Ow wow! Die vind ik gaafquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef IedeK. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mooiste, gemaakt in Januari.
Oe...best tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
die's geil.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef Robertje het volgende:
ff een kickje
[ afbeelding ]
Duik van Black Rock, Kanaapali, Hawaii
De wolkenvelden op de 2e en 3e foto zijn zooo mooi.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:15 schreef janeway het volgende:
in frankrijk wat geoefend met mijn nieuwe camera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef Robertje het volgende:
ff een kickje
[ afbeelding ]
Duik van Black Rock, Kanaapali, Hawaii
is deze bewerkt? Mooie kleuren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:19 schreef Ouwesok het volgende:
Op de verveluwe op de hei
[ afbeelding ]
met de Coolpix 5700
Errug, errug prettig, CMquote:
Daarom heb ik ook gewacht tot het vrijdagochtend was!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Errug, errug prettig, CMIk wilde ook op pad maar toen ik dat bedacht had was het donderdag en geen mist en mooie velden meer
Prettigquote:
Die laatste is heel erg mooi!quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Uurtje Maasvlakte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke plaatjes. Misschien volgende keer toch een tikkie soepen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Benedykt1 het volgende:
Ben zo af en toe op pad met m'n cammetje, FujiFilm FinePix S5800. Heb ik ongeveer een maand of 6-7 terug gekocht en ben er zeer blij mee
Alle 4 foto's zijn op hetzelfde weggetje genomen even buiten Appingedam (Noord-oost Groningen).
Deze foto heb ik een jaar geleden (eind januari) geschoten met m'n oude cameratje, een Samsung S630. Hier is overigens helemaal niets aan gesoept, behalve dat ik de resolutie een stukje omlaag heb gegooid.
[ afbeelding ]
Deze foto's zijn alle 3 in deze volgorde met de S5800 vlak achter elkaar genomen (er zit hooguit 10 minuten tussen de eerste en de laatste) afgelopen na-zomer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig spectaculair, Dekkered. Afgezien van een licht gelig gloedje rechts zie je bijna niet dat het een zonsondergang is. Misschien te vroeg naar de zonsondergang gegaan? Je kan het best een 45-60 minuten van te voren aanwezig zijn en blijven tot een half uur erna.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:02 schreef dekkered het volgende:
zonsondergang in september
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef Noxa het volgende:
[..]
Die laatste is heel erg mooi!
Mijne. Tijdje terug alweer, sunset bij de Rijn.
[ afbeelding ]
had ik ook gedaan maar hij kwam er niet mooi uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weinig spectaculair, Dekkered. Afgezien van een licht gelig gloedje rechts zie je bijna niet dat het een zonsondergang is. Misschien te vroeg naar de zonsondergang gegaan? Je kan het best een 45-60 minuten van te voren aanwezig zijn en blijven tot een half uur erna.
Thnxquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef Netsplitter het volgende:
Zeker orgineel.
En zeer mooi moet ik zeggen.
Tof! Zoiets heb ik ooit eens met een foto van een vliegtuig gedaan (beetje offtopic): http://flickr.com/photos/danny_roodbol/2965234104/quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zonsondergang op een andere manier!
[ afbeelding ]
Die is ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Tof! Zoiets heb ik ooit eens met een foto van een vliegtuig gedaan (beetje offtopic): http://flickr.com/photos/danny_roodbol/2965234104/
alleen zo jammer dat ze niet werken.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:49 schreef WEST het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de onderste is een week geleden gemaakt. De bovenste gisteravond.
vaag hier wel en dat op m'n mobielquote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
alleen zo jammer dat ze niet werken.
Die bovenste!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:49 schreef WEST het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de onderste is een week geleden gemaakt. De bovenste gisteravond.
Nu doen ze het hier ook, vanochtend kreeg ik te horen dat het domein geregistreerd was maar dat er niks op stond.quote:
die vind ik ook het mooiste. Ik heb er van de week nog een paar mooie gemaakt. Daar ga ik morgen mee aan de slag.quote:
Welke foto's bedoel je, de zonsondergang, of de zonsopkomst? Die laatste foto's zijn genomen in de duinen, dus vandaar dat het op de achtergrond niet helemaal recht looptquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:18 schreef crix het volgende:
@DaMart
Mooei foto's alleen ik stoor me een beetje aan die scheve horizon steedsKleuren zijn heel mooi
De eerste twee eigenlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke foto's bedoel je, de zonsondergang, of de zonsopkomst? Die laatste foto's zijn genomen in de duinen, dus vandaar dat het op de achtergrond niet helemaal recht loopt.
Die met de bovenleidingportalen dus? Die staan inderdaad wat scheef op de foto, maar dat komt doordat ik onder de spoordijk stond, en ook nog eens in een hoek t.o.v. die dijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:58 schreef crix het volgende:
[..]
De eerste twee eigenlijkBij de tweede foto heb ik het gevoel dat het wel hoort, maar bij de eerste heb ik net het gevoel of ik me hoofd iets kantel
Youre welcomequote:Op zaterdag 11 april 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die met de bovenleidingportalen dus? Die staan inderdaad wat scheef op de foto, maar dat komt doordat ik onder de spoordijk stond, en ook nog eens in een hoek t.o.v. die dijk
Maar ik zal er volgende keer eens op proberen te letten, bedankt voor de tip!.
nr 2. is nice!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef DaMart het volgende:
Vanavond aan zee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik had geen statief of zo bij me. En het waaide nog wel behoorlijk, dus lang stil blijven staan was helaas niet echt mogelijkquote:Op maandag 20 april 2009 17:45 schreef Noxa het volgende:
[..]
nr 2. is nice!!!
nr.3 is een briljant moment. Alleen niet scherp. Had een hele mooie kunnen zijn. Uit de hand genomen?
Tja, zelfs een blauwe opkomst heeft wel wat oranje tinten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, jammer dat alle foto's zo warm kleurig zijn (oranje, geel, rood).
Met name bij zonsopkomst hoopte ik meer blauw kleurige foto's te zien. In mijn ogen veel mooier en vrediger dan het eerder genoemde warmkleurige
Prachtplaatje, die oranje tinten erbij is niet erg, zolang het mooie ochtendblauwe maar overheerstquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Tja, zelfs een blauwe opkomst heeft wel wat oranje tinten.
[ afbeelding ]
Oeh die is mooi van kleur!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:07 schreef CompuMess het volgende:
Een ondergang uit IJmuiden, gisteravond.
[ link | afbeelding ]
Mooiste zonsondergang die ik ooit gezien heb! Genomen op een vrijwel verlaten eiland in Cambodja, euforisch moment!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
Die 3e heeft wel een heel lekkere lucht zeg.
Mooie kleurenquote:
Deze is erg mooi inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 23:48 schreef fractalis het volgende:
[ afbeelding ]
zonsondergang @ Bamboo Island, Cambodja
Deze ookquote:
Als je een reflectie hebt (water) dat je dat goed erop zet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef PatrickD het volgende:
De vraag van de leek:
Waar moet je op letten als je een mooie zonsondergang foto wilt maken?
(ps. Ik heb een gewone Digicam, geen DSLR helaas.)
Thanks!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef slashyou het volgende:
Die uit cambodja zijn echt geweldig.
Deze is uit italie:
[ afbeelding ]
quote:
ik ook een beetje nodig...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Chicolate het volgende:
Het is al eerder gevraagd: wat zijn nou goede instellingen om mooie kleuren te krijgen bij een zonsopgang/-ondergang? ISO/Sluitertijd/Diafragma enzo? Heb veel zitten rotzooien, maar er kwamen allemaal fletse, lelijke plaatjes uit.
Door een beetje te onderbelichten... Je cam doet een lichtmeting op het totaalplaatje en probeert dus ook je voorgrond goed te belichten. Door te onderbelichten, maak je die donkerder (helaas een minpuntje) maar krijg je de lucht wat beter.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die kleuren!
[ afbeelding ]
Paar dagen geleden gemaakt. Niet echt scherp helaas, was waarschijnlijk te druk met de kleuren goed krijgen (wat toen uiteraard mislukt is, het is dankzij Photoshop dat het nu nog érgens op lijkt).
Het is al eerder gevraagd: wat zijn nou goede instellingen om mooie kleuren te krijgen bij een zonsopgang/-ondergang? ISO/Sluitertijd/Diafragma enzo? Heb veel zitten rotzooien, maar er kwamen allemaal fletse, lelijke plaatjes uit.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die kleuren!
[ afbeelding ]
Paar dagen geleden gemaakt. Niet echt scherp helaas, was waarschijnlijk te druk met de kleuren goed krijgen (wat toen uiteraard mislukt is, het is dankzij Photoshop dat het nu nog érgens op lijkt).
Italie? Die heb je op Mars gemaakt. Prima foto!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef slashyou het volgende:
Die uit cambodja zijn echt geweldig.
Deze is uit italie:
[ afbeelding ]
Mooi man!quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:19 schreef fractalis het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Heel bijzonder die kleur rood trouwens in jouw foto!![]()
Omdat het licht vanavond zo ontzettend mooi was heb ik even een paar kiekjes geschoten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind die laatste zelf erg geslaagd, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Is je bril van je neus gevallen?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Italie? Die heb je op Mars gemaakt. Prima foto!
[..]
Mooi man!
Ik mis alleen een mandje onder die grijze ballon. Zijn die mensen eruit gevallen?
Dankjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Door een beetje te onderbelichten... Je cam doet een lichtmeting op het totaalplaatje en probeert dus ook je voorgrond goed te belichten. Door te onderbelichten, maak je die donkerder (helaas een minpuntje) maar krijg je de lucht wat beter.
Als je het helemaal goed wilt doen, zorg je voor graduele ND-filters, stel je de belichting in op de voorgrond en zorg je met je ND-filters ervoor dat de lucht eigenlijk onderbelicht wordt.
Hele mooie dieptewerking. Die wolken lijken echt close met de maan op de achtergrond.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:19 schreef fractalis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind die laatste zelf erg geslaagd, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik zie het nu pas, dankjequote:Op maandag 8 juni 2009 17:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
![]()
Ook een lekkere brede foto, iets wat ik net wilde plaatsen.
[ afbeelding ]
Klikbaar.
En even de gegevens overgenomen voor Chicolate maar die zijn eigenlijk telkens anders.
Camera: Canon EOS 350D Digital (Canon 17-40mm L )
Exposure: 0.2 sec (1/5)
Aperture: f/5.0
Focal Length: 17 mm
ISO Speed: 100
Exposure Bias: 0 EV
Flash: Off
Thanks!!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hele mooie dieptewerking. Die wolken lijken echt close met de maan op de achtergrond.
Ook mooi om te zien dat die luchtballon (die toch best groot zijn) op de foto nog kleiner is dan de maan. En dat als je je bedenkt dat de maan al gauw 100.000 x zover weg is.
Erg mooie foto
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:45 schreef Turbomuis het volgende:
Uit de hand genomen, op een parkeerplaats. Staande op een picknickbank. Maar ik vind ze toch best mooi geworden zo...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van jou is ook niet onaardig, jammer alleen dat het zo'n standaard foto is (dat heb je al gauw bij een zonsondergang aan zee). Mooie lucht wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:52 schreef suuzepluus het volgende:
OMG wat een prachtige fotos hier!!!![]()
[afgelopen Zaterdag gemaakt op Bloemendaal strand!]
[ afbeelding ]
Wow!! Vooral die eerste, echt prachtig zeg!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef CompuMess het volgende:
Een paar weken terug nabij Nederhemert
[ [url=http://farm3.static.flickr.com/2431/3632486840_aa779101d5.jpg]afbeelding ][/url]
en in het Gat van Kampen (Brabantse Biesbosch)
[ link | afbeelding ]
Ik zie twee mensen op het strandquote:
Lol zijn 2 vissers hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zie twee mensen op het strand
vlak bij het water, hand in hand
De zon zakt
ze zwijgen van geluk
thanks! tja ik deed ook niet zoveel moeite... was zo een moment van, hey ,mooi! klik en weer verder!! hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
Die van jou is ook niet onaardig, jammer alleen dat het zo'n standaard foto is (dat heb je al gauw bij een zonsondergang aan zee). Mooie lucht wel.
hoe doe ik dat dan??quote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef Ruud het volgende:
Oh ja, misschien nog een beetje spelen met de levels
http://www.jasmania.nl/photoshop/curves.htmquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef suuzepluus het volgende:
[..]
thanks! tja ik deed ook niet zoveel moeite... was zo een moment van, hey ,mooi! klik en weer verder!! haha
ga proberen op vakantie mooiere te maken!!
[..]
hoe doe ik dat dan??
W.O.W.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef CompuMess het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zonsondergang op Indian Summer Festival 2009 (HDR)
Zeer mooi, scherpte en wolkenspel... De zon die doorbreekt lijkt wel lavaquote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef CompuMess het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zonsondergang op Indian Summer Festival 2009 (HDR)
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:55 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
In Athene bij de tempel van Poseidon
Omgeving Nijmegen? Ik zag gisteravond zo'n zelfde wolkenspel toen ik daar wasquote:Op zondag 5 juli 2009 12:44 schreef Ruud het volgende:
Gisteravond:
[ afbeelding ]
Groter: http://farm4.static.flickr.com/3563/3689166689_3436093e4d_b.jpg
[ afbeelding ]
Groter: http://farm3.static.flickr.com/2611/3689167691_71b9ef787a_b.jpg
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omgeving Nijmegen? Ik zag gisteravond zo'n zelfde wolkenspel toen ik daar was
Ik zie dat er nu driftig met de levels gestoeid wordtquote:
Want? Ik heb de foto's gewoon op verschillende tijdstippen gemaakt.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik zie dat er nu driftig met de levels gestoeid wordt
Ik had ook fotoos gemaakt van de lucht, en die qua kleur opgehaalt. En dat kwam er net zo uit te zien als deze foto's. Vandaarquote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
Want? Ik heb de foto's gewoon op verschillende tijdstippen gemaakt.
Neem eens een kijkje in het Lichtende nachtwolken boven Nederland topic.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:52 schreef Timmos het volgende:
Weet niet of er meer mensen foto's hebben gemaakt.. Was een prachtige avond met lichtende nachtwolken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei klikbaar voor een iets grotere versie
Heuj, thanks! Had gekeken bij ''actieve topics'' maar niks gevonden.. Crosspost is geplaatstquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:52 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in het Lichtende nachtwolken boven Nederland topic.
[ afbeelding ]
Erg mooi, sfeervol. Geeft wmb de belofte van een nieuwe dag weer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef thacrusher het volgende:
Zonsopkomst gezien vanuit bed afgelopen februari in egypte![]()
Hey, tof! Waar ken ik die vanquote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Cheiron het volgende:
Op vakantie naar de Azoren geweest. Zonsondergang met uitzicht op een vulkaan
[ afbeelding ]
Groter @ Flickr
Goffer man, die ziet er mooi uitquote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Cheiron het volgende:
[ afbeelding ]
Groter @ Flickr
Over vulkanen gesproken: De Vesuvius en Etna heb ik niet bij zonsopkomst of zonsondergang kunnen schieten, wel de Stromboli (hemelsbreed 70 km bij me vandaan):quote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Cheiron het volgende:
[ afbeelding ]
Groter @ Flickr
Schitterend veel na bewerkt of valt het mee?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:03 schreef CompuMess het volgende:
Wat moet dat mooi zijn, zo'n ballonvaart boven een ontwakend, licht dampend polderlandschap...
[ link | afbeelding ]
't is een 5-schots HDR plaat, dus er is wel een beetje nabewerking aanwezig. Maar ik had mazzel met de nevel over het land, die zorgde voor een lekker zacht ploatie!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Schitterend veel na bewerkt of valt het mee?
Best prettig marjoquote:
Vet, die brug fiets ik dagelijks over maar ik had hem nog nooit op die manier bekekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef WEST het volgende:
Vorige week gemaakt in Hasselt (OV)
[ link | afbeelding ]
Dat was een mooi luchtje ja, gisteren (?). Jammer alleen dat het zo'n typische "even uit het raam" foto is.quote:
Oeh, met name de eerste foto vind ik eeerg prettig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:05 schreef Zith het volgende:
Ook wat geschoten, foto 1 is met gnoes, foto2 is met olifanten...Klikbaar voor groot
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie foto, misschien een beetje overbelicht rechts in beeld! Wat voor gebouw is het?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:07 schreef Heli0s het volgende:
Hier een foto van mij. Eerste keer dat ik een van mijn foto's postHij is afgelopen zondag avond genomen.
[ link | afbeelding ]
Das wel een beetje waar, jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:42 schreef Shark.Bait het volgende:
Da's geen zonsondergang! Zo te zien had je nog een uur speling
Het is het gemaal in Katwijk. Ik moet idd de horizon nog wat recht trekken, kon niet recht voor het gebouw staan om de foto te nemen (Dan sta je in de rijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:37 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Mooie foto, misschien een beetje overbelicht rechts in beeld! Wat voor gebouw is het?
Edit: en volgens mij staat de horizon ook niet helemaal recht. (net als bij sommige van mij)
Dat is een hele toffe set zegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef CompuMess het volgende:
De oogst van vanochtend...
[ link | afbeelding ]
1.
[ link | afbeelding ]
2.
[ link | afbeelding ]
3.
[ link | afbeelding ]
Danq!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:47 schreef janeway het volgende:
Compumess mooie serie nr 3 is wel heel mooi.. Hoe vroeg was je op?
Dank uquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:19 schreef Omniej het volgende:
De kleuren op de foto's van OA zijn echt.
Mooie kleurtjes, daar niet van, maar vind je het zelf niet ook een beetje veel van hetzelfde?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:00 schreef OA het volgende:
Vanavond.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat hij zegt dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes, daar niet van, maar vind je het zelf niet ook een beetje veel van hetzelfde?
Ik heb er nog veel meer hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes, daar niet van, maar vind je het zelf niet ook een beetje veel van hetzelfde?
Mooie foto's!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegt dus
Resultaat van afgelopen woensdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok dat is iets wat ik eens moet gaan bekijken.. Mooiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
@Janeway: iets dat de ackerdijkse polder heet. Parallel langs de A13 tussen Delft-Zuid en afslag Berkel & Rodenrijs en dan ergens de weg nemen die er haaks op staat.
1 woord: wauw!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef CompuMess het volgende:
[ link | afbeelding ]
1.
[ link | afbeelding ]
2.
[ link | afbeelding ]
3.
[ link | afbeelding ]
Thanx!.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
1 woord: wauw!
Foto 1 en foto 3 zijn mijn favoriet!
Is dit trouwens in Appeltern?
Het zijn zo wel de kleuren die ik zag. Het begon rose, toen rood, daarna dit oranjeachtige en daarna steeds donkerder. Ik zal vanavond als ik thuis ben fotosjop er op loslaten, kijken wat ik er nog mee kan doen.quote:Op maandag 14 september 2009 00:22 schreef Omniej het volgende:
Vooral de laatste komt volgens mij om in de color noise, zonde is dat. Wel een erg lekker luchtje inderdaad.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef CompuMess het volgende:
[ link | afbeelding ]
1.
[ link | afbeelding ]
2.
[ link | afbeelding ]
3.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:22 schreef mawtje het volgende:
Op curacao kontiki beach
http://www.flickr.com/photos/43086805@N03/4152711395/
Hoe post je trouwens een foto hier?
1 |
Nee, je hebt de url van de Flickr pagina er tussen gezet. Je moet de url van de foto hebben (moet eindigen op .jpg).quote:Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef mawtje het volgende:
[ afbeelding ]
Oké gedaan, maar ik zie een kruisje?
Gelukt, bedankt Ruudquote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
Nee, je hebt de url van de Flickr pagina er tussen gezet. Je moet de url van de foto hebben (moet eindigen op .jpg).
Ik zou niet meer aan werken toekomen en alleen maar naar buiten staren (ongeacht wat voor weer het isquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Individual het volgende:
Zonsondergang vanuit mijn kantoor in Waterloo een paar weken geleden
[ afbeelding ]
Een erg fraaie foto hoor! Mooie compositie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Individual het volgende:
Zonsondergang vanuit mijn kantoor in Waterloo een paar weken geleden
[ afbeelding ]
Haha die momenten zijn kut! heb ik ook vaak, dus geniet nog maar van deze die ik wel heb vastgelegd.......quote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef Omniej het volgende:
Mèn, vanochtend was er echt een fucking mooie zonsopkomst... Heb er in de bus en trein op weg naar school nog even van kunnen genieten, maar ik had wel weer even een "Shit, waarom heb ik nooit m'n camera bij me"-moment.
Vooral de foto die je gisteren plaatste (post #263) vind ik tof ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef RikH het volgende:
[..]
Haha die momenten zijn kut! heb ik ook vaak, dus geniet nog maar van deze die ik wel heb vastgelegd.......
Mooi zeg!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:08 schreef RikH het volgende:
[..]
Een erg fraaie foto hoor! Mooie compositie.
Nog 1 van de vakantie!
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook zo vaak, maar om nou een camera en statief mee te nemen op de fiets...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef Omniej het volgende:
Mèn, vanochtend was er echt een fucking mooie zonsopkomst... Heb er in de bus en trein op weg naar school nog even van kunnen genieten, maar ik had wel weer even een "Shit, waarom heb ik nooit m'n camera bij me"-moment.
Een statief 'voor het geval dat' is een beetje teveel van het goede ja... Alleen de camera is al een goed begin, though.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo vaak, maar om nou een camera en statief mee te nemen op de fiets...
Zul je zien, heb ik een weekje vrij met kerst, werkt het weer niet mee.
Zo? : )quote:Op woensdag 16 december 2009 19:47 schreef polariteit het volgende:
gelukkig zijn er buiten genoeg andere zaken waar je je camera op kan zetten, je moet alleen wat meer improviseren
Hier nog een zonsondergangetje:
[ link | afbeelding ]
@xantalien: Toffe plaat! Zou ook wat van de voorgrond afhalen, maar verder is hij perfect.
Haha nee het 'stadion' dat je daar ziet is de O2 Arena in Londen.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef polariteit het volgende:
Hehe volgens mij moest feyenoord voetballen, of is dat rotterdam niet?
Toffe plaat, al had ik liever nog iets meer van de lucht gezien in plaats van het water. Die kleuren zijn fantastisch namelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef Individual het volgende:
Mooi Nederlandsch plaatje Xantalien!
[ afbeelding ]
Dit zijn 4 foto's aan elkaar geplakt, maar omdat het plaatje klein is en de resolutie laag is ie niet zo mooi scherp..
WOW! deze is zeker heel erg mooiquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef IedeK. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mooiste, gemaakt in Januari.
Erg fraai.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:07 schreef CompuMess het volgende:
Het zonnetje gaat nog steeds trouw op en onder.
Zo ook vandaag...
[ link | afbeelding ]
De zon komt op boven een licht bevroren en mistige Schermer.
Erg originele manier om een zonsondergang te fotograferen in ieder geval.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:27 schreef john_ven24 het volgende:
[ afbeelding ]
Reflectie ondergaande zon tegen de onderkant van de rijnbrug tussen Kleve en Emmerich.
Whoei, erg vette plaatquote:Op maandag 22 maart 2010 13:07 schreef CompuMess het volgende:
Het zonnetje gaat nog steeds trouw op en onder.
Zo ook vandaag... (althans, op moment van schrijven heeft ie alleen het op- gedeelte laten zien... )![]()
[ link | afbeelding ]
De zon komt op boven een licht bevroren en mistige Schermer. Uitzicht over het Noordhollandsch Kanaal.
Zat even het topic door te neuzen, maar:quote:
Waar is dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend in het duin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is in de duinen bij Zandvoort.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Waar is dat?
Daar ga ik eens heen in m'n vakantie
Mooi DaMart!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend in het duin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |