Nee, je hebt de url van de Flickr pagina er tussen gezet. Je moet de url van de foto hebben (moet eindigen op .jpg).quote:Op woensdag 2 december 2009 19:17 schreef mawtje het volgende:
[ afbeelding ]
Oké gedaan, maar ik zie een kruisje?
Gelukt, bedankt Ruudquote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
Nee, je hebt de url van de Flickr pagina er tussen gezet. Je moet de url van de foto hebben (moet eindigen op .jpg).
Ik zou niet meer aan werken toekomen en alleen maar naar buiten staren (ongeacht wat voor weer het isquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Individual het volgende:
Zonsondergang vanuit mijn kantoor in Waterloo een paar weken geleden
[ afbeelding ]
Een erg fraaie foto hoor! Mooie compositie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:02 schreef Individual het volgende:
Zonsondergang vanuit mijn kantoor in Waterloo een paar weken geleden
[ afbeelding ]
Haha die momenten zijn kut! heb ik ook vaak, dus geniet nog maar van deze die ik wel heb vastgelegd.......quote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef Omniej het volgende:
Mèn, vanochtend was er echt een fucking mooie zonsopkomst... Heb er in de bus en trein op weg naar school nog even van kunnen genieten, maar ik had wel weer even een "Shit, waarom heb ik nooit m'n camera bij me"-moment.
Vooral de foto die je gisteren plaatste (post #263) vind ik tof ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef RikH het volgende:
[..]
Haha die momenten zijn kut! heb ik ook vaak, dus geniet nog maar van deze die ik wel heb vastgelegd.......
Mooi zeg!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:08 schreef RikH het volgende:
[..]
Een erg fraaie foto hoor! Mooie compositie.
Nog 1 van de vakantie!
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook zo vaak, maar om nou een camera en statief mee te nemen op de fiets...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef Omniej het volgende:
Mèn, vanochtend was er echt een fucking mooie zonsopkomst... Heb er in de bus en trein op weg naar school nog even van kunnen genieten, maar ik had wel weer even een "Shit, waarom heb ik nooit m'n camera bij me"-moment.
Een statief 'voor het geval dat' is een beetje teveel van het goede ja... Alleen de camera is al een goed begin, though.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zo vaak, maar om nou een camera en statief mee te nemen op de fiets...
Zul je zien, heb ik een weekje vrij met kerst, werkt het weer niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |