Er is helaas geen beeld. Scoreboard dus..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:09 schreef SCH het volgende:
Waar volgen jullie Haase?

Ja, wat is dit een straf om naar te kijken zegt. Ik hoopt dat Mauresmo alle volgende games op love wint want dan kunnen we naar Nadal.quote:

en dan evt nog ibm livetrackerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:11 schreef Sawyer het volgende:
Hier (als de link werkt)
Edit: Link verwijst dus naar rolandgarros.com, daar vandaan op live scores klikken

quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Denk je gravelvorm te hebben, misschien zit er wel een 3e ronde in met een gunstige loting (je bent tenslotte in vorm), mag je tegen Rafa

donequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Robin neem nu zelf eens die voorsprong gek.

dan smelten zequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom spelen ze gewoon niet in de regen...

Had hem net even maar gelijk re-mini-break.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Robin neem nu zelf eens die voorsprong gek.

die had je best geil terug kunnen layen @ 1.4 ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:17 schreef eentwee het volgende:
[..]
Daar gaat m'n funbetje Nieminen tb Moya op RG @8.50

Ja weet ik, wilde ik ook wel doen maar ik had niet in de gaten dat die pot al begonnen was.. zat op een livescorepagina te kijken die hem er niet bij had staanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die had je best geil terug kunnen layen @ 1.4 ofzo

whehequote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:22 schreef Tim86 het volgende:
Niemand vindt het leuk om natte ballen te hebben..
tennissers dus ook niet

Honkballers en voetballers doen het ook in de regen,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:22 schreef Tim86 het volgende:
Niemand vindt het leuk om natte ballen te hebben..
tennissers dus ook niet

Met natte tennisballen valt niet te spelen wise assquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Honkballers en voetballers doen het ook in de regen,
niet zeiken

quote:3.22 pm: Blimey! Cilic and Haaaaaase were 4-4 in the first-set tie-break when they went off! Poised. On a knife-edge. Hanging in the balance. Couldn’t be any closer. Tighter than a journalist’s wallet that match is…

quote:3.52 pm: The rain looks to have stopped and it’s reasonably bright outside. No play before 4.05 is the latest official communiqué

Alle 3e partijen worden vandaag zoiezo niet meer gespeeld. Dus Clement zal idd vandaag niet meer spelen...morgen wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:25 schreef Miss_S het volgende:
Denk niet dat ik Clement nog te zien krijg vandaag....(of morgen)

Ik las ergens dat hij een griepje heeft gehad en sowieso om een late eerste ronde had gevraagd...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:24 schreef Tim86 het volgende:
Geen idee...ik had een makkelijke pot voor Nieminen verwacht eigenlijk..misschien is de regenpauze goed voor hem..in set 1 had hij gewoon op een break voorsprong moeten komen eigenlijk met al die kansen

Waar haal je dit vandaan? In Schedule of Play op de RG staan nog wel de derde partijen vermeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:29 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Alle 3e partijen worden vandaag zoiezo niet meer gespeeld. Dus Clement zal idd vandaag niet meer spelen...morgen wel.

Zoals verwacht zijn er net een paar 3e partijen weggehaald. Zullen vast meer volgen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:02 schreef Colplay het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? In Schedule of Play op de RG staan nog wel de derde partijen vermeld.
Ben over een uurtje thuis. Kans dat ik dan naar tennis kan kijken?

quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:23 schreef hoM3r het volgende:
Ik ga kijken in Parijs, maandag 26 mei en dinsdag 27 mei. Heb er zin in!

Ik teken ervoor als we over een uur naar tennis kunnen kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:50 schreef TheArt het volgende:
Rond een uur of 7 is het droog volgens mij. Deprimerend

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |