Gaat lukken Noekje!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:43 schreef noekje het volgende:
Nog druk bezig met ontwikkelen! EA sports is al aangeschreven!
Ik ga helemaal binnenlopen zonder dat ik in mijn blote reet door de kots hoef te rollen.
Lucky me.
Hihi, Ik zei Lucky..
Je hebt een Huubje gedaan.........quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Lang verhaal in het kort:
Ik kwam net van mijn Moeder af die vertelde dat ze aangehouden was omdat ze
53 reed waar je 80 mocht en door een agent ZO ERG bescholden is dat mijn
Moeder van schrik niet meer wist welke boodschappen ze moest halen, en gewoon
een dag lang helemaal overstuur raakte !! (mensje heeft nog nooit een boete gehad)
Anyway...ik zit kokend van woede met dat verhaal op de motor, en voor een stoplicht
stopt naast me een pliessiewagen, waarop ik door mijn helm riep "Oh daar heb je weer
zo'n setje teringlijers".
Het gevolg: ik moet voor de rechter komen wegens het opzettelijk beledigen van
een ambternaar in functie...........
Geen idee, ik dacht dat zoiets een hele goedkope 'gewone' boete was,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Je hebt een Huubje gedaan.........![]()
soms vereist een situatie een "al-bijt-ik-mijn-tong-eraf-maar-ik-zeg-helemaal-nix-niet" oplossing........ ipv de recalcitante variant![]()
Heb je enig idee, wat zo'n grapje gaat kosten???
Jemig Peter, wat rot voor je.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat zoiets een hele goedkope 'gewone' boete was,
maar het gaat via de Officier van Justitie. Ik zal wel een oproep krijgen voor de
rechter (dat hoop ik ook, want een beetje schappelijk MENS kan mijn situatie ook
wel weer begrijpen denk ik)
Ik ben nu inmiddels ook helemaal afgekoeld (stroh rum80) maar dan nog zou
ik zelf als agent iemand zoals mij eerst effe het verhaal laten doen, en dan
zeggen "joh ventje, jouw Moeder moet een brief aan de burgemeester schrijven
bla bla" of zoiets, een beetje mij helpen en mijn tijdelijke 'kookpunt' begrijpen..
Maar goed......bedankt voor jullie aanhoren ookdat lucht ook op
hey skattie..... mag ik demo testenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:43 schreef noekje het volgende:
Nog druk bezig met ontwikkelen! EA sports is al aangeschreven!
Ik ga helemaal binnenlopen zonder dat ik in mijn blote reet door de kots hoef te rollen.
Lucky me.
Hihi, Ik zei Lucky..
quote:
En ik wil wel proef-Huub spelen, dat ik dan verzorgd wordt met pringles en drank, en zo..quote:
Ik kijk wel link uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa huuuhh dat dee je gewoon extra!
Dat was gewoon het erste. Ze zat er gewoon nog heel erg mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels weer een beetje met je moeder?
Mensje plaste zowat in haar broek (spreekwoordelijk dan) !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:02 schreef Ziet het volgende:
maar zij mogen ook niet zomaar een burger die geen weerstand biedt
Als je niet geslagen hebt, of gedreigd met fysiek geweld, krijg je gewoon een schikking thuis van de officier van justitie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat was gewoon het erste. Ze zat er gewoon nog heel erg mee.
(60 jaar lang zich gedragen zoals een agent zich zou behoren te gedragen
60 jaar boetevrij in d'r autootje rondgereden. Nooit een ongeluk gehad.)
Maar goed, ik kan er nu wel om lachenHeb ik in ieder geval 'wraak' genomen
op 'de' politie voor mijn Mamsie![]()
Vertel jullie nog wel hoe het gaat in de rechtbank![]()
Nu verder met mijn 2e glas Stroh, en effe Herman kijken ! Thanks voor jullie oor !!
Vorige week nog, 204 euro omdat ik 83 reed op een 50 wegquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je niet geslagen hebt, of gedreigd met fysiek geweld, krijg je gewoon een schikking thuis van de officier van justitie.
Weet het niet uit m'n hoofd, maar reken maar op een bedrag ter waarde van een hele fikse snelheidsovertreding. En die heb je vast al weleens gehad, met je motor.
Ja mevrouw.quote:
Nee!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:09 schreef Ziet het volgende:
las ik nou ergens dat dit forum volgende week op slot gaat...?
Nah, da's een wensdroom van Gertquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:09 schreef Ziet het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:09 schreef Ziet het volgende:
Ja maar, ja maar waar moeten we dan naar toe?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zo expliciet stond het er niet. Bovendien bepaal ik dat niet. Maar dat het niet héél lang meer duurt, zal een ieder toch wel duidelijk zijn.
Ach als een ONZ bestaansrecht heeft dan een DGK toch zeker, want dat gaat nog ergens overquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee zo expliciet stond het er niet. Bovendien bepaal ik dat niet. Maar dat het niet héél lang meer duurt, zal een ieder toch wel duidelijk zijn.
Gert wordt mijn Huubje. Ik ben de puppetmaster. Het manipulerende kutwijf. Dans Gert, Dans!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik wil wel proef-Huub spelen, dat ik dan verzorgd wordt met pringles en drank, en zo..
Ik zie ook nog steeds leven!quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo engquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:24 schreef noekje het volgende:
Leef mensen, Leef!!
Sorry, maar dat gaat nu even niet. Ik heb driekwart pizza op met kaas, zalm, garnalen, en ansjovis. Heeft iemand nog een blikje koude Coca Cola voor me? Ik sterf van de dorst.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:24 schreef noekje het volgende:
Leef mensen, Leef!!
noekje is de nieuwe Bela Lugosiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:23 schreef noekje het volgende:
Gert wordt mijn Huubje. Ik ben de puppetmaster. Het manipulerende kutwijf. Dans Gert, Dans!!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:25 schreef Ziet het volgende:
*ademt in en weer uit*
quote:
Project Flens komt niet erg van de grond.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat nu even niet. Ik heb driekwart pizza op met kaas, zalm, garnalen, en ansjovis. Heeft iemand nog een blikje koude Coca Cola voor me? Ik sterf van de dorst.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Project Flens komt niet erg van de grond.
Sterruf, noekjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Project Flens komt niet erg van de grond.
Mooi! Heb je een angora sweater die ik stiekem mag lenen?quote:
Welterusten!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi! Heb je een angora sweater die ik stiekem mag lenen?
I'm off,wire in the blood
kijken. Tot morgen, mede rehabbers
.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef CarOnline het volgende:
ik heb zin in een lekker muziekje, iemand, gooi er eens een lekkere in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |