanquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:11 schreef Kaat38 het volgende:
We zitten compleet op een lijn, heb weer witte tegeltjes en de kastdeurtjes komen straks wel, ben lens
Zelfs de suggéstie is al genoeg om die junkies hier wanhopig te krijgen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik mis Huub niet!ik mis gewoon het gezellige cossen, oke nu nog niet, maar het wordt al minder ik denk dat ik volgende week trillend achter me pctje zit als Gert heeft besloten dat DGK dicht gaat.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, even pauzeren dan maar. Deze vond ik vanElly
gezellie.
Goffer Gert zoek je mot!!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs de suggéstie is al genoeg om die junkies hier wanhopig te krijgen.
Maar vooruit, nóg maar een keer dan, ik heb niet gezegd dat-ie absoluut volgende week dicht gaat.![]()
[..]
Het zou dus wél kúnnen.![]()
Er IS al een EK-forum: EK 2008quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer Gert zoek je mot!!!!Er komt vast wel een EK forum toch??? Gaan we met z'n allen daarheen, ik hou heul niet van voetbal maar je mot wat!
Ik ben net terug uit Duitsland en de kids hebben over 1,5 maand 6 weken vrij en dan lekker de laatste 2 weken van augustus naar Turkije en dan net op tijd weer terug voor DGK 2.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Er IS al een EK-forum: EK 2008 [ afbeelding ]
En daarna een Tour de France forum. En een Olympische Spelen-forum.
En daarna weer een DGK-forum.![]()
Vergeet je je vakantie niet?
Zo kan je quasi onschuldig je in dit forum vertoeven he! Door afentoe eens te roepen stelletje junks, dan is het net of jij er geen één bent!quote:
Vroegah zat ik op het VIVA-forum (quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer Gert zoek je mot!!!!Er komt vast wel een EK forum toch??? Gaan we met z'n allen daarheen, ik hou heul niet van voetbal maar je mot wat!
edit: ik heb trouwens een poule ingevuld en gezegd dat Duitsland, Nederland finale wordt die Nederland wint met 0-1.Enne dat Huntelaar topscorer wordt van het EK, kweenie eens of hij meedoet, maar dat was de enige voetballer die in me opkwam.
![]()
Gert wil rustig het EK kunnen volgen, daarom!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
wrom gaat dit dicht er komt toch een een dgk 2 aan in september waarschijnlijk ,zoiets ,misschien voor een bijna 100%
en we moeten toch een beetje intergreren in dgk 2![]()
ik was vroegah helemaal verliefd op tscheu la ling!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert wil rustig het EK kunnen volgen, daarom!
Fuck, je hebt me door!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:31 schreef petraa het volgende:
Zo kan je quasi onschuldig je in dit forum vertoeven he! Door afentoe eens te roepen stelletje junks, dan is het net of jij er geen één bent!
Die ziet er helemaal niet Chinees uit!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:34 schreef petraa het volgende:
[..]
ik was vroegah helemaal verliefd op tscheu la ling!En Gert kan de pot op! niks rustig we gaan hem helemaal gek stalken!
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert wil rustig het EK kunnen volgen, daarom!
oef me smaak is toch wel wat veranderd moet ik nu constateren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Die ziet er helemaal niet Chinees uit!
[ afbeelding ]
Altijd leuk een morrende menigte!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Had ie maar een vak moeten leren
Als jij dit wint, schrijf ik "Eat me Brian" op mijn bips en post dat hier.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:24 schreef petraa het volgende:
[..]
edit: ik heb trouwens een poule ingevuld en gezegd dat Duitsland, Nederland finale wordt die Nederland wint met 0-1.Enne dat Huntelaar topscorer wordt van het EK, kweenie eens of hij meedoet, maar dat was de enige voetballer die in me opkwam.
![]()
Maar die van Nistelrooij, die kan toch helemaal niet voetballen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij dit wint, schrijf ik "Eat me Brian" op mijn bips en post dat hier.![]()
Van Nistelrooij moet dan in ieder geval al snel geblesseerd raken, want die staat vrijwel zeker in de basis en niet huntelaar.
Nee die gluiperige cavia uit 020 is veel beterder, NOT.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar die van Nistelrooij, die kan toch helemaal niet voetballen!
Kijk, ik praat al een beetje met de mannen mee.
Lekker is die iig niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |