quote:12 pm: The rain has eased off and we’re aiming for a 12.30 start. Cross those fingers…
Ik weet dat het in vorige jaren ook heeft geregend, maar nu is het voor wat betreft de eerste drie dagen erger dan de afgelopen vijf jaar volgens mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:18 schreef TheArt het volgende:
Nog 2 tot 3 uur geen tennis, aldus Kristie Boogert op Eurosport. Aan het einde van de middag wordt het drog en kan er zeer waarschijnlijk gespeeld worden.
Het houdt maar niet opquote:12.15 pm: Frustrating here – it’s the kind of drizzle that would definitely not stop play but it’s just enough to keep it from starting. Elaine’s busy posting your comments so keep them coming. Star watch: other than Robin “Ruud van Nistelrooy look-a-like” Haase over breakfast there was blonde bombshell Barbara Schett, former player turned very good interviewer, picking up stats in the press centre. I’ll let you know if I rub shoulders with any more legends.
Dus alle werkende mensen kunnen vandaag Nadal nog wel even in actie zien! Dat is wel goed nieuws.quote:
Gewoon op de RG-site bij News.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:27 schreef suus21 het volgende:
van wie is die blog?
Van Drew Lilley (hij is tennisverslaggever).quote:
Ja, precies dat vind ik ook. Waarom suffe partijen van een dag eerder in plaats van die fantastische wedstrijden uit het verleden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:59 schreef Norrage het volgende:
ja het is echt drama overal, en de NOS laat alleen maar het nieuws zien...Laat eens een legendarische RG finale zien...Kuerten vs Norman of zo bijvoorbeeld!!! met die 106 minuten 4e set
het is waarschijnlijk te veel moeite om in het archief (computer) te kijken welke band ze moeten pakken voor een herhaling. Al die redacteuren hebben daar gewoon geen zin in, arrogante lui dubbelzinnig is het..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies dat vind ik ook. Waarom suffe partijen van een dag eerder in plaats van die fantastische wedstrijden uit het verleden.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:04 schreef suus21 het volgende:
[..]
het is waarschijnlijk te veel moeite om in het archief (computer) te kijken welke band ze moeten pakken voor een herhaling. Al die redacteuren hebben daar gewoon geen zin in, arrogante lui dubbelzinnig is het..
quote:1.29 pm: Covers are off Chatrier! Oh ye of little faith! Actually most of you had lots of faith so well done. Still spotting but the start of play approacheth! Bated breath all round…
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:59 schreef Norrage het volgende:
ja het is echt drama overal, en de NOS laat alleen maar het nieuws zien...Laat eens een legendarische RG finale zien...Kuerten vs Norman of zo bijvoorbeeld!!! met die 106 minuten 4e set
Nog niet, neem aan dat wel live komtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:55 schreef One_conundrum het volgende:
Moet Robin nu ook en is dat live op NL?
Davydenkoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:04 schreef suus21 het volgende:
ik wil geen potten kijken..
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:55 schreef One_conundrum het volgende:
Moet Robin nu ook en is dat live op NL?
Haase speelt niet op een tv baan en is dus niet live op tv.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog niet, neem aan dat wel live komt
wat je nu ziet is wel live
maar loopt minuut achter ofzo
dan maar op het livescorebord. goeie service is dat.quote:
professioneel vrouwentennis slaat toch ook als een tang op een varken.....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Jij bent redelijk antivrouwentennis volgens mij.. ben je wel een vrouw?
nee ik ben een meisje, en ik haat vrouwentennis zo saai is dat..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Jij bent redelijk antivrouwentennis volgens mij.. ben je wel een vrouw?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:22 schreef XL het volgende:
[..]
professioneel vrouwentennis slaat toch ook als een tang op een varken.....
Dan kun je net zo goed heren recreanten gaan uitzenden
dat is ook weer niet waar, maar tot aan de kwartfinale is er dus echt totaal niks aan. Die wijven zijn ook allemaai zo saai er gebeurt nooit iets...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:22 schreef XL het volgende:
[..]
professioneel vrouwentennis slaat toch ook als een tang op een varken.....
Dan kun je net zo goed heren recreanten gaan uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |