Nâh, wat zeg ik!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zuid-Oost Noord-Brabant....
In de richting van Eindhoven
Was ie errugquote:Op woensdag 28 mei 2008 03:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zuid-Oost Noord-Brabant....
In de richting van Eindhoven
Tja daar kom ik nooitquote:
Volgens de vrouwkes wel... ofzo..quote:
Ik ben d'r ook nog nooit geweest.quote:
De vrouwtjes weten het wel dus, nou trusten danquote:Op woensdag 28 mei 2008 03:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Volgens de vrouwkes wel... ofzo..
Maar hij playbackte.. en is fuckin gay.. tzal wel aan mij liggen, maar ik ben pittenlatur
Is het meer Geer of zeg maar Goor?quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Volgens de vrouwkes wel... ofzo..
Maar hij playbackte.. en is fuckin gay.. tzal wel aan mij liggen, maar ik ben pittenlatur
quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
De vrouwtjes weten het wel dus, nou trusten dan
Ik ben echt de weg kwijt!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:19 schreef Prospera het volgende:
van Brian-amanda.nl:
Kenneth van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
zanja gefeliciteerd met je vriend
nu is je broer er gelukkig weer bij hihi maak er een hele leuke dag van
netty ook van harte gefeliciteerd met je zoon !
brian gefeliciteerd met je brotherrrr hihi en amanda gefeliciteerd met je zwager
geniet er allemaal lekker van
xx Linsey
Slaap lekker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:23 schreef Coos het volgende:
Ik ben echt de weg kwijt
[..]
Ik ben echt de weg kwijt!!
Trusten allemaal.
Ik had nog niet gefeliciteeeeeeeeeerdquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:06 schreef loisie het volgende:
Goeiemorgen allemaal................ik ben jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarig en ben vrij tot maandag, holladieeeee............ik ga lekker boodschapppen doen en veel gebak halen voor mijn visite vandaag, vanmiddag ga ik met een doos gebak naar het ziekenhuis voor mijn vader en zijn kamergenoten en vanaaf lekker genieten van de rest van mijn familie. Tot laterz maar weer en nog bedankt voor de feli's
Superweer????? het regent hier!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik had nog niet gefeliciteeeeeeeeeerddus bij deze dan, je hebt wel superweer op je verjaardag trouwens.
Maaaaaaaaaar, van harte gefeliciteerd en een heel fijne dag!![]()
![]()
Neej in het westen ! Het miezert hier! Het moet echt droog blijven, want wij ouders gaan vanavond proberen onze kids in te maken met hockey!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:55 schreef blomst het volgende:
[..]
hier is het nog droog![]()
woon je in het noordoosten?
Vast niet, want hier is het stralend weerquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:55 schreef blomst het volgende:
[..]
hier is het nog droog![]()
woon je in het noordoosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |