Zo? : )quote:Op woensdag 16 december 2009 19:47 schreef polariteit het volgende:
gelukkig zijn er buiten genoeg andere zaken waar je je camera op kan zetten, je moet alleen wat meer improviseren
Hier nog een zonsondergangetje:
[ link | afbeelding ]
@xantalien: Toffe plaat! Zou ook wat van de voorgrond afhalen, maar verder is hij perfect.
Haha nee het 'stadion' dat je daar ziet is de O2 Arena in Londen.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef polariteit het volgende:
Hehe volgens mij moest feyenoord voetballen, of is dat rotterdam niet?
Toffe plaat, al had ik liever nog iets meer van de lucht gezien in plaats van het water. Die kleuren zijn fantastisch namelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef Individual het volgende:
Mooi Nederlandsch plaatje Xantalien!
[ afbeelding ]
Dit zijn 4 foto's aan elkaar geplakt, maar omdat het plaatje klein is en de resolutie laag is ie niet zo mooi scherp..
WOW! deze is zeker heel erg mooiquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef IedeK. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mooiste, gemaakt in Januari.
Erg fraai.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:07 schreef CompuMess het volgende:
Het zonnetje gaat nog steeds trouw op en onder.
Zo ook vandaag...
[ link | afbeelding ]
De zon komt op boven een licht bevroren en mistige Schermer.
Erg originele manier om een zonsondergang te fotograferen in ieder geval.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:27 schreef john_ven24 het volgende:
[ afbeelding ]
Reflectie ondergaande zon tegen de onderkant van de rijnbrug tussen Kleve en Emmerich.
Whoei, erg vette plaatquote:Op maandag 22 maart 2010 13:07 schreef CompuMess het volgende:
Het zonnetje gaat nog steeds trouw op en onder.
Zo ook vandaag... (althans, op moment van schrijven heeft ie alleen het op- gedeelte laten zien... )![]()
[ link | afbeelding ]
De zon komt op boven een licht bevroren en mistige Schermer. Uitzicht over het Noordhollandsch Kanaal.
Zat even het topic door te neuzen, maar:quote:
Waar is dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend in het duin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is in de duinen bij Zandvoort.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:22 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Waar is dat?
Daar ga ik eens heen in m'n vakantie
Mooi DaMart!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend in het duin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |