alleen zo jammer dat ze niet werken.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:49 schreef WEST het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de onderste is een week geleden gemaakt. De bovenste gisteravond.
vaag hier wel en dat op m'n mobielquote:Op donderdag 9 april 2009 09:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
alleen zo jammer dat ze niet werken.
Die bovenste!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:49 schreef WEST het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de onderste is een week geleden gemaakt. De bovenste gisteravond.
Nu doen ze het hier ook, vanochtend kreeg ik te horen dat het domein geregistreerd was maar dat er niks op stond.quote:
die vind ik ook het mooiste. Ik heb er van de week nog een paar mooie gemaakt. Daar ga ik morgen mee aan de slag.quote:
Welke foto's bedoel je, de zonsondergang, of de zonsopkomst? Die laatste foto's zijn genomen in de duinen, dus vandaar dat het op de achtergrond niet helemaal recht looptquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:18 schreef crix het volgende:
@DaMart
Mooei foto's alleen ik stoor me een beetje aan die scheve horizon steedsKleuren zijn heel mooi
De eerste twee eigenlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke foto's bedoel je, de zonsondergang, of de zonsopkomst? Die laatste foto's zijn genomen in de duinen, dus vandaar dat het op de achtergrond niet helemaal recht loopt.
Die met de bovenleidingportalen dus? Die staan inderdaad wat scheef op de foto, maar dat komt doordat ik onder de spoordijk stond, en ook nog eens in een hoek t.o.v. die dijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:58 schreef crix het volgende:
[..]
De eerste twee eigenlijkBij de tweede foto heb ik het gevoel dat het wel hoort, maar bij de eerste heb ik net het gevoel of ik me hoofd iets kantel
Youre welcomequote:Op zaterdag 11 april 2009 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die met de bovenleidingportalen dus? Die staan inderdaad wat scheef op de foto, maar dat komt doordat ik onder de spoordijk stond, en ook nog eens in een hoek t.o.v. die dijk
Maar ik zal er volgende keer eens op proberen te letten, bedankt voor de tip!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |