En dan ook gewoon niemand aankijken. Gewoon standaard zoquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan heb je vast ERG boos gekeken! Zoiets als dit!
Zal Brian en Amanda toch wel weer steken. Huub en Claire hebben bodyguards nodig, terwijl zij redelijk onopgemerkt in een restaurant kunnen zitten eten. Hey, wij willen AANDACHT!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh een gematigd positief stukje over Huub in de televaag!
Ja maar, hallo, hey Noekje, moet je ff opleten!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet ik veel!![]()
De redactie zei maandag er nog mee bezig te zijn.
Beginstukje uit het artikel uit Trouw:quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Beginstukje uit het artikel uit Trouw:
Voor de liefhebbers van ’De Gouden Kooi’ is de televisietoekomst voorlopig veiliggesteld. De audities van een nieuwe serie staan op het punt van beginnen. De bedoeling is dat in september een nieuwe lichting vrijwilligers de villa in Eemnes gaat bewonen. De Gouden Kooi 2 zal vrijwel zeker via RTL te zien zijn.
Ik denk dat we er in zijn geslaagd vernieuwende televisie te maken”, zei John de Mol vorige week over het door hem bedachte en geproduceerde programma.
Dat vrijwel bevalt me nog niet, nog niet 100% dus maar dikke kans, dat dan weer wel
*let op*quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar, hallo, hey Noekje, moet je ff opleten!
Er stond hier iets zo van ja uh september! In deze topic! Ja duhh wat denk je dan dat ik denk! Mij een beetje blij maken met een dooie mus. Ja dan denk ik toch oh uh, cool, september!![]()
Niet dus![]()
Meschien dan.
Kut dag
Brian neemt zijn broer Kenny overal mee naar toe.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:31 schreef Kaleddis het volgende:
Zal Brian en Amanda toch wel weer steken. Huub en Claire hebben bodyguards nodig,
terwijl zij redelijk onopgemerkt in een restaurant kunnen zitten eten. Hey, wij willen AANDACHT!!!
Alleen dat vrijwel he, het is de vraag of RTL het wil gaan uitzenden denk ik, Veronica wil het zeker niet, SBS kan het niet betalen zo ook de publieke niet.quote:
Ja hey Noekmans, kijk, het is ook heus niet vanne, zeg maar dat jij dan uh dinges!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:11 schreef noekje het volgende:
[..]
*let op*
Ja dan heb ik zoiets van, dat jij zoiets hebt en dan weet ik het ook niet. Ja, duh. Ben geen orakel ofzo en dan maak ik je blij met een topic en een dooie mus en dan heb weer zoiets van,' Het is toch wat!' Ja tog, of nie dan?
Verdomme man!
Kunnen ze de mensen die ervoor gezorgd hebben dat hij beveiliging nodig heeft niet gewoon laten betalen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian neemt zijn broer Kenny overal mee naar toe.
Huub zei tegen Brian dat hij een groot gedeelte zelf moet betalen voor de bodyguards,
dat mag hij alllemaal betalen van zijn 17 maanden maand en onkostenvergoeding.
Hé BA!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
koetmurning
mijn vraag is zullen er nog wel streams komen bij een nieuwe dgk?
*boks*quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hey Noekmans, kijk, het is ook heus niet vanne, zeg maar dat jij dan uh dinges!
Maar iemand hier had dat gepost enzo dus ik denk dan ja, das mooi maar dat jij dan weer vanne zo-en-zo maar dat snap ik wel, voor me eigenste bestwil. Maar ik had het niet gedacht. Of eh rekening mee gehouwe dus. Als je dat netjes zegt.
Maar t geeft niet, toch, je weets.
*Boks*
Ben bezig door die rotregen met de witte keukentegeltjs alleen ik kwam erachter dat ze allang niet meer wit waren!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:16 schreef CarOnline het volgende:
Ik moet mn auto uitmesten
En stofzuigen ook nog
Nou, dat slaat iig niet op Amanda.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:40 schreef Copycat het volgende:
To be stupid is an extremely valuable tool, to be innocent and to be open for everything.
![]()
En ondertussen leef ik erg mee met het allereerste liefdesverdriet van mijn oudste neefje.
vanmorgen de topic dames in de dop hier gelezen, heb wel gelachen maar ja dat is nu ook al overquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:54 schreef Smash-it het volgende:
Hebben jullie dat ook? Probeer weer een beetje te integreren in andere delen van fok, maar niks is zo gezellig en grappig als dat het hier was ten tijde van de streams.
*pruilt en verloren rondfokt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |