Die van jou is ook niet onaardig, jammer alleen dat het zo'n standaard foto is (dat heb je al gauw bij een zonsondergang aan zee). Mooie lucht wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:52 schreef suuzepluus het volgende:
OMG wat een prachtige fotos hier!!!![]()
[afgelopen Zaterdag gemaakt op Bloemendaal strand!]
[ afbeelding ]
Wow!! Vooral die eerste, echt prachtig zeg!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef CompuMess het volgende:
Een paar weken terug nabij Nederhemert
[ [url=http://farm3.static.flickr.com/2431/3632486840_aa779101d5.jpg]afbeelding ][/url]
en in het Gat van Kampen (Brabantse Biesbosch)
[ link | afbeelding ]
Ik zie twee mensen op het strandquote:
Lol zijn 2 vissers hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zie twee mensen op het strand
vlak bij het water, hand in hand
De zon zakt
ze zwijgen van geluk
thanks! tja ik deed ook niet zoveel moeite... was zo een moment van, hey ,mooi! klik en weer verder!! hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
Die van jou is ook niet onaardig, jammer alleen dat het zo'n standaard foto is (dat heb je al gauw bij een zonsondergang aan zee). Mooie lucht wel.
hoe doe ik dat dan??quote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef Ruud het volgende:
Oh ja, misschien nog een beetje spelen met de levels
http://www.jasmania.nl/photoshop/curves.htmquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:36 schreef suuzepluus het volgende:
[..]
thanks! tja ik deed ook niet zoveel moeite... was zo een moment van, hey ,mooi! klik en weer verder!! haha
ga proberen op vakantie mooiere te maken!!
[..]
hoe doe ik dat dan??
W.O.W.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef CompuMess het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zonsondergang op Indian Summer Festival 2009 (HDR)
Zeer mooi, scherpte en wolkenspel... De zon die doorbreekt lijkt wel lavaquote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef CompuMess het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zonsondergang op Indian Summer Festival 2009 (HDR)
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:55 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
In Athene bij de tempel van Poseidon
Omgeving Nijmegen? Ik zag gisteravond zo'n zelfde wolkenspel toen ik daar wasquote:Op zondag 5 juli 2009 12:44 schreef Ruud het volgende:
Gisteravond:
[ afbeelding ]
Groter: http://farm4.static.flickr.com/3563/3689166689_3436093e4d_b.jpg
[ afbeelding ]
Groter: http://farm3.static.flickr.com/2611/3689167691_71b9ef787a_b.jpg
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omgeving Nijmegen? Ik zag gisteravond zo'n zelfde wolkenspel toen ik daar was
Ik zie dat er nu driftig met de levels gestoeid wordtquote:
Want? Ik heb de foto's gewoon op verschillende tijdstippen gemaakt.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik zie dat er nu driftig met de levels gestoeid wordt
Ik had ook fotoos gemaakt van de lucht, en die qua kleur opgehaalt. En dat kwam er net zo uit te zien als deze foto's. Vandaarquote:Op maandag 6 juli 2009 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
Want? Ik heb de foto's gewoon op verschillende tijdstippen gemaakt.
Neem eens een kijkje in het Lichtende nachtwolken boven Nederland topic.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:52 schreef Timmos het volgende:
Weet niet of er meer mensen foto's hebben gemaakt.. Was een prachtige avond met lichtende nachtwolken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei klikbaar voor een iets grotere versie
Heuj, thanks! Had gekeken bij ''actieve topics'' maar niks gevonden.. Crosspost is geplaatstquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:52 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in het Lichtende nachtwolken boven Nederland topic.
[ afbeelding ]
Erg mooi, sfeervol. Geeft wmb de belofte van een nieuwe dag weer.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef thacrusher het volgende:
Zonsopkomst gezien vanuit bed afgelopen februari in egypte![]()
Hey, tof! Waar ken ik die vanquote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Cheiron het volgende:
Op vakantie naar de Azoren geweest. Zonsondergang met uitzicht op een vulkaan
[ afbeelding ]
Groter @ Flickr
Goffer man, die ziet er mooi uitquote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Cheiron het volgende:
[ afbeelding ]
Groter @ Flickr
Over vulkanen gesproken: De Vesuvius en Etna heb ik niet bij zonsopkomst of zonsondergang kunnen schieten, wel de Stromboli (hemelsbreed 70 km bij me vandaan):quote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Cheiron het volgende:
[ afbeelding ]
Groter @ Flickr
Schitterend veel na bewerkt of valt het mee?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:03 schreef CompuMess het volgende:
Wat moet dat mooi zijn, zo'n ballonvaart boven een ontwakend, licht dampend polderlandschap...
[ link | afbeelding ]
't is een 5-schots HDR plaat, dus er is wel een beetje nabewerking aanwezig. Maar ik had mazzel met de nevel over het land, die zorgde voor een lekker zacht ploatie!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Schitterend veel na bewerkt of valt het mee?
Best prettig marjoquote:
Vet, die brug fiets ik dagelijks over maar ik had hem nog nooit op die manier bekekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef WEST het volgende:
Vorige week gemaakt in Hasselt (OV)
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |