En pas dan verdienen ze gelijke betalingquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een goede ontwikkeling dat steeds meer tennisters naakt gaan though. Zal niet lang meer duren voor ze ook naakt op de baan staan. Wellicht dat de sport dan weer wat interesse gaat opbrengen.
Vanaf de kwartfinale is er enige spanning, maar het blijven twee zwakke geslachten die zachtjes, zonder tactisch plan en zonder effect proberen de fout uit te stellen. Dan mag het er soms aardig uitzien in een kort rokje... Op tennisgebied zie je leukere dingen als je naar een heren 3 wedstrijd kijkt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:27 schreef suus21 het volgende:
[..]
dat is ook weer niet waar, maar tot aan de kwartfinale is er dus echt totaal niks aan. Die wijven zijn ook allemaai zo saai er gebeurt nooit iets...
Drew Lilleyquote:2.25 pm: Stan the Man’s broken back, get in their my little Swiss mucker! Let’s watch some Cilic – Haase. Big Robin and Marin are deucing it up on the Dutchman’s service in the third match. Robin is leaping up to whip his forehands over while Cilic is on the defensive. Aha, the Croat comes to the net and Robin’s passing shot is wide. Break point… second service… and Big Batavian Bob saves it with a deft backhand drop shot right from the baseline that dies just over the net. Entertaining stuff from these two – could be a clay-court marathon here…
Ashley Harkleroad in de playboy en een andere spaanse troela in Spanje iets.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:34 schreef One_conundrum het volgende:
wie gaan er dan zoal naakt ?
mwah loopt 1 punt achterquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Haase speelt niet op een tv baan en is dus niet live op tv.
Het is trouwens ook bullshit dat het een minuut achterloopt, een paar sec max.
Haase inmiddels 1-0 voor.
en hoe kan meneer Jorien dat weten? Livescore van de officiele site loopt namelijk exact gelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah loopt 1 punt achter
balen dat haase niet op tv is dan
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ashley Harkleroad in de playboy en een andere spaanse troela in Spanje iets.
quote:De Spaanse Nuria Llagostera Vives komt er rond voor uit met haar blootreportage in Interviu. ‘Ik heb geen sponsors, ik heb alleen inkomsten door mijn resultaten. Ik heb gewoon geposeerd om mezelf te verkopen en te kijken of er dan bedrijven interesse tonen en me een contract aanbieden.’
Llagostera Vives is 1 meter 57 en heeft bruin haar en is zo op het oog niet de meest logische kandidate voor een dergelijke actie. Dat geeft ze ook nog eens grif toe. ‘De Russische vrouwen zien er het best uit. Ze zijn groot en blond. Ik ben niet zo groot en zo knap, evengoed heb ik enkele leuke zaken om te laten zien.’
quote:After losing a tennis match to Serena Williams on May 25th, 2008, Ashley told reporters she will be posing in the August 2008 issue of Playboy in a decision made supposedly while being medicated during recovery from internal surgery.
livescore van de officiele site liep uur geleden ofzo echt wel een punt voorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en hoe kan meneer Jorien dat weten? Livescore van de officiele site loopt namelijk exact gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |