Oh ja, dat had ik ook heel erg in de tijd dat ze nog niet om 1 uur naar bed moesten. Er is hier menig tosti, patatje, en kroket doorheen gegaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:39 schreef Ziet het volgende:
ff 1 dingetje tussendoor:
wil iedereen het NIET over lekkere pizza;s hebben....?
ik moet drastisch afvallen na die 1,5 jaar chips en midden in de nacht nog ossenhaas bakken
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Disana steekt een gemanicuurde nagel in Ruuds neus.
De vellen bungelen erlangs maar scherp is ie wel. Kom maar Ruudjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
![]()
Wél gemanicuurd eh ik bedoel gemarteld door Amanda toch he?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
'Je hebt allerlei verplichtingen'
*aansteker boven hoofd zwaait*
Los van de dader van je manicure, ik vind het een eer om door jou "mishandeld" te wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
De vellen bungelen erlangs maar scherp is ie wel. Kom maar Ruudje
En dan hoor ik in de auto terwijl ik hopeloos verdwaald ben door wat omleidingen hem zeggen,' Jah en dan heb ik nog 4 plaatjes..' Dan heb ik zoiets van,' Mag ik dood??'quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Vandaag de Para Brother en Return of the Para Brother nog geluisterd![]()
Ik vinnut best een emosjeneel nummer wel, eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan hoor ik in de auto terwijl ik hopeloos verdwaald ben door wat omleidingen hem zeggen,' Jah en dan heb ik nog 4 plaatjes..' Dan heb ik zoiets van,' Mag ik dood??'
Maar ja, haten is verlaten.
Brian!
Nou een "deathwish" had ik echt niet, wel dacht ik : "zie dat maar eens te slijten!"quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
En dan hoor ik in de auto terwijl ik hopeloos verdwaald ben door wat omleidingen hem zeggen,' Jah en dan heb ik nog 4 plaatjes..' Dan heb ik zoiets van,' Mag ik dood??'
Maar ja, haten is verlaten.
Brian!
Even zonder dollen. Ik moet echt op vakantie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even zonder dollen: Een deel twee is gepland. Wat er hier nog is blijven hangen is een tamelijk hecht clubje dat qua aantal users niet zo groot is dat het een belasting vormt voor het Fok!-gebeuren. Een mogelijk nadeel is dat er een modje "mee opgezadeldt" wordt die het misschien een beetje beu is. Als Gert op vakantie wil hebben we Noekje toch nog? En als Noekje ook op vakantie wil moet, dan doen we het even dicht totdat Gert of Noekje weer terug is.
Je ken beter die shit schuilenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou een "deathwish"had ik echt niet, wel dacht ik : "zie dat maar eens te slijten!"
Maar... maar... dan is er niks meer aanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Los van de dader van je manicure, ik vind het een eer om door jou "mishandeld" te worden![]()
Ja hoor, daar zul je wel gelijk in hebben. En als het dan toch zover mocht komen dan zien we elkaar vast wel weer terug op DGK2quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Ik moet echt op vakantie.
DGK 2 is nog niet eens zeker hè?
Ik vraag me dan ook weer af wat er nu gaat gebeuren met die BB. Een forum als dgk kan niet alleen draaien op een commentaar op streams wat bestaat uit slowchat.
Nu komt er nog wat info over de oud bewoners maar dat wordt al per dag minder. De uitzendingen zijn er nog en dan zal het snel minder worden.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar... maar... dan is er niks meer aan
Misschien de buit verstoppen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt begrepen wat hij daarmee bedoelde
Dat kan een duur grapje wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat zoiets een hele goedkope 'gewone' boete was,
maar het gaat via de Officier van Justitie. Ik zal wel een oproep krijgen voor de
rechter (dat hoop ik ook, want een beetje schappelijk MENS kan mijn situatie ook
wel weer begrijpen denk ik)
Ik ben nu inmiddels ook helemaal afgekoeld (stroh rum80) maar dan nog zou
ik zelf als agent iemand zoals mij eerst effe het verhaal laten doen, en dan
zeggen "joh ventje, jouw Moeder moet een brief aan de burgemeester schrijven
bla bla" of zoiets, een beetje mij helpen en mijn tijdelijke 'kookpunt' begrijpen..
Maar goed......bedankt voor jullie aanhoren ookdat lucht ook op
Maar als de pliesie-agent zich onbeschoft heeft gedragen zal de rechter dat ook wel zienquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan een duur grapje worden
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2004/03/17/R194.htm
Ik begreep van Peter zijn verhaal dat dit andere agenten waren dan degenen die zijn moeder hadden aangehouden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als de pliesie-agent zich onbeschoft heeft gedragen zal de rechter dat ook wel zien
avonne - vrijdag 27 april 2007 @ 03:48quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt begrepen wat hij daarmee bedoelde
Zo zie je maar, niets is wat het lijkt!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:09 schreef Disana het volgende:
Van http://goudenhuuub.web-log.nl/:
Para Brother Brian spuugt en slaat Amanda. Daarvan ging ik dan weer behoorlijk over de rooie. Ook de doodsbedreiging aan de voltallige redactie van de Gouden Kooi ging veel te ver. "Alle collega's mogen alle shit schuilen." (Shit schuilen is Antiliaans voor "afmaken"). Gelukkig dreigde hij daarna ook nog zelfmoord te plegen dus dat is weer een meevaller. Voorlopig is het wachten dus daar op.
Season greetings,
Hubertus
Oh, nog beterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begreep van Peter zijn verhaal dat dit andere agenten waren dan degenen die zijn moeder hadden aangehouden.
Erg hè?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zo zie je maar, niets is wat het lijkt!![]()
Je wordt bedot waar je bij staat nota bene!
Mooi!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, nog beter, dat zijn dan 2de rangs wouten die niks met die zaak te maen hadden
Tnx voor je reactie pullup, maar ik vind het nog steeds een speculaasje op een Braajaanse uitspraak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:12 schreef pullup het volgende:
[..]
avonne - vrijdag 27 april 2007 @ 03:48
quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:41 schreef soylent het volgende:
Een filosofische vraag nog op de late avond... Jullie hebben het misschien al ontrafeld...
Wat is:
DE COLLEGA'S MOGEN ALLE SHIT SCHUILEN?
"de regie mag dan alle beelden van Huubs aggressieviteit doen verdwijnen"
met als gevolg waarschijnlijk "zodat Huub niet naar huis gestuurd hoeft te worden, want Huub krijgt een voorkeursbehandeling omdat hij geld oplevert, maar ik weet alles en wil... (whatever hij wil)."
Toen Brian eerder in kantoor Para werd had hij het er ook over dat er te weinig streamers waren om de kopstoot van Huub aan Jaap te zien, omdat het al nacht was. Dat het toen onder het kleed geschoven is. Dat als er iets om 5 uur gebeurd, dat niemand dat dan ziet en het verdoezeld kan worden.
Toen begon Brian van "bloed op de vloer, bloed op de vloer" etcetera
Ja, hoop je op een bloedbad, houdt hij zich niet aan zijn beloftequote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zo zie je maar, niets is wat het lijkt!![]()
Je wordt bedot waar je bij staat nota bene!
Het zal wel een raadsel blijven dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tnx voor je reactie pullup, maar ik vind het nog steeds een speculaasje op een Braajaanse uitspraak.
Zal ome John worst wezen wat Fons ervan denkt. Zit John ook nog in Endemol? Zo ja dan wordt hij ook weer gesponsord door de fokkerts die streams hebben van BB-Australiëquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:26 schreef Lady-night het volgende:
Beste Fons..........Wij geloven er niets meer van
Ja dat moet van noekje. Ik ben bekaf.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:36 schreef petraa het volgende:
Heeeeeeeej er is nog leven
wrom moet dat van noekje! Wat een slavendrijfster zeg!quote:
Zeg dat wel. Wij werken ons hier uit de naad terwijl ze zelf natuurlijk allang met een mooi boek op de bank hangt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
wrom moet dat van noekje! Wat een slavendrijfster zeg!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef CarOnline het volgende:
ik heb zin in een lekker muziekje, iemand, gooi er eens een lekkere in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |