Ja ja ja ja, echt niet jonguh, ik zat ernaast en ik weet dat hij Marlboro rookt. Check your source brodda, echt waar swa.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
Echt niet! Zowel Sylvia als Huub rookten Luckies, Amanda rookte Marlboro. Laatst zag ik iets van Huub die zei dat degene die pakjes peuken afplakte, geen roker is en toen zag je een pakje waarop alleen het rondje van Luckies was afgeplakt.
Leer mj Luckies rokers herkennen.
Mooie cap van mijn all time favorite.quote:
Ja, dat vind ik zelf ook, beequeen en Blurk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie cap van mijn all time favorite.
Jonguh! Als ik je zeg dat Huub Luckies rookt, dan rookt Huub Luckies. En ik zou maar uitkijken wiens woorden je in twijfel trekt, want ik heb connecties in de onderwereld, jeweets!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
Ja ja ja ja, echt niet jonguh, ik zat ernaast en ik weet dat hij Marlboro rookt. Check your source brodda, echt waar swa.
als ik nu SWA SWA roep,ben ik dan ook tofquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Als ik je zeg dat Huub Luckies rookt, dan rookt Huub Luckies. En ik zou maar uitkijken wiens woorden je in twijfel trekt, want ik heb connecties in de onderwereld, jeweets!
Alle andere lieve COSsers: stap svp voorlopig niet bij beequeen in de auto.
alles grappenderwijs natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Als ik je zeg dat Huub Luckies rookt, dan rookt Huub Luckies. En ik zou maar uitkijken wiens woorden je in twijfel trekt, want ik heb connecties in de onderwereld, jeweets!
Deze post wordt nu gedelete door JDM.quote:
thanks for the warningquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hebben smaak en gevoel voor stijl.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
ja hallo, dan gaat de COS een uur op slot.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:13 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad Ziet, ik ben heel beschermend! En handig met de doucheslang.
beequeen, kom je binnenkort een keer bij me logeren en douchen?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een Nintendo DS spelletje met Huub er in!
Zo'n soort Nintendogs en dan ga ik hem verzorgen. Af en toe wat drank en wat pringles er in en ik heb een blij Huubje op mijn scherm.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
'goeden'avond vriendjes en vriendinnetjes...........
(ben zojuist aangehouden en moet nu voor de rechter komen)
Tuuluk skattie en ik neem een slof Lucky's mee. Wil wel even weten of je tegeltjes BQ bestendig zijn, harde harses....je weetsss.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:13 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad Ziet, ik ben heel beschermend! En handig met de doucheslang.
beequeen, kom je binnenkort een keer bij me logeren en douchen?
Oeps te hard met de motorfiets gereden?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
Que pasa......weer gepakt met je puchie en te snel rijden?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
Lang verhaal in het kort:quote:
Oh boy. Niet verstandig, maar wel volkomen begrijpelijk. Zielig ook voor je moeder, het was zeker een agent die zijn dag niet had. Laf hoor, afreageren op een keurige verkeersdeelneemster.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lang verhaal in het kort:
Ik kwam net van mijn Moeder af die vertelde dat ze aangehouden was omdat ze
53 reed waar je 80 mocht en door een agent ZO ERG bescholden is dat mijn
Moeder van schrik niet meer wist welke boodschappen ze moest halen, en gewoon
een dag lang helemaal overstuur raakte !! (mensje heeft nog nooit een boete gehad)
Anyway...ik zit kokend van woede met dat verhaal op de motor, en voor een stoplicht
stopt naast me een pliessiewagen, waarop ik door mijn helm riep "Oh daar heb je weer
zo'n setje teringlijers".
Het gevolg: ik moet voor de rechter komen wegens het opzettelijk beledigen van
een ambternaar in functie...........
je moedertje was dus slimmer en heeft haar mondje gehouden?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
een dag lang helemaal overstuur raakte !! (mensje heeft nog nooit een boete gehad)
Anyway...ik zit kokend van woede met dat verhaal op de motor, en voor een stoplicht
stopt naast me een pliessiewagen, waarop ik door mijn helm riep "Oh daar heb je weer
hadden ze het raampje open staan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Goffer de goffer, als je een allochtoon geweest was was je ermee weggekomen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:22 schreef PeterNB het volgende:
Mensje werd zo asociaal toegesproken dat mijn Moeder niet eens meer woorden had.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:26 schreef cindy10 het volgende:
je moedertje was dus slimmer en heeft haar mondje gehouden?
Ja helaas welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:27 schreef blomst het volgende:
hadden ze het raampje open staan?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:18 schreef PeterNB het volgende:
Ach ik was binnen een minuut afgekoeld en bood mijn excuses aan en wildequote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer, als je een allochtoon geweest was was je ermee weggekomen.![]()
Ach, je was aanwezig bij het hele gebeuren?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:30 schreef Heathen. het volgende:
En peter reageerde het weer af op een paar anderen. laf hoor.
Yep helemaal fout, maar zoals ik zei: die agent had ook effe MIJN verhaal aan kunnenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:30 schreef Heathen. het volgende:
En peter reageerde het weer af op een paar anderen. laf hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt niet! Zowel Sylvia als Huub rookten Luckies, Amanda rookte Marlboro. Laatst zag ik iets van Huub die zei dat degene die pakjes peuken afplakte, geen roker is en toen zag je een pakje waarop alleen het rondje van Luckies was afgeplakt.
Leer mj Luckies rokers herkennen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
Die kutzwerver rookte alles wat je 'm voorzette.
Tja..I knew it!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kutpliessiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep helemaal fout, maar zoals ik zei: die agent had ook effe MIJN verhaal aan kunnen
horen en effe uit kunnen leggen dat het dan niet de bedoeling is dat ik hem daarvoor uitscheld.
Maar nee, met zijn kortgeschoren machokoppie (was wel een lekker ding) gelijk schrijven......
Anyway........ik ga effe aan de strohrum
Proost en geniet....Strohrum, hoeveel % is het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |