quote:7.40 pm: The rain has gone back from bucketing to spotting but it’s still raining nevertheless. Play has been cancelled for the night I’m afraid.
Nope, dan hadden we Barbaraquote:Op maandag 26 mei 2008 19:57 schreef Tim86 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
spelen ze in Engeland ofzo?
Jij woont toch vlak bij Piet Paulusma ?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:09 schreef SCH het volgende:
Pleut het de hele avond nog?
Heel de week verwachten ze niet bijster goed weerquote:Op maandag 26 mei 2008 20:14 schreef borisz het volgende:
Hoop dat het morgen wel droog is.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef kleinzusje het volgende:
or het pick topic
- Schrijf een update
- Vraag een fantastische ava aan, ( liefst zonder parkiet)
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:36 schreef Nalbandian het volgende:
Regent het nog steeds ?
Niet weer, he. Pokke regen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:33 schreef TheArt het volgende:
Ik vrees voor de komende paar uur weer geen tennis. Er komt een hele lijn buien aan
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=2008&maand=05&uur=09&minuut=15&dag=27&id=86109964&bliksem=0
Ik zal eens kijken of ik inspiratie hebquote:Op maandag 26 mei 2008 23:22 schreef kleinzusje het volgende:
Even off topic !!
[Tennisfoto-Onderschrift Competitie #12] Met Timmers aan kop
Liever niet, het was zo leuk, dus ?
Doe mee !
Al is het maar 1 malig!
De foto's zijn belangrijk, daar staat of valt het mee.........
Dus geen inspiratie, maar wel een leuke foto suggestie ? Geef het door !
quote:
quote:10.20 am: Well helloooooo! Welcome to today’s blog. And how are we all on this bright and breezy Tuesday? Bright and breezy… well not quite actually. My early morning jog was in crisp conditions but the drizzle has started and the covers are still on for the moment. It’s barely spotting though so we may yet start on time.
We have a top line-up for you today, with Rafa, Maria, Sveta and other people whose names don’t end in –a but they could almost - Mara (Safin), Nicola (Davydenko), Stanisla (Wawrinka), Ma (-rion Bartoli… OK I’m pushing it with that one).
Bovenaan de pagina staat:quote:
Ervan uitgaand dat Mauresmo in een uur wint bedoel je?quote:
Ja, zeg dat wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef TheArt het volgende:
Vanaf morgen wordt het beter, zegt Meteo France. Dat is ze geraden ook![]()
Daar kunnen ze allemaal geen rekening mee houden hea.quote:Van mij mogen ze wachten tot 16.00 uur. Dan heb ik namelijk mijn laatste examen erop zitten
quote:11.15 pm: Still rainalicious here. I’m getting flashblacks to Wimbledon 2007… as I mentioned yesterday though, once play gets underway, it takes a real downpour here to get them off court as clay isn’t a dangerous surface when wet, unlike grass. Lots of comments, and if yours hasn’t appeared yet don’t worry, Daniela’s upstairs moderating them at lightning speed, quicker than a Schultz-McCarthy serve. Keep ‘em coming. Having I seen any live tennis yet, I’m asked. Not this year, I’m too busy faithfully blogging for you guys. But we have young Elaine here who has already spelled me on a lunch break without any of you noticing, so I might actually get out and see some play quite soon. Providing the rain stops…
Tuurlijk kunnen ze dat wel. Ik vrees er alleen voor dat ze het niet doenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel.
[..]
Daar kunnen ze allemaal geen rekening mee houden hea.
Ja zeker wel hoor.. ik kan me genoeg verregende dagen herinneren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
En damn ! Pleutritus![]()
Hebben we dit eerder gehad tijdens RG ?
quote:
Ja, da's waar. Erg klantvriendelijk zijn ze dus niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dat wel. Ik vrees er alleen voor dat ze het niet doen![]()
Ik ook, absoluut. Het lijkt anders zo ongeveer alsof je aan en nieuw toernooi begint als er zovel dagen tussen zitten.quote:Trouwens, als speler weet ik niet waar ik op dit moment blij mee zou moeten zijn. Dat je op zondag al je eerste ronde hebt kunnen spelen, maar vervolgens tot donderdag moet wachten om je tweede ronde te spelen of dat je vandaag speelt en één dag rust hebt. Ik kies denk ik voor dat laatste.
nope, van parkietenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan ze weer een half uur close-ups van wakker wordende duiven uitzenden.
quote:RG: DOORGANG PARTIJEN NEDERLANDERS ONZEKER
Evenals gisteren regent het op Roland Garros. De organisatie heeft dinsdagochtend besloten dat er niet voor 13:00 uur wedstrijden worden gestart. Robin Haase, die gepland stond om 11:00 uur, zit daardoor in de wachtkamer.
Of de partijen van de andere twee Nederlanders, Jesse Huta Galung en Michaëlla Krajicek, doorgaan is afwachten. Beiden staan gepland op baan 10 als respectievelijk vierde en vijfde partij.
quote:
quote:12 pm: The rain has eased off and we’re aiming for a 12.30 start. Cross those fingers…
Ik weet dat het in vorige jaren ook heeft geregend, maar nu is het voor wat betreft de eerste drie dagen erger dan de afgelopen vijf jaar volgens mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:18 schreef TheArt het volgende:
Nog 2 tot 3 uur geen tennis, aldus Kristie Boogert op Eurosport. Aan het einde van de middag wordt het drog en kan er zeer waarschijnlijk gespeeld worden.
Het houdt maar niet opquote:12.15 pm: Frustrating here – it’s the kind of drizzle that would definitely not stop play but it’s just enough to keep it from starting. Elaine’s busy posting your comments so keep them coming. Star watch: other than Robin “Ruud van Nistelrooy look-a-like” Haase over breakfast there was blonde bombshell Barbara Schett, former player turned very good interviewer, picking up stats in the press centre. I’ll let you know if I rub shoulders with any more legends.
Dus alle werkende mensen kunnen vandaag Nadal nog wel even in actie zien! Dat is wel goed nieuws.quote:
Gewoon op de RG-site bij News.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:27 schreef suus21 het volgende:
van wie is die blog?
Van Drew Lilley (hij is tennisverslaggever).quote:
Ja, precies dat vind ik ook. Waarom suffe partijen van een dag eerder in plaats van die fantastische wedstrijden uit het verleden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:59 schreef Norrage het volgende:
ja het is echt drama overal, en de NOS laat alleen maar het nieuws zien...Laat eens een legendarische RG finale zien...Kuerten vs Norman of zo bijvoorbeeld!!! met die 106 minuten 4e set
het is waarschijnlijk te veel moeite om in het archief (computer) te kijken welke band ze moeten pakken voor een herhaling. Al die redacteuren hebben daar gewoon geen zin in, arrogante lui dubbelzinnig is het..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies dat vind ik ook. Waarom suffe partijen van een dag eerder in plaats van die fantastische wedstrijden uit het verleden.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:04 schreef suus21 het volgende:
[..]
het is waarschijnlijk te veel moeite om in het archief (computer) te kijken welke band ze moeten pakken voor een herhaling. Al die redacteuren hebben daar gewoon geen zin in, arrogante lui dubbelzinnig is het..
quote:1.29 pm: Covers are off Chatrier! Oh ye of little faith! Actually most of you had lots of faith so well done. Still spotting but the start of play approacheth! Bated breath all round…
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:59 schreef Norrage het volgende:
ja het is echt drama overal, en de NOS laat alleen maar het nieuws zien...Laat eens een legendarische RG finale zien...Kuerten vs Norman of zo bijvoorbeeld!!! met die 106 minuten 4e set
Nog niet, neem aan dat wel live komtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:55 schreef One_conundrum het volgende:
Moet Robin nu ook en is dat live op NL?
Davydenkoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:04 schreef suus21 het volgende:
ik wil geen potten kijken..
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:55 schreef One_conundrum het volgende:
Moet Robin nu ook en is dat live op NL?
Haase speelt niet op een tv baan en is dus niet live op tv.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog niet, neem aan dat wel live komt
wat je nu ziet is wel live
maar loopt minuut achter ofzo
dan maar op het livescorebord. goeie service is dat.quote:
professioneel vrouwentennis slaat toch ook als een tang op een varken.....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Jij bent redelijk antivrouwentennis volgens mij.. ben je wel een vrouw?
nee ik ben een meisje, en ik haat vrouwentennis zo saai is dat..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Jij bent redelijk antivrouwentennis volgens mij.. ben je wel een vrouw?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:22 schreef XL het volgende:
[..]
professioneel vrouwentennis slaat toch ook als een tang op een varken.....
Dan kun je net zo goed heren recreanten gaan uitzenden
dat is ook weer niet waar, maar tot aan de kwartfinale is er dus echt totaal niks aan. Die wijven zijn ook allemaai zo saai er gebeurt nooit iets...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:22 schreef XL het volgende:
[..]
professioneel vrouwentennis slaat toch ook als een tang op een varken.....
Dan kun je net zo goed heren recreanten gaan uitzenden
En pas dan verdienen ze gelijke betalingquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een goede ontwikkeling dat steeds meer tennisters naakt gaan though. Zal niet lang meer duren voor ze ook naakt op de baan staan. Wellicht dat de sport dan weer wat interesse gaat opbrengen.
Vanaf de kwartfinale is er enige spanning, maar het blijven twee zwakke geslachten die zachtjes, zonder tactisch plan en zonder effect proberen de fout uit te stellen. Dan mag het er soms aardig uitzien in een kort rokje... Op tennisgebied zie je leukere dingen als je naar een heren 3 wedstrijd kijkt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:27 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat is ook weer niet waar, maar tot aan de kwartfinale is er dus echt totaal niks aan. Die wijven zijn ook allemaai zo saai er gebeurt nooit iets...
Drew Lilleyquote:2.25 pm: Stan the Man’s broken back, get in their my little Swiss mucker! Let’s watch some Cilic – Haase. Big Robin and Marin are deucing it up on the Dutchman’s service in the third match. Robin is leaping up to whip his forehands over while Cilic is on the defensive. Aha, the Croat comes to the net and Robin’s passing shot is wide. Break point… second service… and Big Batavian Bob saves it with a deft backhand drop shot right from the baseline that dies just over the net. Entertaining stuff from these two – could be a clay-court marathon here…
Ashley Harkleroad in de playboy en een andere spaanse troela in Spanje iets.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:34 schreef One_conundrum het volgende:
wie gaan er dan zoal naakt ?
mwah loopt 1 punt achterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Haase speelt niet op een tv baan en is dus niet live op tv.
Het is trouwens ook bullshit dat het een minuut achterloopt, een paar sec max.
Haase inmiddels 1-0 voor.
en hoe kan meneer Jorien dat weten? Livescore van de officiele site loopt namelijk exact gelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah loopt 1 punt achter
balen dat haase niet op tv is dan
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ashley Harkleroad in de playboy en een andere spaanse troela in Spanje iets.
quote:De Spaanse Nuria Llagostera Vives komt er rond voor uit met haar blootreportage in Interviu. ‘Ik heb geen sponsors, ik heb alleen inkomsten door mijn resultaten. Ik heb gewoon geposeerd om mezelf te verkopen en te kijken of er dan bedrijven interesse tonen en me een contract aanbieden.’
Llagostera Vives is 1 meter 57 en heeft bruin haar en is zo op het oog niet de meest logische kandidate voor een dergelijke actie. Dat geeft ze ook nog eens grif toe. ‘De Russische vrouwen zien er het best uit. Ze zijn groot en blond. Ik ben niet zo groot en zo knap, evengoed heb ik enkele leuke zaken om te laten zien.’
quote:After losing a tennis match to Serena Williams on May 25th, 2008, Ashley told reporters she will be posing in the August 2008 issue of Playboy in a decision made supposedly while being medicated during recovery from internal surgery.
livescore van de officiele site liep uur geleden ofzo echt wel een punt voorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en hoe kan meneer Jorien dat weten? Livescore van de officiele site loopt namelijk exact gelijk
Die smiley.quote:
Ja, ik keek er ook met verbazing aar, vooral Soderling - Monaco en Wawrinka - Kohlschreiber.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fijne eerste ronde partijen trouwens:
Ancic - Seppi, Soderling - Monaco of Wawrinka - Kohlschreiber ... ongelofelijk
En dan staan op een andere baan Crivoi en Marrero tegenover elkaar
Zo te zien hebben ze inderdaad al op een flink aantal banen de laatste partij geschrapt en naar morgen verplaatst.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kraai morgen pas (al zeker), aldus 't nieuws.
Er is helaas geen beeld. Scoreboard dus..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:09 schreef SCH het volgende:
Waar volgen jullie Haase?
Ja, wat is dit een straf om naar te kijken zegt. Ik hoopt dat Mauresmo alle volgende games op love wint want dan kunnen we naar Nadal.quote:
en dan evt nog ibm livetrackerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:11 schreef Sawyer het volgende:
Hier (als de link werkt)
Edit: Link verwijst dus naar rolandgarros.com, daar vandaan op live scores klikken
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Denk je gravelvorm te hebben, misschien zit er wel een 3e ronde in met een gunstige loting (je bent tenslotte in vorm), mag je tegen Rafa
donequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Robin neem nu zelf eens die voorsprong gek.
dan smelten zequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom spelen ze gewoon niet in de regen...
Had hem net even maar gelijk re-mini-break.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Robin neem nu zelf eens die voorsprong gek.
die had je best geil terug kunnen layen @ 1.4 ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Daar gaat m'n funbetje Nieminen tb Moya op RG @8.50
Ja weet ik, wilde ik ook wel doen maar ik had niet in de gaten dat die pot al begonnen was.. zat op een livescorepagina te kijken die hem er niet bij had staanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die had je best geil terug kunnen layen @ 1.4 ofzo
whehequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:22 schreef Tim86 het volgende:
Niemand vindt het leuk om natte ballen te hebben..
tennissers dus ook niet
Honkballers en voetballers doen het ook in de regen,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:22 schreef Tim86 het volgende:
Niemand vindt het leuk om natte ballen te hebben..
tennissers dus ook niet
Met natte tennisballen valt niet te spelen wise assquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Honkballers en voetballers doen het ook in de regen,
niet zeiken
quote:3.22 pm: Blimey! Cilic and Haaaaaase were 4-4 in the first-set tie-break when they went off! Poised. On a knife-edge. Hanging in the balance. Couldn’t be any closer. Tighter than a journalist’s wallet that match is…
quote:3.52 pm: The rain looks to have stopped and it’s reasonably bright outside. No play before 4.05 is the latest official communiqué
Alle 3e partijen worden vandaag zoiezo niet meer gespeeld. Dus Clement zal idd vandaag niet meer spelen...morgen wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:25 schreef Miss_S het volgende:
Denk niet dat ik Clement nog te zien krijg vandaag....(of morgen)
Ik las ergens dat hij een griepje heeft gehad en sowieso om een late eerste ronde had gevraagd...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:24 schreef Tim86 het volgende:
Geen idee...ik had een makkelijke pot voor Nieminen verwacht eigenlijk..misschien is de regenpauze goed voor hem..in set 1 had hij gewoon op een break voorsprong moeten komen eigenlijk met al die kansen
Waar haal je dit vandaan? In Schedule of Play op de RG staan nog wel de derde partijen vermeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:29 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Alle 3e partijen worden vandaag zoiezo niet meer gespeeld. Dus Clement zal idd vandaag niet meer spelen...morgen wel.
Zoals verwacht zijn er net een paar 3e partijen weggehaald. Zullen vast meer volgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:02 schreef Colplay het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? In Schedule of Play op de RG staan nog wel de derde partijen vermeld.
Ben over een uurtje thuis. Kans dat ik dan naar tennis kan kijken?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:23 schreef hoM3r het volgende:
Ik ga kijken in Parijs, maandag 26 mei en dinsdag 27 mei. Heb er zin in!
Ik teken ervoor als we over een uur naar tennis kunnen kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:50 schreef TheArt het volgende:
Rond een uur of 7 is het droog volgens mij. Deprimerend
Van *6-5 naar 6-8quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:19 schreef Fukjoeman het volgende:
haase 5-4 in de tb
Verschrikkelijk om naar te kijken. Ik kijk nog liever niet dan diat ik hiernaar kijk. Ik hoop op drie games op rij voor Mauresmo. En dan eindelijk Nadal.quote:
zo is dat, dat geklaag altijd van de Nadal /Federer fansquote:
Beter toch, liever in de eerste ronde naar huis dan nog een wedstrijd van haar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die vieze Mauresmo maakt er gewoon een 3e set van op deze manier
Ik kijk Davyquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hele dag regen en als er dan gespeeld word staan alle camera's op deze baan. Ongeloveloos
Arme Kohli.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:45 schreef kleinzusje het volgende:
Stan de Man gaat die kolenschepper er af vegen
Het gaat op zichwel gelijk op en scheelt niet veel...maar Haase pakt de belangrijke punten niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:48 schreef TheArt het volgende:
Robin 2 BPs onbenut gelaten.
Ja volgens mij was die bal uitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:49 schreef Omnifacer het volgende:
Jemig wat loopt die lijnrechter te brullen zeg
Mooie blog is dat tochquote:6.38 pm: Ooh, Cilic took the tie-break 8-6 to lead Robin Haase van Nistelrooij one set to love. And my lanky breakfast buddy is a break-point down… which he saves in masterful fashion, galloping to the net and putting away a backhand volley. Hup Robin hup. Laat de leeuw niet in z’n hempie staan or something like that. Don’t let the lion stand in his slippers, a common Dutch refrain when encouraging their sporting heroes. And it’s worked. Robin holds, it’s 2-2. Clay-court marathon alert. We had a three-setter yesterday that lasted 3h41…
Ik kan me nog herinneren dat het vorig jaar precies hetzelfde wasquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Robin moet zn kansen eens gaan pakken, BP's genoeg
[..]
Mooie blog is dat toch
Ik keek op dat moment net naar hetzelfde. Deze wedstrijd wordt gewoon getekend door het niet benuuten van de kansen door Haase. Echt zonde, want hij kan gewoon winnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Benutte breakpoints Cilic: 3/7
Benutte breakpoints Haase: 2/14
Hoeveel kansen wil je hebben krullenbol
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Soderling tikt Monaco terug naar Argentinie: 6-2 6-3 6-1
In deze vorm gaat Soderling ver komen gok ik zo ...
Seppi is dan ook kampioen chokenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ancic wint de tweede set ook nog na 2 breaks achter gestaan te hebben.
Soderling makkelijk langs Monaco.
Omdat we door die bolle lang op nadal moeten wachtenquote:
Ik zou er mijn geld niet op inzetten nee...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:27 schreef TheArt het volgende:
Als Belucci maar wint, vind ik alles goedAlleen zal dat helaas niet gebeuren.
quote:
quote:Jesse Huta Galung komt dinsdag niet meer in actie op Roland Garros. Zijn partij uit de eerste ronde tegen de Tsjech Jirí Vanek is vanwege de regen in Parijs verplaatst naar woensdag.
Heeft hij altijd. Voorzorg. Anders krijgt hij last van zijn knieen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:43 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom heeft Nadal bandage's om zijn poten (knieën?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |