Ja ja ja ja, echt niet jonguh, ik zat ernaast en ik weet dat hij Marlboro rookt. Check your source brodda, echt waar swa.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
Echt niet! Zowel Sylvia als Huub rookten Luckies, Amanda rookte Marlboro. Laatst zag ik iets van Huub die zei dat degene die pakjes peuken afplakte, geen roker is en toen zag je een pakje waarop alleen het rondje van Luckies was afgeplakt.
Leer mj Luckies rokers herkennen.
Mooie cap van mijn all time favorite.quote:
Ja, dat vind ik zelf ook, beequeen en Blurk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie cap van mijn all time favorite.
Jonguh! Als ik je zeg dat Huub Luckies rookt, dan rookt Huub Luckies. En ik zou maar uitkijken wiens woorden je in twijfel trekt, want ik heb connecties in de onderwereld, jeweets!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
Ja ja ja ja, echt niet jonguh, ik zat ernaast en ik weet dat hij Marlboro rookt. Check your source brodda, echt waar swa.
als ik nu SWA SWA roep,ben ik dan ook tofquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Als ik je zeg dat Huub Luckies rookt, dan rookt Huub Luckies. En ik zou maar uitkijken wiens woorden je in twijfel trekt, want ik heb connecties in de onderwereld, jeweets!
Alle andere lieve COSsers: stap svp voorlopig niet bij beequeen in de auto.
alles grappenderwijs natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Als ik je zeg dat Huub Luckies rookt, dan rookt Huub Luckies. En ik zou maar uitkijken wiens woorden je in twijfel trekt, want ik heb connecties in de onderwereld, jeweets!
Deze post wordt nu gedelete door JDM.quote:
thanks for the warningquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hebben smaak en gevoel voor stijl.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
ja hallo, dan gaat de COS een uur op slot.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:13 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad Ziet, ik ben heel beschermend! En handig met de doucheslang.
beequeen, kom je binnenkort een keer bij me logeren en douchen?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een Nintendo DS spelletje met Huub er in!
Zo'n soort Nintendogs en dan ga ik hem verzorgen. Af en toe wat drank en wat pringles er in en ik heb een blij Huubje op mijn scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |