nr 2. is nice!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:49 schreef DaMart het volgende:
Vanavond aan zee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik had geen statief of zo bij me. En het waaide nog wel behoorlijk, dus lang stil blijven staan was helaas niet echt mogelijkquote:Op maandag 20 april 2009 17:45 schreef Noxa het volgende:
[..]
nr 2. is nice!!!
nr.3 is een briljant moment. Alleen niet scherp. Had een hele mooie kunnen zijn. Uit de hand genomen?
Tja, zelfs een blauwe opkomst heeft wel wat oranje tinten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, jammer dat alle foto's zo warm kleurig zijn (oranje, geel, rood).
Met name bij zonsopkomst hoopte ik meer blauw kleurige foto's te zien. In mijn ogen veel mooier en vrediger dan het eerder genoemde warmkleurige
Prachtplaatje, die oranje tinten erbij is niet erg, zolang het mooie ochtendblauwe maar overheerstquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Tja, zelfs een blauwe opkomst heeft wel wat oranje tinten.
[ afbeelding ]
Oeh die is mooi van kleur!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:07 schreef CompuMess het volgende:
Een ondergang uit IJmuiden, gisteravond.
[ link | afbeelding ]
Mooiste zonsondergang die ik ooit gezien heb! Genomen op een vrijwel verlaten eiland in Cambodja, euforisch moment!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
Die 3e heeft wel een heel lekkere lucht zeg.
Mooie kleurenquote:
Deze is erg mooi inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 23:48 schreef fractalis het volgende:
[ afbeelding ]
zonsondergang @ Bamboo Island, Cambodja
Deze ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |