Ja, die noekje bekijkt het maar. Slaap lekker Blurk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat ik ook maar ga stoppen, die streams waren zo hectisch vandaag
Ik heb echt nog gelachen bij de posts over de dames in de dop en die van Hollands next top modelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz waar gaan we heen als het hier dood is?
Nah van mij mag het! Maar het is zomer dus dan is het toch altijd al stillerder enzo!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:49 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zat trouwens vanmorgen bij Juf Judith in de tram! (Rotterdam)![]()
Ik vond al dat ze zo'n bekend gezicht had! Riep bijna automatisch:"He Juf Judith", maar kon me net inhouden en voorkomen dat de hele volle tram dacht dat ik een josti was....
En ze keek ook een beetje zuurtjes, dus liet haar maar met rust. Vond het ook zo stom om wat te zeggen!
Belde erna mijnn vriend en vertelde dat ik "Juf Judith" in de tram zat. Die dacht ook al dat ik kierewiet was geworden ( Schat, who the fuck is Juf Judith?)![]()
De enige die dit begrijpen zijn mijn FOK-vriendjes, dus laat die COS nog maar even open!
Wat een leuke ervaring HoneyBunny!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:49 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik vond al dat ze zo'n bekend gezicht had! Riep bijna automatisch:"He Juf Judith", maar kon me net inhouden en voorkomen dat de hele volle tram dacht dat ik een josti was....
En ze keek ook een beetje zuurtjes, dus liet haar maar met rust. Vond het ook zo stom om wat te zeggen!
Belde erna mijnn vriend en vertelde dat ik "Juf Judith" in de tram zat. Die dacht ook al dat ik kierewiet was geworden ( Schat, who the fuck is Juf Judith?)![]()
De enige die dit begrijpen zijn mijn FOK-vriendjes, dus laat die COS nog maar even open!
Nee, mijn buren willen nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
mazaru is bij jou de straat al versierd?
Hmz hier kan het niet Waterweg Wonen heeft besloten dat de boel geschilderd moet worden! En de dakjes vervangen en dat allemaal in juni/juli! Dus nu kunnen we geen slingers van het raam naar de bomen en over de straat doen!quote:
Ik krijg het idee dat wij heel dicht bij elkaar wonenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz hier kan het niet Waterweg Wonen heeft besloten dat de boel geschilderd moet worden! En de dakjes vervangen en dat allemaal in juni/juli! Dus nu kunnen we geen slingers van het raam naar de bomen en over de straat doen!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:49 schreef HoneyBunny het volgende:
Deze dakjes?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz hier kan het niet Waterweg Wonen heeft besloten dat de boel geschilderd moet worden! En de dakjes vervangen en dat allemaal in juni/juli! Dus nu kunnen we geen slingers van het raam naar de bomen en over de straat doen!
Hoe gaat het nu met je moeder?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mensje werd zo asociaal toegesproken dat mijn Moeder niet eens meer woorden had.
Ze was dus echt TOTAAL vergeten welke boodschappen ze ging doen !! Zo geschrokken
was ze![]()
![]()
![]()
[..]
Ja helaas welik schrok ook toen 'ie letterlijk mijn uitspraak herhaalde
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:14 schreef loisie het volgende:
Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to loisie, happy birthday to me![]()
![]()
, *gooit drank en borrelhapjes over de COS* en dat ik maar stokoud mag worden....................wens ik mezelf toe
![]()
![]()
Lang zal loisie leven, lang zal loisie leven in de Gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:14 schreef loisie het volgende:
Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to loisie, happy birthday to me![]()
![]()
, *gooit drank en borrelhapjes over de COS* en dat ik maar stokoud mag worden....................wens ik mezelf toe
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:14 schreef loisie het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:18 schreef Prospera het volgende:
In de herhaling van DGK zag ik Natas met een strijkplank in de weer, die is sinds haar vertrek ook verdwenen uit de kooi.
En terecht! Ik ben geen miljonair maar ik weiger te strijkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:18 schreef Prospera het volgende:
In de herhaling van DGK zag ik Natas met een strijkplank in de weer, die is sinds haar vertrek ook verdwenen uit de kooi.
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
pcies Mazaru is gewoon mij buuf!
En maar zeggen dat ze niet naar de gouden kooi kijkt!
![]()
Hahaha, nah me buuf werkt hele dagen, dus ik denk niet dat dat Mazaru is! Maar wel raar om je eigen straat hier te zien op de foto!quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:31 schreef Ziet het volgende:
[..]
kom je toch niet meer bij!
en jullie je leven maar in het gareel houden voor elkaar....!
tuurlijk skattie.... waar moet ik anders naar toequote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:44 schreef HoneyBunny het volgende:
OMG, jullie zitten er nog steeds!
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:14 schreef loisie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Was ze toen niet topless aan het strijken of zo?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:27 schreef kissa het volgende:
[..]
En terecht! Ik ben geen miljonair maar ik weiger te strijken
Maar die scene was
Nee, COS en SC gaan sámen gezellig door.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hele mooie pic Desii![]()
Is de SC opgeheven?
Worden ze ook jostisquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, COS en SC gaan sámen gezellig door.
Gert.... we kunnen het zooitje gewoon ophouden.... lees net dat DGK II in september gaat beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
In juli beginnen de voorrondes, dan kunnen we al commentaar ophebben en als Gert&familie op vakantie gaat zijn er altijd wel hulpmodjesquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Gert.... we kunnen het zooitje gewoon ophouden.... lees net dat DGK II in september gaat beginnen
Nee joh, even lekker pauze dadelijk, in de zomert.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Gert.... we kunnen het zooitje gewoon ophouden.... lees net dat DGK II in september gaat beginnen
Laat ze dat maar helemaal interactief maken.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
In juli beginnen de voorrondes, dan kunnen we al commentaar ophebben en als Gert&familie op vakantie gaat zijn er altijd wel hulpmodjes
Whehe, aardig, aleen maak er dan september van. Doen ze ook trouwens.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze dat maar helemaal interactief maken.....
Dat we als streamers iedere week een bewoner kunnen kiezen![]()
Gewoon vanaf half juli iedere week 5 bewoners in de villa en daar moeten wij er dan 1 uit kiezen die bewoner wordt
Vanaf Juli iedere week 5 potentiële bewoners, waarvan wij er 4 mogen wegstemmen. Alleen hoeven die niet in de villa te zitten, die gaat pas in september weer open.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze dat maar helemaal interactief maken.....
Dat we als streamers iedere week een bewoner kunnen kiezen![]()
Gewoon vanaf half juli iedere week 5 bewoners in de villa en daar moeten wij er dan 1 uit kiezen die bewoner wordt
O, zitten jullie hier allemaal fruitig te wezen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
NEEquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
O, zitten jullie hier allemaal fruitig te wezen.![]()
Ben je al over de ESF-klap heen Greet?
Vanaf september vind ik ook goed, maar het lijkt me geweldig als daar iedere week een ander groepje zit (en met 5 man is het nog verdomd lastig niet saai te worden) en wij uit die groep 1 persoon mogen kiezen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehe, aardig, aleen maak er dan september van. Doen ze ook trouwens.
Wat mij leuk lijkt, is als er eens per maand een live-uitzending is, liefst met Patty Brard, en dat wij kijkertjes dan vlak voor de ontslagronde mogen bepalen wie er immuun is. En daarna het live-ontslag.
![]()
Of degene die immuun is, al dan niet mee mag stemmen... nog even over nadenken.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:39 schreef Prospera het volgende:
Niet veel leven bij de poel
Ik dacht dat juist 's nachts veel gejaagd word![]()
[ afbeelding ]
Yep dat zijn niet van die randdebielen die het voor de camera's doen. Verstand dusquote:
Daar gaan we wel van uit. Tis je gegund .quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:54 schreef Coos het volgende:
Morgen pikstaanderig weer. 28 graden en lekker klam. Helaas moet ik morgenmiddag naar die adhd arts die de hoeveelheid concerta voor moet schrijven. Helaas de ziektekostenverzekering vergoed dat niet en het is 120 á 150 euro per maand. Belachelijk toch??
Ik kan wel ritalin krijgen maar dat moet je om de 3 uur innemen en daar ben ik veel te chaotisch voor.
Dus dan houdt mijn behandeling morgen op. Ach, ik ben 56 geworden met adhd dus 96 zal ik ook wel redden.
Amanda is best een lieve meid, hart op de juiste plek.quote:
Ik zou me ook niet op me gemak voelen in een utubeSCquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda is best een lieve meid, hart op de juiste plek.
Oef ff wennen hoor hier
Jaaahh echte liefdequote:
Jawel maar we gaan ff samen, niks mis mee toch ? Tis wel een goed plan. Bedoel streams zijn er niet meer, dus cos ook niet. Afkicken dusquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zou me ook niet op me gemak voelen in een utubeSC![]()
Edit:quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel maar we gaan ff samen, niks mis mee toch ? Tis wel een goed plan. Bedoel streams zijn er niet meer, dus cos ook niet. Afkicken dus
Huh??quote:
Ik heb DGK live op DVD zijn er 876. Waneer was je ook al weer jarig. Oh fuck heb ik gemist he?quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:36 schreef Coos het volgende:
En wie zijn dat eingenlijk?
Nu nog welquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:50 schreef Prospera het volgende:
Another Jostie bites the dust
Bart is wel liefquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:52 schreef Prospera het volgende:
Wel balen dat de meeste josties al naar bed zijn.
Maar hier moet je je al snel thuisvoelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik krijg hier geen enkel gevoel bij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:52 schreef Prospera het volgende:
Wel balen dat de meeste josties al naar bed zijn.
Maar hier moet je je al snel thuisvoelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je 3800 Cossen om je in te lezenquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik krijg hier geen enkel gevoel bij.![]()
Wie zijn het eigenlijk?
Jij ook al?quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:57 schreef Prospera het volgende:
Pokertijd
Zal ik nog maar wat pic's uploaden danquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik krijg hier geen enkel gevoel bij.![]()
Wie zijn het eigenlijk?
quote:
Partypoker.netquote:Op woensdag 28 mei 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Waar zit jij dan?
Wat is een goede gratis site?
Heb je ze af laten tikken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Partypoker.net
Heb gisteren 1 miljoen gewonnen
Deume waar TF is dat ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:02 schreef Trigalti het volgende:
Haha die dennis bax was net in Deurne.. wat een pauper..
Ik ben góeddddd...........quote:
D e u r n e schat!quote:
Hij zingt het nederlandsche lied, daar houden mijn buren vanquote:Op woensdag 28 mei 2008 03:02 schreef Trigalti het volgende:
Haha die dennis bax was net in Deurne.. wat een pauper..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |